هیوندای از مدل ۲۰۲۰ ولوستر رونمایی کرد + فیلم

  هیوندای برای مدل ۲۰۲۰ ولوستر تغییرات اندکی را در نظر گرفته و برای نسل جدید آن تغییراتی در طراحی ظاهری و سطح تجهیزات آن کرده است.  

سه‌‌شنبه، ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳:۱۴ |

تغییرات ظاهری آن بسیار جزئی است و تنها تغییرهای ظاهری ولوستر ۲۰۲۰ به تغییر رنگ جلوپنجره، رکاب ها و قسمت های دیگر در جلو و پشت خودرو با نمونه‌های براق محدود شده است.

 مشتریان این خودرو به غیر از تغییر کوچک ذکر شده هیچ بازنگری دیگری را در بدنه‌ی ولوستر ۲۰۲۰ مشاهده نخواهد کرد. موضوع دیگر اینکه مدل توربو اولتیمیت این خودرو دیگر با گیربکس دستی  عرضه نخواهد شد. به منظور خرید هیوندای ولوستر توربو با جعبه دنده دستی، باید نسخه توربو R-Spec را سفارش داد که اکنون از ویژگی های جدید هشدار تصادف در نقطه کور و هشدار خروج از پارک در حالت استاندارد بهره می برد.

مدل توربو، همچنان از پیشرانه ۱.۶ لیتری گاما با ۲۰۱ اسب بخار قدرت و ۲۶۴ نیوتن متر گشتاور بهره می برد. که علاوه بر گیربکس ۶ دنده دستی، هیوندای جعبه دنده ۷ دنده دوکلاچه با پدل شیفتر را هم به صورت سفارشی  در فهرست مشتریان قرار داده است. همچنین شیفتر اسپورت B&M مسابقه‌ای برای مدل‌های دستی توربوR-Spec در دسترس است.

تمامی مدل های توربو از سیستم جدید هیوندای با نام Active Engine Sound بهره می برند.که طبق گفته‌ی هیوندای باعث افزایش صدای اگزوز در کابین می‌شود. این مدل‌ها همچنین به‌صورت استاندارد دارای شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند هستند. شاسی این مدل‌ها همچنین دارای سیستم تعلیق ویژه برای ایجاد تجربه‌ رانندگی مهیج‌تر و جذاب‌تر است.

مدل‌های پایه‌ی ولوستر ۲۰۲۰ همچنان از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری تنفس طبیعی با  ۱۴۷ اسب بخار قدرت  و ۱۷۹ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برند. که به صورت استاندارد با گیربکس ۶ سرعته دستی عرضه می‌شود و جعبه دنده ۶ دنده اتوماتیک به صورت سفارشی درنظر گرفته شده است.


تمامی مدل‌های ولوستر ۲۰۲۰ به‌صورت استاندارد از راهنمای پیشگیری از برخورد جلو و دستیار حفظ خودرو بین خطوط برخوردار هستند.افزون بر این، سیستم روشنایی نوربالای متناسب با چراغ های LED، کروزکنترل هوشمند و … نیز برای تمامی مدل ها موجود است. هیوندای ولوستر ۲۰۲۰ اکنون در نمایندگی های مختلف این شرکت در اروپا قابل سفارش است.


هیوندای از مدل ۲۰۲۰ ولوستر رونمایی کرد + فیلم
گزارش

کد محتوا: ۲۰۷۶۸

ارسال: سه‌‌شنبه، ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳:۱۴

به روز شده: چهارشنبه، ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲:۱۸

کلید واژه‌‌ها: هیوندایی، ولوستر، ولوستر ۲۰۲۰

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۱۱۹۹

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.