اسپرتیج در برابر نواده پراید

پرفروش ترین محصول کیا موتورز در سال ۲۰۱۸

  با ورود به سال جدید و در طول ماه ژانویه، خودروسازان مختلف معمولا گزارشی از عملکرد خود در سال سپری شده را منتشر می کنند. امسال کیا یکی از اولین شرکت هایی است که پیش قدم شده و آمار و ارقام مربوط به سال ۲۰۱۸ را در اختیار رسانه ها گذاشته است.  

یک‌‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹:۴۷ |

بر این اساس خودروساز کره ای توانسته ۲,۸۱۲,۲۰۰ دستگاه از انواع محصولات خود را در سال گذشته به فروش برساند. این آمار شامل مدل های سواری، تفریحی و تجاری شده و در مقایسه با سال ۲۰۱۷ رشدی ۲.۴ درصدی را نشان می دهد.

از میان مدل های مختلف کیا، این کراس اوور اسپرتیج است که محبوب تر از بقیه بوده و ۵۰۱,۳۶۷ دستگاه از آن در سرتاسر جهان به فروش رسیده است. بعد از اسپرتیج، ریو با فروش ۳۵۵,۸۵۲ دستگاه دومین محصول پرفروش کیا در سال ۲۰۱۸ لقب گرفت است. بد نیست بدانید ریو در برخی بازارها با نام پراید شناخته می شود.

رتبه سوم از پرفروش ترین مدل های کیا به سدان کامپکت فورته یا همان سراتو تعلق دارد. این خودرو در سال گذشته ۳۲۸,۵۰۴ مشتری جدید برای خود پیدا کرده است.

برای سال ۲۰۱۹ کمپانی کیا تحویل ۲.۹۲ میلیون خودرو به مشتریان را هدفگذاری کرده، رقمی که در صورت تحقق، آمار فروش این شرکت را به میزان ۴ درصد بهبود خواهد بخشید.

با توجه به ارایه چند مدل جدید و فیس لیفت در بازارهای بین المللی و داخلی، کیا پتانسیل دستیابی به هدف تعیین شده را دارد. کراس اوور کوچک و شهری سول (Soul) یکی از این موارد است که نسل سوم آن چندی پیش در نمایشگاه خودروی لس آنجلس رونمایی شد. انتظار می رود این خودرو با نمای ظاهری جذاب تر، امکانات قابل قبول و قیمت مناسب مشتریان بیشتری را جذب کند.

به غیر از سول، کیا در نظر دارد از شاسی بلند فول سایز و هفت نفره تلوراید و کراس اووری مبتنی بر مدل Ceed نیز رونمایی کند.

حال باید منتظر ماند و دید که کیا در ماه های پیش رو چگونه عمل خواهد کرد. آیا این کمپانی می تواند در دستیابی به هدف تعیین شده موفق شود؟ زمان پاسخ این سوال را خواهد داد.


اسپرتیج در برابر نواده پراید
پرفروش ترین محصول کیا موتورز در سال ۲۰۱۸
نقد و بررسی

کد محتوا: ۱۹۵۸۸

ارسال: یک‌‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹:۴۷

به روز شده: یک‌‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸:۵۹

کلید واژه‌‌ها: کیا، پرفروش ترین محصول کیا موتورز، ریو، اپتیما، سراتو، اسپرتیج، کراس اوور

نوع: نقد و بررسی

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: DIGIATO

بازدید: ۷۴۵

زبان: پارسی

(۵ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.