۱۰ ابرخودرو جدید، با بالاترین قیمت ها در طول تاریخ

  بوگاتی، در موتورشو ژنو ۲۰۱۹، پرده از جدیدترین ابرخودروی خود، برداشت. خودرویی با طراحی کاملاً تهاجمی، خروجی‌های اگزوز شش گانه، طرح بزرگی از برند بوگاتی در قسمت عقب و نمای جلویی جذابی که چهره یک ابرخودروی واقعی را به La voiture Noire (به معنای، خودرو سیاه)، بخشیده است. اما به‌غیراز این ابرخودروی جذاب بوگاتی، چه خودروهای دیگری هستند که باقیمت‌های بالا، به فروش می‌روند.  

سه‌‌شنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶:۴۶ |

۱۰-فراری سرجیو پینینفارینا
قیمت:۳ میلیون دلار
بدون شک، خودروی ایتالیایی سرجیو که با همکاری شرکت پینینفارینا و فراری، متولدشده است، یکی از زیباترین خودروهای موجود در این فهرست است. فراری، از این خودروی گران خود، در سال ۲۰۱۵، تنها ۶ دستگاه به تولید رساند. خودرویی که بر پایه فراری ۴۵۸ بوده و قلب تپنده آن، می‌تواند ۵۶۲ اسب بخار قدرت را به لطف موتور ۴.۵ لیتری ۸ سیلندر خود، تولید کند.

۹-استون مارتین والکری
قیمت:۳.۲ میلیون دلار
آخرین ابرخودروی هیبرید ساخته استون مارتین، اگرچه هنوز، به بازار راه نیافته است اما تمامی نسخه‌ای آن، از قبل پیش‌فروش شده‌اند. درهرصورت، والکری، یک ابرخودروی چشمگیر و جذابی است که با استفاده از موتور ۶.۵ لیتری ۱۲ سیلندر خود،۱,۱۶۰ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتون متر گشتاور، تولید می‌کند. استون مارتین، تنها ۱۵۰ عدد از والکری استاندارد خود را تولید خواهد کرد.

۸-بوگاتی شیرون اسپرت
قیمت:۳.۳ میلیون دلار
نسخه اسپرت شیرون، درست در همین روزهای سال قبل میلادی، در نمایشگاه خودرویی ژنو، رونمایی شد. این نسخه خاص، با نسخه اصلی خود یعنی شیرون اسپرت، ازنظر موتوری تفاوتی ندارد. این یعنی، یک قلب تپنده ۱۵ سیلندر (W۱۶) با استفاده از چهار توربوشارژ، مسئول تولید ۱,۴۷۹ اسب بخار قدرت است؛ اما به لطف استفاده از فیبر کربن بیشتر در بدنه، شیرون اسپرت،۱۸ کیلوگرم سبک‌تر از نسخه اصلی بوده که آن را برای مسابقات، مناسب‌تر از شیرون معمولی، قرار می‌دهد.

۷-بوگاتی ویرون ویور (Vivere) توسط شرکت منصوری
قیمت:۳.۴ میلیون دلار
اگرچه، این نسخه از ویرون، توسط خود شرکت بوگاتی ساخته نشده است اما قیمت بالای آن، ویور را یکی از گران‌ترین خودروهای مدرن، قرار می‌دهد. شرکت تیونینگ (Tuning) منصوری، تنها دو عدد از این نسخه تولید کرد و در آن، از فیبر کربن بسیار زیاد و همچنین چرم سیاه‌وسفید داخل کابین، استفاده کرد. موتور ویور، همان موتور ۱,۲۰۰ اسب بخار ویرون بوده که به نهایت سرعت ۴۰۸ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

۶-ابرخودروی شرکت W Motors، بانام لیکان
قیمت:۳.۴ میلیون دلار
شرکت اهل دبی، با ساخت یک ابرخودروی جذاب در سال ۲۰۱۳، همه را متعجب زده کرد. ابرخودرویی که چراغ‌های جلویی آن از LED های تیتانیومی بوده که در داخل آن‌ها، از ۴۲۰ قطعه الماس ۱۵ قیراط استفاده‌شده است. این ابرخودرو، از یک قلب قدرتمند نیز برخوردار است: یک موتور ۳.۷ لیتری ۶ سیلندر که با استفاده از توربوشارژ دوقلو خود،۷۸۰ اسب بخار قدرت و ۹۶۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند.

