آئودی RS۶ آوانت مدل ۲۰۲۰ رونمایی شد+فیلم

  آئودی مدل استیشن اسپرت RS۶ آوانت را با پیشرانه‌ی ۵۹۱ اسب‌بخاری معرفی کرد.  

چهارشنبه، ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰:۱۱ |

آئودی بالاخره به درخواست‌های مکرر خریداران خود در آمریکا پاسخ داد و قرار است مدل استیشن RS۶ را در بازار آمریکا عرضه کند. RS۶ آوانت به‌مناسبت بیست‌و‌پنجمین سال شروع تولید مدل‌های RS آئودی به‌عنوان نسخه‌های قدرتمند این شرکت وارد بازار آمریکا خواهد شد. به‌گفته‌ی الیور هافمان، مدیر بخش خودروهای اسپرت آئودی، در ۲۵ سال تولید مدل‌های RS، مدل RS۶ به‌عنوان یکی از شاخص‌ترین خودروهای این سری شناخته می‌شود و طرفداران زیادی در سر‌تا‌سر جهان دارد. حالا RS۶ محبوب اولین‌بار وارد بازار آمریکای‌شمالی نیز خواهد شد.

آئودی RS۶ آوانت از زبان طراحی مدل جدید A۶ استفاده می‌کند. در نمای جلو RS۶، باید به جلوپنجره‌ی بزرگ با دو ورودی هوای بزرگ در اطراف اشاره کرد. طراحی این بخش‌های باعث شده است RS۶ ظاهری تهاجمی داشته باشد. در بخش عقب نیز، همین رویکرد دیده می‌شود و باید به دو خروجی اگزوز بزرگ و دیفیوزر عقب مشکی و تزیین نقره‌ای اشاره کرد که RS۶ را کاملا از مدل‌های عادی آئودی متمایز می‌کنند.

قدرت موردنیاز RS۶ از پیشرانه‌ی تویین‌توربوشارژ هیبریدی با حجم چهار لیتر تأمین می‌شود. این پیشرانه‌ی V۸ می‌تواند ۵۹۱ اسب‌بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. با این مشخصات، RS۶ جدید قوی‌ترین مدل این خودرو تاکنون به‌حساب می‌آید. موتور الکتریکی آئودی به جعبه‌دنده‌ی هشت‌سرعته‌ی خودکار تیپ‌ترونیک مجهز است که نیرو تولیدشده را با کمک سیستم چهارچرخ محرک کواترو به چرخ‌ها ارسال می‌کند. آئودی RS۶ آوانت برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت تنها به ۳.۶ ثانیه زمان نیاز دارد و حداکثر سرعت آن روی ۲۵۰ کیلومتربرساعت محدود شده‌ است.

البته، آئودی بسته‌ی سفارشی داینامیک (Dynamic) را برای این خودرو عرضه می‌کند که حداکثر سرعت را به ۲۸۰ کیلومتر‌بر‌ساعت افزایش می‌دهد. آئودی بسته‌ی سفارشی دیگر هم با نام داینامیک پلاس در نظر گرفته است که حداکثر سرعت را به ۳۰۵ کیلومتر‌بر‌ساعت می‌رساند. این بسته‌های سفارشی تنها به حداکثر سرعت خودرو مربوط نیستند؛ بلکه RS۶ آوانت را به دیفرانسیل مرکزی مکانیکی هم مجهز می‌کنند که می‌تواند تا ۷۰ درصد نیروی پیشرانه را به چرخ‌های جلو یا ۸۵ درصد را به چرخ‌های عقب انتقال دهد.

مدل جدید RS۶ آوانت اولین‌بار به‌صورت استاندارد به سیستم سیستم تعلیق بادی انطباقی مجهز شده است. ارتفاع این سیستم تعلیق ۲۰ میلی‌متر پایین‌تر از نسخه‌های قبلی است. با افزایش سرعت از ۱۲۰ کیلومتربرساعت به‌بعد، ارتفاع خودرو به‌صورت خودکار ۱۰ میلی‌متر دیگر پایین می‌آید. ناگفته نماند امکان افزایش ارتفاع به‌صورت دستی نیز در این سیستم تعلیق پیش‌بینی شده است که در این حالت، با فشردن یک کلید ارتفاع خودرو ۲۰ میلی‌متر افزایش پیدا می‌کند.

خریداران RS۶ آوانت می‌توانند خودرو خود را با سیستم تعلیق اسپرت به‌نام RS Sport Suspension Plus هم سفارش دهند. این سیستم تعلیق به سامانه‌ی کنترل سواری داینامیک مجهز است که اختصارا DRC نامیده می‌شود. در این سیستم، از ترکیب فنرهای فولادی جدید با کمک‌فنرهای قابل‌تنظیم سه‌مرحله‌ای استفاده شده است که می‌تواند میزان حرکت بدنه را در پیچ‌ها کنترل کنند. آئودی RS۶ آوانت با وجود ذات اسپرت خود، خودرویی کاربردی است. فضای صندوق‌عقب این خودرو ۵۶۵ لیتر است و با تاکردن صندلی‌های عقب تا ۱,۶۸۰ لیتر افزایش پیدا می‌کند.


آئودی RS۶ آوانت مدل ۲۰۲۰ رونمایی شد+فیلم
گزارش

کد محتوا: ۲۰۷۷۴

ارسال: چهارشنبه، ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰:۱۱

به روز شده: شنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷:۴۱

کلید واژه‌‌ها: آئودی، استیشن

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: زومیت

بازدید: ۷۷۱

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.