خودروهای جذابی که تا سال ۲۰۲۱ به تولید خواهند رسید

  اگرچه پیش‌بینی آینده صنعتی مانند صنعت خودرو که روزبه‌روز در حال پیشرفت‌های جذابی بوده و طراحان خودرو، مهندسان و شرکت‌های مختلف، ایده‌های جدیدی را ارائه می‌دهند، سخت است اما برای دیدن خودروهای نو ورودی که به جذابیت این صنعت اضافه می‌کنند، نیازی به پیش‌بینی نبوده و کافی است اخبار را دنبال کرد.  

پنج‌‌شنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱:۱۳ |

ما هم در این مطلب، برای شما خودروهایی را معرفی کرده‌ایم که انتظار دیدن آن‌ها در سال ۲۰۲۱ برای بازارهای جهانی را خواهیم داشت.

آئودی Q۱ ۲۰۲۱
شرکت آئودی، بر پایه مدل Q۲ خود یک کراس اوور کوچک‌تری به نام Q۱ را تولید کرده است. کراس اوور کوچکی که بر روی پلتفرم مشابه با آئودی A۱ Sportback، سوار شده و وارد عرصه رقابت در این کلاس جذاب خواهد شد.

بنتلی بنتایگا اسپید ۲۰۲۱
قدرتمندترین مدل بنتلی بنتایگا، توان تولید ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتون متر گشتاور را دارد. حالا این بار این شرکت لوکس ساز با یک مدل خاص، قصد اضافه کردن ۵۰ اسب بخار بیشتر به این خودرو را داشته و قرار است در سال ۲۰۲۰، آن را معرفی کند.

بی ام و M۸ ۲۰۲۱
بدون شک یک نسخه قدرتمند و خاص از سری ۸ بی ام و در راه خواهد بود. M۸ جدید که قرار است در سال ۲۰۲۰ و با عنوان M۸ ۲۰۲۱ رونمایی شود، می‌تواند نهایت قدرت ۶۳۰ اسب بخار را به زیر پای راننده خود منتقل کند.

بی ام وM۲ CSL ۲۰۲۱
تمامی امیدواری‌ها در خصوص مدل M۲ GTS این شرکت، چشم‌ها را به سمت خودروی جدیدی برده است که با حرف‌هایی جدید در نام خود همراه شده است. خودرویی که قرار است با ظاهر جذاب خود، یک قلب تپنده ۶ سیلندر ۳ لیتری با توربوشارژ دوگانه را همراه داشته باشد.

کادیلاک اسکالا ۲۰۲۱
اگرچه خبر تولید پرچم‌دار سدان این شرکت آمریکایی، جدید نیست اما کادیلاک قرار است طرح مفهومی اسکالایی را که در سال ۲۰۱۶ رونمایی کرده بود را تبدیل به واقعیت نماید. خودروی جذابی که بر پایه پلتفرم CT۶ این شرکت ساخته خواهد شد.

دوج چلنجر ۲۰۲۱
دوج چلنجر، یک خودروی نسبتاً پیر محسوب می‌شود. خودروی اسپرتی که پلتفرم آن به مدل ۳۰۰ سال ۲۰۱۵ بازگشته و به‌احتمال‌زیاد در جدیدترین نسخه‌ای که دوج قرار است از آن رونمایی کند نیز تغییرات چندانی حاصل نخواهد شد.

فورد موستانگ ۲۰۲۱
پرفروش‌ترین خودروی اسپرت جهان که قرار بود در سال ۲۰۲۰ رونمایی شود، یک سال به عقب‌رفته و به‌احتمال‌زیاد در سال ۲۰۲۱ رونمایی خواهد شد. خودروی جذابی که بر پایه‌یکی از پلتفرم‌های جدید فورد ساخته خواهد شد. اگرچه موستانگ جدید، قابلیت چرخ‌های عقب محرک (RWD) خود را حفظ خواهد کرد، نسخه‌های چهارچرخ محرک و هیبرید نیز دور از انتظار نخواهد بود.

