تویوتا سوپرا ۲۰۲۰ معرفی شد+فیلم

  اگر به دنیای خودروها علاقه داشته باشید، بدون شک می‌دانید که سوپرا یکی از پر حاشیه‌ترین خودروهای جهان است و اکنون پس از گذشت ۱۷ سال از تولید آخرین نسل این خودرو، نسل پنجم سوپرا با قیمتی در حدود ۵۱.۰۰۰ دلار معرفی شد. همکاری تویوتا با برند آلمانی بی‌ام‌و، بنظر می‌رسد خودروی اسپرت قدرتمندی با مشخصات عالی است که دنیا را هیجان‌زده می‌کند.  

سه‌‌شنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳:۱۰ |

شما برای آشنایی با محصول جدید تویوتا، کافیست نگاهی گذرا به مشخصات فنی و تجهیزاتش داشته باشید تا متوجه شوید که سوپرا آمارهای فروش تویوتا را جابه‌جا خواهد کرد.

پیشرانه‌ ۳.۰ لیتری ۶ سیلندر توربوشارژ، با توان خروجی ۳۳۵ اسب‌بخار، توانایی فوق‌العاده‌ای را برای این خودروی سبک به ارمغان می‌آورد. تقسیم وزن جالب سوپرا، مهندسی قدرتمند تویوتا را نشان می‌دهد.

پیشرانه‌ ۳ لیتری، ساخت بی‌ام‌و خواهد بود و در محصولاتی مانند Z۴ و طیف وسیعی از خودروهای این برند بکار گرفته خواهد شد. تشابه سوپرا با بی‌ام‌و Z۴، تضمین می‌کند که عملکرد فنی خوبی خواهد داشت. بر همین اساس احتمالا سوپرا ۵۰۰ نیوتن‌متر گشتاور از ۱۶۰۰ تا ۴۵۰۰ دور بر دقیقه خواهد داشت و در ۴.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

مصرف سوخت ترکیبی این مدل در حدود ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود. به‌زودی تیونرهای مختلف، تغییرات مخصوص خود را بر روی سوپرا اعمال خواهند کرد چرا که این مدل ظرفیت ‌های بالایی دارد.

سوپرا به صورت ۵۰ در ۵۰ وزن دارد. سیستم تعلیق با قابلیت تنظیم ارتفاع و فناوری مدیریت دیفرانسیل‌ و سیستم کنترل شتاب، چند آپشن جذاب دیگر برای نسخه استاندارد این خودرو هستند. ترمز خودکار اضطراری، سیستم جلوگیری از برخورد جلو، سیستم هشدار خروج از خط سطح بالایی از ایمنی را برای این خودرو مهیا کرده‌اند.


نسخه فول آپشن سوپرا با حدود ۴۰۰۰ دلار اختلاف قیمت از تجهیزاتی نظیر سیستم صوتی JBL به‌همراه دوازده اسپیکر، تلوزیون اینترنتی و هدآپ دیسپلی HUD، نمایشگر لمسی بزرگ ۸.۸ اینچی، ناوبری ماهواره‌ای و رابط‌ بی‌سیم اپل کارپلی بهره می‌برد که به این‌ها می‌توان صندلی‌های چرم گرمکن‌دار را نیز اضافه نمود. البته در اواخر سال ۲۰۱۹، ۱۵۰۰ دستگاه از این خودرو با قیمت بیشتر و امکانات فراوان عرضه خواهد شد.

عرضه این مدل می‌تواند اشتیاق مردم را برای خرید سوپرا بیشتر کند. سری اول خودروهای تویوتا سوپرا از تابستان به مشتریان تحویل داده می‌شود و فروش نخستین خودروها از هفته‌ آینده در حراجی برت‌ جکسون در ایالت آریزونا، آغاز می‌شود و این مبلغ به خیریه اختصاص داده خواهد شد.


تویوتا سوپرا ۲۰۲۰ معرفی شد+فیلم
نقد و بررسی

کد محتوا: ۱۹۵۹۶

ارسال: سه‌‌شنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳:۱۰

به روز شده: چهارشنبه، ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷:۴۳

کلید واژه‌‌ها: تویوتا، تویوتا سوپرا ۲۰۲۰، بی‌ام‌و

نوع: نقد و بررسی

فرستنده:

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۸۴۸

زبان: پارسی

(۴ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.