۵-لامبورگینی وننو (Veneno)
قیمت:۴.۵ میلیون دلار
در سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵، لامبورگینی، تنها ۱۴ دستگاه از ابرخودروی جذاب خود که بر پایه پلتفرم اونتادور ساخته‌شده بود، باقیمت حدودی (بسته به ویژگی‌ها و آپشن های خودرو)،۴.۵ میلیون دلار، به تولید رساند. زیر کاپوت این ایتالیایی جذاب و تهاجمی، یک موتور ۶.۵ لیتری ۱۲ سیلندری نهفته است که ۷۴۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۹ نیوتون متر گشتاور، تولید می‌کند. موتوری که وننو را در مدت تنها ۲.۹ ثانیه، از حالت سکون، به‌سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رساند.

۴-کویینگزگ CCXR ترویتا
قیمت:۴.۸ میلیون دلار
شرکت کویینگزگ، در نمایشگاه خودرویی ژنو امسال، از خودروی جدید موسوم به Jesko خود که قیمت خیلی بالایی ندارد، رونمایی کرد؛ اما در مقابل جسکو،CCXR، یک خودروی بسیار گران‌قیمتی است که با استفاده از فیبر کربن و الماس در بدنه خود، قیمت آن تا نزدیک ۵ میلیون دلار، رسیده است. قلب این خودرو نیز، یک موتور ۴.۸ لیتری ۸ سیلندری است که با توربو دوقلو خود،۱,۰۰۴ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. کویینگزگ، تنها ۳ عدد از این مدل، تولید کرد.

۳-مرسدس میباخ اکسلرو (Exelero)
قیمت:۸ میلیون دلار
در سال ۲۰۰۴، مرسدس از خودرویی رونمایی کرد که مانند تمامی خودروهای این مطلب، خاص و البته بسیار گران‌قیمت بود. مرسدس، اکسلرو را بر روی استخوان‌بندی میباخ به تولید رساند و به آن، یک موتور ۱۲ سیلندر با توربو دوقلو نیز هدیه داد. موتوری که ۶۹۰ اسب بخار قدرت و ۱,۰۲۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کرد. سرعت نهایی این آلمانی جذاب نیز،۳۵۰ کیلومتر بر ساعت بود.

۲-رولز-رویس سوپتیل (Sweptail)
قیمت:۱۲.۸میلیون دلار
به‌صورت فنی، رولز-رویس سوپتیل، در سال ۲۰۱۷، ادعای گران‌قیمت‌ترین خودرو را از آن خود می‌کرد؛ اما ازآنجایی‌که رولز-رویس، به‌صورت رسمی، این قیمت را تائید نکرد، پس عنوان گران‌ترین خودرو، به مورد بعدی این لیست خواهد رسید. خودرویی که تولید آن، چیزی حدود ۱۰ سال برای شرکت بریتانیایی رولز-رویس طول کشید تا بتواند در سال ۲۰۱۷، از آن رونمایی کند.

۱-بوگاتی La Voiture Noire (به معنای خودرو سیاه)
قیمت:۱۲.۵ میلیون دلار
با برچسب قیمتی ۱۲.۵ میلیون دلاری و البته، قیمت فروش بسیار بالای ۱۸.۷ میلیون دلار با محاسبه مالیات روی خودرو، این بوگاتی را بدون شک، می‌توان گران‌ترین خودروی تولیدشده در تاریخ نامید. این ابرخودروی جذاب، از همان موتور ۸ لیتری ۱۶ سیلندر شیرون استفاده می‌کند که توانایی تولید ۱,۴۷۹ اسب بخار قدرت و ۱,۶۰۰ نیوتون متر گشتاور را دارد؛ اما مدل جدید،۶ خروجی اگزوز داشته، رینگ‌های جدید و جذابی را در اختیار دارد و در کل، نمای بسیار تهاجمی‌تر و مدرن‌تری نسبت به شیرون، به خود گرفته است.


۱۰ ابرخودرو جدید، با بالاترین قیمت ها در طول تاریخ
مقاله

کد محتوا: ۲۰۶۴۵

ارسال: سه‌‌شنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶:۴۶

به روز شده: سه‌‌شنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴:۵۷

کلید واژه‌‌ها: بوگاتی، فراری،‌استون مارتین، لامبورگینی، مرسدس

نوع: مقاله

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۱۶۰۱

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.