نسل پیشین زویی به هنگام معرفی یک پک باتری ۲۲ کیلووات ساعتی داشت که این پک باتری در نسخه فیس لیفت به ۴۱ کیلووات ساعت ارتقا یافته بود. اما نسل جدید این خودرو به یک پک باتری ۵۲ کیلووات ساعتی تجهیز شده که این نسل با نام زویی Z.E. ۵۰ شناخته میشود. به لطف نصب پک باتری بزرگتر این هاچبک الکتریکی قادر به پیمودن بیشینه مسافت ۳۹۰ کیلومتر با یک بار شارژ کامل بوده که ۲۰ درصد نسبت به گذشته رشد داشته است.
سوکت شارژ این خودرو در پشت لوگوی رنو در جلوپنجره مخفی شده است. رنو در این قسمت دو سوکت برای شارژ AC و DC طراحی کرده است. شارژ کامل این خودرو با یک شارژر دیواری ۷ کیلوواتی تا ۹ ساعت و ۲۵ دقیقه زمان نیاز دارد. در صورت اتصال به یک شارژر ۲۲ کیلوواتی، طی یک ساعت این خودرو برای پیمودن مسافت ۱۲۶ کیلومتر شارژ میشود. در سریعترین حالت هم در صورت اتصال به یک شارژ ۵۰ کیلوواتی، این خودرو طی نیم ساعت برای پیمودن بیشینه مسافت ۱۴۵ کیلومتر انرژی ذخیره میکند.
قلب تپنده نسل جدید زویی، یک پیشرانه الکتریکی ۱۳۴ اسببخاری با بیشینه گشتاور لحظهای ۲۴۵ نیوتنمتر است. به لطف این پیشرانه، زویی جدید طی ۱۰ ثانیه قادر است سرعت خود را از حالت سکون به مرز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند و در نهایت قادر به دست یافتن به بیشینه سرعت ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت بوده که بیشتر از نیاز چنین خودروی کوچکی است. این خودرو طی ۷.۷ ثانیه سرعت خود را از ۸۰ به ۱۲۱ کیلومتر بر ساعت میرساند که ۲.۲ ثانیه نسبت به زویی نسل پیش با پیشرانه ۱۰۷ اسببخاری و ۲۲۰ نیوتنمتری آن سریعتر شده است.
این خودرو دارای یک حالت رانندگی B مد بوده که وظیفه آن بازیایی نیروی ترمز است، در واقع با فعالسازی این سیستم میتوان به صورت یک پداله رانندگی کرد و با برداشتن پا از روی پدال گاز خودرو به صورت خودکار اقدام به ترمزگیری از طریق ترمز موتور میکند تا نیروی ایجاد شده از طریق آن در باتری ذخیره شود. این سیستم به محض رها کردن پدال گاز توسط راننده وارد مدار میشود که سرعت و عملکرد آن نسبت به زویی نسل پیشین بیشتر شده است.
رنو سعی کرده استخوان بندی طراحی این خودرو را حفظ کند و صرفا گریم آن را تغییر داده است. بهروزرسانیهای صورت گرفته در طراحی این خودرو شامل تغییر استایل کاپوت، سپر عریضتر جلو با تریم کرومی اطراف مه شکنها، لوگوی لوزی شکل بزرگتر و چراغهای تمام LED بهروزرسانی شده به صورت استاندارد است. در قسمت عقب چراغهای LED رشد ابعادی داشتهاند و تغییر گرافیک درون آنها، چهره جذابی به این خودرو بخشیده است. ضمن اینکه رنو رینگهای جدیدی برای این خودرو طراحی کرده که بسته به نسخه انتخابی سایزی بین ۱۵ تا ۱۷ اینچ دارد.
تغییر اعمال شده درون کابین، به مراتب از خارج کابین بیشتر است. کیفیت مواد پلاستیکی به کار رفته رشد خوبی داشته و یک نمایشگر ۱۰ اینچی به صورت استاندارد در پشت فرمان برای راننده نصب شده است. طراحی داشبورد تا حد زیادی شبیه کلیو بوده و یک نمایشگر ۹.۳ اینچی در میان آن برای سیستم سرگرمی و اطلاعرسانی طراحی شده است. رنو برای تمام نسخههای زویی حتی تریم پایه، نورپردازی داخلی را نصب کرده است. به لطف تغییر استایل شیفتر تعویض دنده، کلید انتخاب مد رانندگی و ترمز پارک برقی فضا در کنسول میانی بازتر شده و رنو دو عدد جالیوانی و محل شارژ بی سیم برای زویی تعبیه کرده است.
رنو قصد دارد که فروش این هاچبک الکتریکی را از پاییز سال جاری آغاز کند.