کراس اوور دو درب بوگاتی با قدرت ۱,۰۰۰ اسب بخار

  آیا امکان آن وجود دارد که شرکت نام‌آشنای بوگاتی که با تولید ابرخودروهای سوپرفستی مانند شیرون و آخرین اثر هنری خود یعنی، خودروی سیاه، نامش را در تاریخ خودروسازی جاودانه کرده است، مانند لامبورگینی ایتالیایی، دست به تولید یک خودروی شاسی‌بلند بزند؟  

چهارشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷:۵۴ |

طبق شایعاتی که در خبرگزاری‌های خودرویی دنیا پخش‌شده است، این خودروی جدید بوگاتی قرار نیست چهره‌ای مانند خودروهای شاسی‌بلندی داشته باشد که به‌صورت سنتی، در شرکت‌های مختلف مشاهده کرده‌ایم. بلکه این اثر هنری یک خودرویی است که در بین خودروهای اسپرت و کراس اور قرار می‌گیرد.

درواقع می‌توان این‌گونه گفت که همان لامبورگینی اوروس خوش‌چهره را با جثه‌ای کوچک‌تر و البته داشتن دو درب به‌جای چهارتا، می‌توان یک کراس اوور جذاب برای بوگاتی فرانسوی در نظر گرفت. البته ممکن است قلب تپنده این خودروی کراس اوور نیز، همان موتور ۴ لیتری ۸ سیلندر با توربودوقلویی باشد که در اوروس به‌کاررفته است.

طبق گفته‌های یکی از سازندگان شیرون، قرار نیست خودروی احتمالی بوگاتی که ممکن است در کلاس بین کراس اوور و اسپرت جای بگیرد، به هیچ‌یک از شرکت‌های زیرمجموعه به فولکس‌واگن آلمان، شبیه بوده یا از آن‌ها چیزی را قرض بگیرد (خود بوگاتی نیز زیرمجموعه‌ای از فولکس‌واگن است).

البته این را هم باید گفت که خودروی احتمالی شاسی‌بلند بوگاتی، از یک قوای محرکه هیبرید نیز در کنار موتور ۸ سیلندر خود بهره خواهد برد که قدرت آن را به ۱,۰۰۰ اسب بخار رسانده و نسبت به لامبورگینی اوروس،۳۵۹ اسب بخار قدرت بیشتری خواهد داشت. همچنین، از پورشه کاین هیبرید توربو S E باقدرت ۶۷۰ اسب بخار، نیز قوی‌تر بوده و نسبت به رقیب خود یعنی اوروس (با ۲,۲۰۰ کیلوگرم وزن)، دارای وزن بسیار کمتری خواهد بود.

اگر همه‌چیز طبق برنامه این شرکت پیش برود، کراس اوور دو درب بوگاتی، در سال ۲۰۲۳، به مرحله تولی خواهد رسید. در هرسال، ۸۰۰ دستگاه از این خودرو ساخته خواهد شد که نسبت به تولید ۵۰۰ عددی شیرون در یک سال، عدد بسیار خوبی خواهد بود.


کراس اوور دو درب بوگاتی با قدرت ۱,۰۰۰ اسب بخار
مقاله

کد محتوا: ۲۰۶۶۵

ارسال: چهارشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷:۵۴

به روز شده: چهارشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹:۵۸

کلید واژه‌‌ها: بوگاتی،‌کراس اوور،‌لامبورگینی

نوع: مقاله

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۲۲۴۰

زبان: پارسی

(۴ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.