پرفروش‌ترین محصول برند لکسوس چیست؟

  همگی ما نظرات و نگرش‌های جالبی در خصوص پرفروش‌ترین خودروهای جهان داریم و بسیاری از ما کرولای تویوتا را به عنوان پرفروش‌ترین خودروی جهان می‌شناسیم. اما شاید اگر در خصوص پرفروش‌ترین محصولات برندهای مختلف بحث کنیم، در این میان با چالش روبه‌رو شویم.  

یک‌‌شنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰:۱۱ |

این چالش باعث شد تا تحلیلگران وب‌سایت تخصصی اتوکار به سراغ پرفروش‌ترین محصول برند لکسوس در طول تاریخ فعالیتش بروند. اکثر خودروهای پر فروش از برندهای مختلف در فاصله زمانی طولانی به این جایگاه رسیده‌اند.

اگر فکر می‌کنید RX پرفروش‌ترین محصول برند لکسوس است، چندان هم اشتباه نمی‌کنید. فروش این خودرو از زمان ارائه آن در سال ۱۹۹۸ به ۲.۷۵ میلیون دستگاه رسیده و مسلما رضایت مقامات شرکت ژاپنی را جلب کرده است.

لکسس RX

ارائه: ۱۹۹۸

فروش: ۲.۷۵ میلیون دستگاه


 فاصله زمانی تولید و جایگاه عرضه این خودرو از دیگر رقبای SUV شکلش به افزایش تولید آن کمک کرد.

از طرفی ارائه یک سوم خودرو‌های RX به صورت مدلی هیبریدی، باعث افزایش محبوبیت به ویژه در آمریکا شد.


پرفروش‌ترین محصول برند لکسوس چیست؟
گزارش

کد محتوا: ۲۰۶۹۲

ارسال: یک‌‌شنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰:۱۱

به روز شده: یک‌‌شنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶:۱۲

کلید واژه‌‌ها: لکسوس،‌تویوتا،‌کرولای،‌لکسس RX

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: عصر ایران

بازدید: ۸۲۵

زبان: پارسی

(۴ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.