اولین اطلاعات از نسل دوم نیسان جوک؛ کراس اووری عجیب و موفق

  نسل دوم پر فروش ترین کراس اور شرکت نیسان یعنی جوک پس از سالها انتظار در حال نزدیک شدن به معرفی رسمی بوده و با پوشش مخفی شونده توسط عکاسان جاسوسی شکار شده است.  

دوشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷:۴۸ |

جوک MK۲ در استدیو طراحی نیسان در لندن طراحی شده است و تا آخر سال ۲۰۱۹ میلادی معرفی خواهد شد و از اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی به فروش می رسد. نیسان پس از معرفی جوک و عرضه آن از سال ۲۰۱۰ تنها با چند تغییر جزئی در حال فروش این کراس اور بشدت محبوب خود است.

رقیب داخلی رنو کپچر یعنی نیسان جوک با توجه به عکس هایی که توسط عکاسان صنعتی منتشر شده است، جلو پنجره گریل V-Motion که شباهت های بسیار زیادی به نیسان میکرا دارد را به همراه خود خواهد آورد. همچنین در این نسل جدید در بخش انتهایی نیز شاهد طراحی با زوایا بیشتر هستیم.

در مصاحبه ای که پیشتر با طراح اصلی نیسان یعنی آلفونسو آلبایسا شده بود او در مورد طراحی نسل دوم جوک گفته بود:
 

نسل دوم جوک چندان شبهات ۱۰۰ درصدی با نسل اول آن نخواهد داشت. همچنین نباید انتظار شباهت با نیسان لیف و حتی کانسپت الکتریکی نیسان یعنی IMx که در سال ۲۰۱۷ رونمایی شد را داشته باشیم.


نیسان جوک در سال ۲۰۱۰ در نمایشگاه ژنو رونمایی شد و توانست توجه های بسیاری را به کلاس کراس اور های سایز کوچک جلب کند. این کلاس رشد بسیاری را در طی دهه اخیر تجربه کرد و نیسان جوک نیز توانست با سوار شدن بر روی موج محبوبیت روز افزون سگمنت خود فروش بسیار بالایی را داشته باشد.

نیسان جوک توانست فروش خود را در این سال ها ۴ برابر کند و یکی از مهم ترین دلایل آن را باید ظاهر این کراس اور ساخت ساندرلند دانست.

در همین مورد آلبایسا می گوید:


"کار ما با نسل اول بسیار ساده تر بود. زیرا هیچ محصول دیگری با چنین طراحی وجود نداشت. به همین دلیل ما شاید نام این محصول را نیز به کلی عوض کنیم. زیرا نمی خواهیم تنها یک محصول با طراحی کامل تر از جوک را عرضه کنیم؛ بلکه قصد ما عرضه محصولی با مشخصاتی کاملا متفاوت است.


نسل جدید جوک به احتمال بسیار زیاد از پلت فرم CMF که به طور مشترک در گروه خودروسازی بزرگ "رنو نیسان و میتسوبیشی" استفاده می شود بهره خواهد گرفت.  به طور مثال رنو کلیو جدید نیز بر روی این پلت فرم توسعه داده شده است.

همچنین احتمالا نیسان بر خلاف نسل فعلی جوک که بیشترین فروش آن ها در مدل مجهز به موتور تنفس طبیعی است از موتور های ۱ لیتری ۳ سیلندر توربوشارژر و ۱.۳ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژر برای نسل جدید جوک استفاده خواهد کرد. نیسان از این موتورها در محصولات مختلف خود همچون قشقایی نیز استفاده می کند.

احتمالا تا زمان رونمایی از آن شاهد منتشر شدن اطلاعات بیشتری از این خودرو نخواهیم بود، اما آنچه قطعی است، اینکه نیسان جوک جدید برخلاف نسل اول خود با انبوهی از رقبا در بازار مواجه است و از این رو کار بسیار سختی برای جلب نظر مشتریان در پیش خواهد داشت.


اولین اطلاعات از نسل دوم نیسان جوک؛ کراس اووری عجیب و موفق
نقد و بررسی

کد محتوا: ۲۰۶۶۳

ارسال: دوشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷:۴۸

به روز شده: دوشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸:۵۲

کلید واژه‌‌ها: نیسان، نیسان جوک، کراس اوور

نوع: نقد و بررسی

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: DIGIATO

بازدید: ۹۶۳

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.