جنسیس اسنشیا (Essentia) ۲۰۲۱
هر شرکت لوکس سازی به یک خودروی فوق جذاب نیاز داشته و جنسیس نیز این مدل خود را در سال ۲۰۱۸ و در نمایشگاه خودرویی نیویورک رونمایی کرد. ابرخودرویی که بر پایه پلتفرم برقی ساخته‌شده و ظاهر متفاوتی را از خود به نمایش گذاشته است.

خودروی برقی اینفینیتی ۲۰۲۱
اینفینیتی (برند لوکس ساز نیسان ژاپن) قرار است با تولید خودروی برقی خوش‌چهره خود در سال ۲۰۲۱، وارد این رقابت برای بازارهای آینده بشود. خودرویی که به‌عنوان طرح مفهومی در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۸ و بانام Q، رونمایی شد.

جگوار J-Pace ۲۰۲۱
یک کراس اوور بزرگ‌تر از جگوار بریتانیایی، برای رقابت با پورشه کاین آلمانی وارد بازار خواهد شد. البته هنوز اطلاعات زیادی در مورد این جگوار جذاب در دسترس نیست و حتی ممکن است قبل از تولید نهایی، نام آن نیز تغییر کند.

لامبورگینی سدان ۲۰۲۱
شایعات زیادی در رابطه با تولید یک نسخه سدان توسط لامبورگینی وجود دارد. خودروی سدانی که شباهت زیادی به شاسی‌بلند این شرکت یعنی اوروس داشته و روی پلتفرم MSB لامبورگینی و بر اساس پورشه پانامرا و بنتلی Continental ساخته خواهد شد. همچنین موتور آن نیز، همان موتور معمول ۴ لیتری ۸ سیلندر خواهد بود.

لکسوس IS F ۲۰۲۱
اگرچه در طول چند روز اخیر، خبرهای تویوتا سوپرا جدید همه‌جا پرشده بود و لکسوس دور از مکالمه‌های مانده بود، اما انگار قرار است یک، جانشین جدید برای IS F دوست‌داشتنی در سال ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲ تولید شود. جانشین جدیدی که با موتور ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر و توربو دوقلو خود، می‌تواند ۴۱۶ اسب بخار قدرت تولید کند.

مرسدس بنز مدل پایه ۲۰۲۱
ارزان‌ترین خودروهای مرسدس، همان خودروهای CLA هستند که در سال ۲۰۱۹ باقیمت ۳۳,۱۰۰ دلار به فروش رفته و با عنوان خودروهای پایه شناخته می‌شوند؛ اما مرسدس قصد دارد با تولید یک هاچبک پایه برای سال ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲، قیمت این خودرو را بازهم ارزان‌تر از قبل کند.

نیسان ۳۷۰Z Nismo ۲۰۲۱
نیسان  ۳۷۰Z، از سال ۲۰۰۹ که رونمایی شده، تغییرات اندکی کرده است. جدیدترین مدل این خودرو نیز با عنوان نیسمو که چیزی حدود ۴۷۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند، قرار است برای سال ۲۰۲۱، با چهره‌ای جذاب‌تر و موتوری قدرتمندتر وارد رقابت شود.

پورشه تایکان کراس توریسمو ۲۰۲۱
با معرفی پورشه تایکان در سال آینده میلادی، پورشه قصد دارد یک مدل برقی که از قابلیت‌های آفرود نیز بهره‌مند‌است رونمایی کند. خودرویی چهارچرخ محرک، اسپرت که با استفاده از دو موتوربرقی، چیزی بیش از ۶۰۰ اسب بخار قدرت را به راننده خود تحویل می‌دهد.


خودروهای جذابی که تا سال ۲۰۲۱ به تولید خواهند رسید
نقد و بررسی

کد محتوا: ۱۹۶۱۲

ارسال: پنج‌‌شنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱:۱۳

به روز شده: پنج‌‌شنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰:۳۵

کلید واژه‌‌ها: آئودی، بی ام و، کادیلاک، جنسیس، جگوار، لامبورگینی، لکسوس، مرسدس بنز، نیسان، پورشه

نوع: نقد و بررسی

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۱۲۶۲

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.