قادر به پیمایش بیشینه مسافت ۶۶ کیلومتر در حالت الکتریکی

نسخه پلاگ این هیبریدی ب‌ام‌و سری ۳ رونمایی شد+فیلم

  حدود یک سال از رونمایی نسل جدید ب‌ام‌و سری ۳ می‌گذرد، حال این کمپانی باواریایی نسخه پلاگ این هیبریدی این خودرو را رونمایی کرده تا ترکیبی از مصرف سوخت پایین و عمکرد بالا را در آن یکجا در اختیار راننده قرار دهد.  

پنج‌‌شنبه، ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷:۵۴ |

برای قضاوت در خصوص عملکرد این خودرو باید تا زمان عرضه آن صبر کرد، اما مشخصات آن روی کاغذ بسیار جذاب و تاثیرگذار هستند.

هسته این خودرو، پیشرانه آن است. ب‌ام‌و یک نیروگاه دو لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر ۱۸۴ اسب‌بخاری را در کنار یک پیشرانه الکتریکی ۱۱۳ اسب‌بخاری برای این خودرو نصب کرده است. قدرت و گشتاور تولیدی این سیستم هیبریدی توسط یک جعبه دنده هشت سرعته به چرخ‌ها منتقل می‌شود. طبق اعلام ب‌ام‌و این سیستم پلاگ این هیبریدی در مجموع قادر به تولید بیشینه قدرت ۲۵۲ اسب‌بخار است، اما نکته جالب سیستم XtraBoost این پیشرانه هیبریدی است که عملکردی مشابه نیترو اکساید دارد. زمانی که ب‌ام‌و ۳۳۰e در حالت اسپرت قرار داشته باشد، با فشردن پدال گاز ۴۰ اسب‌بخار قدرت اضافی برای ۱۰ ثانیه به مجموع قدرت پیشرانه این خودرو اضافه می‌شود. بدین ترتیب طی مدتی کوتاه بیشینه قدرت تولیدی این سری ۳ هیبریدی به ۲۹۲ اسب‌بخار افزایش می‌یابد.

ب‌ا‌م‌و اعلام کرده که ۳۳۰e قادر است در مدت ۵.۹ ثانیه از حالت سکون به مرز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد و بیشینه سرعت آن نیز معادل ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. اما مشخص نیست که این آمار و ارقام در حالت اکسترابوست اعلام شده یا حالت نرمال. جدا از عملکرد، مشتریان می‌توانند تجهیزاتی مانند سیستم تعلیق تطبیق پذیر و ترمزهای M را برای سری ۳ هیبریدی سفارش دهند.

زمانی که راننده بخواهد عملکرد را فدای بهینه سازی کند، می‌تواند با ۳۳۰e در حالت Hybrid به بیشینه سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد. زمانی هم که خودرو روی حالت تمام الکتریکی باشد، می‌توان با آن به بیشینه سرعت ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت دست یافت. به لطف نصب یک پک باتری ۱۲ کیلووات ساعتی در زیر صندلی‌های عقب، بیشینه مسافت قابل پیمایشی بین ۵۹ تا ۶۶ کیلومتر برای این خودرو در حالت تمام الکتریکی فراهم شده است. نصب این باتری‌ها مقداری از فضای صندوق سری ۳ هیبریدی نسبت به مدل درونسوز آن کاسته است، اما با خواباندن صندلی‌های عقب، این میزان کاستی تا حدودی جبران می‌شود. ب‌ام‌و قصد دارد که فروش سری ۳ پلاگ این هیبریدی را در ماه نوامبر آغاز کند که با نزدیک شدن به زمان عرضه، جزییات تریم‌ها و قیمت آن منتشر خواهد شد.


قادر به پیمایش بیشینه مسافت ۶۶ کیلومتر در حالت الکتریکی
نسخه پلاگ این هیبریدی ب‌ام‌و سری ۳ رونمایی شد+فیلم
گزارش

کد محتوا: ۲۰۷۷۰

ارسال: پنج‌‌شنبه، ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷:۵۴

به روز شده: چهارشنبه، ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱:۲۶

کلید واژه‌‌ها: ب‌ام‌و، ب‌ام‌و سری ۳ ، خودرو هیبریدی

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۷۷۴

زبان: پارسی

(۴ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.