جلوپنجره‌ای بزرگ‌تر به همراه تغییرات مینور ظاهری

نسخه فیس لیفت ب‌ام‌و X۱ معرفی شد + فیلم

  تابستان سال گذشته بود که برای اولین بار مشاهده کردیم ب‌ام‌و در حال تست یک کراس‌اوور کوچک است و حال این خودرو به طور کامل رونمایی شده است.  

پنج‌‌شنبه، ۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸:۵۸ |

این کراس‌اوور کوچک در واقع نسخه فیس لیفت X۱ بوده که به‌روزرسانی‌هایی در المان‌های ظاهری جلو و عقب به خود دیده و زبان طراحی آن با محصولات جدید این کمپانی تطابق پیدا کرده است. تغییرات جزیی درون کابین هم به عنوان تکمیل کننده تغییرات ظاهری این خودرو خواهند بود. ب‌ام‌و به منظور به‌روزرسانی درون کابین، رنگ‌های جدید برای تودوزی و اداوات درون آن درنظر گرفته است.

در خصوص تغییرات طراحی بیرونی باید بیان کرد که هیچ جای تعجبی نیست که جلوپنجره X۱ مدل ۲۰۲۰ نسبت به مدل قبل بزرگتر شده باشد. درست همانند سری ۱ جدید، جلوپنجره دوقلوی کلیوی شکل این خودرو در قسمت میانی پوزه با یکدیگر مماس هستند که از دو طرف با چراغ‌های جدید با آپشن روشنایی LED احاطه شده‌اند. چراغ‌های مه شکن X۱ فیس لیفت استایلی مشابه اعضای بزرگتر این خانواده مانند X۵ و X۷ به خود گرفته‌اند و به جای نمونه دایره‌ای شکل، از نوع LED افقی طراحی شده‌اند.

در پروفیل عقب، گرافیک چراغ‌های L شکل کمی تغییر داشته‌اند که موجب تغییر جزیی استایل نیمه بالایی درب فضای بار شده است. اما نیمه پایینی پروفیل عقب تقریبا بدون تغییر باقی مانده، اما به نظر می‌رسد که ابعاد خروجی اگزوز این خودرو نسبت به قبل بزرگتر شده است. نسخه‌های تجهیز شده به پکیج M اسپرت دارای یک کیت بدنه شامل دیفیوزر، رکاب‌های اسپرت، فندرهای اسپرت و سپر جلویی تهاجمی‌تر هستند. مضاف بر آن رینگ‌هایی با سایز ۱۸ و ۱۹ اینچی با طرح Y شکل برای X۱ در دسترس هستند. علاوه بر همه این تغییرات، ب‌ام‌و سه رنگ جدید آبی، بژ و خاکستری را به لیست رنگ‌های قابل عرضه X۱ فیس لیفت اضافه کرده است.

درون کابین نسخه فیس لیفت X۱ نسبت به نمونه قبل به جز یک قسمت، تقریبا بدون تغییر باقی مانده است؛ آن یک تغییر هم شیفتر دنده جدیدی بوده که در کنسول میانی طراحی شده است. رنگ تودوزی چرمی صندلی‌ها نیز با قسمت پایینی داشبورد کاملا همخوانی دارد که ترکیب زیبایی را درون کابین این خودرو ایجاد کرده است. از دیگر نکات بارز درون کابین این خودرو می‌توان به نمایشگر ۸.۸ اینچی سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی و همچنین چراغ خوشامد گویی زیر درب راننده اشاره کرد.

در زیر کاپوت نسخه فیس لیفت X۱، پیشرانه‌ای مشابه با نمونه پیشین نصب شده است. قلب تپنده این خودرو یک پیشرانه دو لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر بوده که قادر به تولید بیشینه قدرت ۲۲۸ اسب‌بخار است. قدرت تولیدی این پیشرانه توسط یک جعبه دنده هشت سرعته خودکار به محور جلو یا هر دو محور منتقل می‌شود. ب‌ام‌و برچسب قیمت نسخه فیس لیفت X۱ را به هنگام عرضه آن در اواخر سال جاری اعلام خواهد کرد.



جلوپنجره‌ای بزرگ‌تر به همراه تغییرات مینور ظاهری
نسخه فیس لیفت ب‌ام‌و X۱ معرفی شد + فیلم
گزارش

کد محتوا: ۲۰۷۰۸

ارسال: پنج‌‌شنبه، ۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸:۵۸

به روز شده: شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱:۱۴

کلید واژه‌‌ها: ب‌ام‌و، کراس اوور،‌ ب‌ام‌و X۱

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۸۴۱

زبان: پارسی

(۴ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.