کوچکترین کراس‌اوور در سبد محصولات ارباب حلقه‌ها

آئودی A۱ Citycarver رسما رونمایی شد

  آئودی رسما اعلام کرده بود که در حال توسعه یک نسخه خاص از A۱ است، اما تصور داشتیم که این خودرو A۱ Allroad نام‌گذاری شود؛ اما این کمپانی این خودرو را به عنوان کوچکترین کراس‌اوور خود با نام A۱ Citycarver رونمایی کرده است.  

سه‌‌شنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲:۲۷ |

این خودرو را بی شک باید جذاب‌ترین عضو خانواده A۱ قلمداد کرد که به یمن ابعاد کوچک، سواری راحتی را در شهر و جاده برای سرنشینان خود به ارمغان می‌آورد، همچنین به دلیل بهره بردن از استایلی نیمه کراس، در مسیرهای بیراهه نیز به مراتب قابل‌تر از یک خودروی سواری ساده است.

این خودرو بر پایه آئودی A۱ اسپرت‌بک توسعه یافته که استایل آن تلفیقی از یک هاچ‌بک و یک خودروی کراس‌اوور است. این خودرو ۴.۰۴ متر طول داشته و سیستم تعلیق آن در مقایسه با A۱ اسپرت‌بک ۳۵ میلی‌متر لیفت شده است. آئودی بسته به سفارش مشتری رینگ‌هایی از سایز ۱۶ تا ۱۸ اینچ را برای A۱ Citycarver عرضه کرده که در صورت نصب رینگ سایز بزرگ، چند میلی‌متر دیگری به ارتفاع این خودرو اضافه می‌شود.

آئودی سعی کرده با اعمال تغییراتی مانند اضافه کردن قطعات آلومینیومی به بدنه، بزرگتر کردن آرک چرخ‌ها و رکاب‌هایی با رنگ مشکی، چاشنی خودروهای آفرودی را به این هاچ‌بک کراس مانند اضافه کند. مضاف بر آن طراحی جلوپنجره یک تکه این خودرو تا حدودی مشابه با خانواده خودروهای اسیووی Q آئودی است. آئودی برای A۱ Citycarver ۹ رنگ بدنه و دو رنگ برای سقف درنظر گرفته است.


در خصوص طراحی داخلی این خودروی نیمه کراس باید عنوان کرد که بیس آن با A۱ اسپرت‌بک یکسان است، اما آئودی قطعاتی دکوری جدیدی به دریچه‌های سیستم تهویه، کنسول میانی و دستیگره درها اضافه کرده است. ضمن اینکه آئودی قصد دارد این خودرو را در سه سطح تجهیزاتی اعم از بیسیک، advanced، دیزاین سلکشن و اس-لاین راهی بازار می‌کند.

آئودی در این لحظه مشخصات فنی این خودروی کراس کوچک را اعلام نکرده، اما قطعا بیس آن با A۱ اسپرت‌بک یکسان خواهد بود. بدین ترتیب قطعا A۱ Citycarver به یک پیشرانه ۱.۴ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با بیشینه قدرت تولیدی ۲۰۰ اسب‌بخار مجهز خواهد شد. نسخه پایه این خودرو هم ممکن است به یک پیشرانه سه سیلندر ۹۵ اسب‌بخاری تجهیز شده باشد، اما آئودی در این لحظه هیچ یک از این حدسیات را به طور قطع تایید نکرده است.

این خودروساز آلمانی قصد دارد تولید A۱ Citycarver را از آگوست سال جاری آغاز کند که اولین سری تحویل آن به مشتری در پاییز خواهد بود. جزییات قیمت این خودرو در نزدیکی زمان عرضه اعلام خواهد شد.


کوچکترین کراس‌اوور در سبد محصولات ارباب حلقه‌ها
آئودی A۱ Citycarver رسما رونمایی شد
گزارش

کد محتوا: ۲۰۷۵۶

ارسال: سه‌‌شنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲:۲۷

به روز شده: سه‌‌شنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳:۳۳

کلید واژه‌‌ها: آئودی، کراس اوور

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۵۹۸

زبان: پارسی

(۴ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.