برای قضاوت در خصوص عملکرد این خودرو باید تا زمان عرضه آن صبر کرد، اما مشخصات آن روی کاغذ بسیار جذاب و تاثیرگذار هستند.
هسته این خودرو، پیشرانه آن است. بامو یک نیروگاه دو لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر ۱۸۴ اسببخاری را در کنار یک پیشرانه الکتریکی ۱۱۳ اسببخاری برای این خودرو نصب کرده است. قدرت و گشتاور تولیدی این سیستم هیبریدی توسط یک جعبه دنده هشت سرعته به چرخها منتقل میشود. طبق اعلام بامو این سیستم پلاگ این هیبریدی در مجموع قادر به تولید بیشینه قدرت ۲۵۲ اسببخار است، اما نکته جالب سیستم XtraBoost این پیشرانه هیبریدی است که عملکردی مشابه نیترو اکساید دارد. زمانی که بامو ۳۳۰e در حالت اسپرت قرار داشته باشد، با فشردن پدال گاز ۴۰ اسببخار قدرت اضافی برای ۱۰ ثانیه به مجموع قدرت پیشرانه این خودرو اضافه میشود. بدین ترتیب طی مدتی کوتاه بیشینه قدرت تولیدی این سری ۳ هیبریدی به ۲۹۲ اسببخار افزایش مییابد.
بامو اعلام کرده که ۳۳۰e قادر است در مدت ۵.۹ ثانیه از حالت سکون به مرز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد و بیشینه سرعت آن نیز معادل ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. اما مشخص نیست که این آمار و ارقام در حالت اکسترابوست اعلام شده یا حالت نرمال. جدا از عملکرد، مشتریان میتوانند تجهیزاتی مانند سیستم تعلیق تطبیق پذیر و ترمزهای M را برای سری ۳ هیبریدی سفارش دهند.
زمانی که راننده بخواهد عملکرد را فدای بهینه سازی کند، میتواند با ۳۳۰e در حالت Hybrid به بیشینه سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد. زمانی هم که خودرو روی حالت تمام الکتریکی باشد، میتوان با آن به بیشینه سرعت ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت دست یافت. به لطف نصب یک پک باتری ۱۲ کیلووات ساعتی در زیر صندلیهای عقب، بیشینه مسافت قابل پیمایشی بین ۵۹ تا ۶۶ کیلومتر برای این خودرو در حالت تمام الکتریکی فراهم شده است. نصب این باتریها مقداری از فضای صندوق سری ۳ هیبریدی نسبت به مدل درونسوز آن کاسته است، اما با خواباندن صندلیهای عقب، این میزان کاستی تا حدودی جبران میشود. بامو قصد دارد که فروش سری ۳ پلاگ این هیبریدی را در ماه نوامبر آغاز کند که با نزدیک شدن به زمان عرضه، جزییات تریمها و قیمت آن منتشر خواهد شد.