با پول پراید چه خودروهایی می‌توان در آلمان خرید؟

  همانطور که حتما می‌دانید، نابسامانی در بخش های مختلف بخصوص بازار خودرو به چشم می‌خورد و باعث شده قیمت ها روزانه افزایش یابند. در چند روز اخیر قیمت پراید در بازار آزاد به حدود ۵۲ میلیون تومان رسیده است که مسئولان، خودروسازان و دلالان عامل اصلی این قیمت های تاسف آور، هستند. به همین بهانه با جستجو در سایت های کشور آلمان به بررسی قیمت خودروهای این کشور پرداختیم تا ببینیم در رنج قیمت ۴ الی ۵ هزار یورو چه خودروهایی می‌توان در این کشور خرید. اگر چه فاصله ما تا قطب اقتصادی اروپا، صدها سال است اما آشنایی با خودروهایی که در رنج قیمتی نزدیک به پراید هستند، می‌تواند جذاب و تعجب آور باشد. برخی از این خودروها در کشور ما نیز وجود دارند اما قیمت آنها فراتر از تصور است. در ادامه با ما همراه باشید…  

یک‌‌شنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳:۴۰ |

پژو ۲۰۷ مدل SW ۱۲۰ VTi
سال تولید: ۲۰۱۱

سوار شدن خودروهای فرانسوی در آلمان چندان متداول نیست اما اگر شما بخواهید، می‌توانید با ۴۰۰۰ یورو یک ۲۰۷ مدل ۲۰۱۱ را خریداری کنید که حتی از مدل‌های موجود در کشور شرایط بهتری دارد. البته این تیپ از ۲۰۷، از لحاظ ظاهری تفاوت‌هایی با نمونه موجود در ایران دارد که می‌توانید در تصاویر آنها را مشاهده کنید.

بی‌ام‌و ۳۲۰d
سال تولید: ۲۰۰۷
این مدل از بی‌ام‌و در کشور ما قیمتی در حدود ۲۰۰ میلیون تومان دارد در حالی که شما می‌‌توانید با پرداخت ۴۰۰۰ یورو، یک مدل سرحال این خودروی جذاب را خریداری کنید.

آئودی A۴  با موتور ۳ لیتری
سال تولید: ۲۰۰۷
آئودی در کشور ما حضور پررنگی ندارد اما این مدل کوپه زیبا در آلمان، ۴۰۰۰ یورو قیمتگذاری شده است. از ویژگی‌های این مدل می‌توان به موتور ۳ لیتری ۱۷۱ کیلووات قدرتی اشاره کرد.

تویوتا آیگو
سال تولید: ۲۰۰۹
این خودروی کوچک شهری را می‌توان همان کیا پیکانتو دانست که جذابیت ظاهری قابل قبولی دارد. جالب است بدانید که پیکانتو قیمتی بسیار نجومی در ایران دارد اما خودرویی مشابه با پیکانتو، در آلمان ۴۰۰۰ یورو قیمتگذاری شده است.

فیات پاندا
سال تولید: ۲۰۱۴
خودروهای فیات را می‌توان محصولات اقتصادی اروپایی دانست که مشتریان خاص خود را دارند. این خودروی فانتزی و جذاب شهری با استاندارد یورو ۶، در آلمان تنها ۴۰۰۰ یورو قیمت دارد.

مرسدس بنز E۲۲۰
سال تولید: ۲۰۰۳
الگانس‌های سال ۲۰۰۲ در ایران قیمتی در حدود ۱۶۰ میلیون تومان دارند اما مدل‌های جدیدتر و بهتر این خودروها را می‌توان با قیمت ۵۰۰۰ یورو در آلمان سوار شد.

داچیا ساندرو ( رنو ساندرو )
سال تولید: ۲۰۱۳
ساندروهایی که در ایران با قیمتی بیش از ۱۲۰ میلیون تومان معامله می‌شوند مربوط به سال ۲۰۰۰ هستند در حالی که مدل ۲۰۱۳ این خودروها را می‌توان تنها با ۵۰۰۰ یورو در آلمان خریداری کرد.

رنو توئینگو
سال تولید ۲۰۱۲
خودروی جذاب شهری رنو با استایلی زیبا و فانتزی در آلمان تنها ۵۰۰۰ یورو قیمت دارد که در ایران خواب سواری با این خودرو را هم نمی‌توان دید.

رنو مگان ۱.۶ لیتری کوپه
سال تولید: ۲۰۰۷
مدل کوپه مگان‌های موجود در ایران، در آلمان تنها ۵۰۰۰ یورو قیمت دارند.

کیا ریو
سال تولید: ۲۰۱۳
ریو مدل ۲۰۱۳ در ایران قیمتی در حدود ۴ تا پراید دارد اما در آلمان با پرداخت ۴۵۰۰ یورو می‌توانید یک مدل سرحال این خودرو را خریداری کنید. اگر قیمت یورو را ۱۴۰۰۰ تومان در نظر بگیریم، یعنی با قیمتی در حدود ۶۳ میلیون تومان، محصولی مدرن با ایمنی بالا سوار خواهید شد.

کلام آخر
این لیست را اگر بخواهیم ادامه دهیم، به تعداد سالهای تولید خودرو در ایران می‌توانیم خودروی خوب به شما معرفی کنیم. وخامت اوضاع اسفناک است و متاسفانه هنوز مردم برای خرید پراید صف می‌کشند. شما با نهایت ۱۰ میلیون تومان بیشتر از پول پراید، خودروهای عالی و تراز اولی را می‌توانید در آلمان بیابید که در ایران رویای سواری با آنها را خواهیم داشت.


با پول پراید چه خودروهایی می‌توان در آلمان خرید؟
گزارش

کد محتوا: ۲۰۶۳۷

ارسال: یک‌‌شنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳:۴۰

به روز شده: یک‌‌شنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰:۵۱

کلید واژه‌‌ها: پراید، پژو ۲۰۷، بی‌ام‌و، آئودی، تویوتا، فیات، مرسدس بنز، ساندرو، رنو، مگان، کیا

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۱۶۲۷

زبان: پارسی

(۵ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.