کدام برندهای خودرویی وفادارترین مشتریان را دارند؟ (نمودار)

  این گزارش به بررسی روند نقل و انتقال و خرید ۱۳.۹ میلیون خودرو بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۷ پرداخته است.  

چهارشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵:۰۶ |

ممکن است مرسدس ارزشمندترین برند خودرویی جهان باشد، اما قطعا نتوانسته آن قدر خوب نشان دهد که مشتریانش وفادارترین مشتریان یک برند خودرویی در جهان باشند و در انتخاب‌های بعدی خود چیزی جز یک بنز را ترجیح ندهند.

به نظر می‌رسد وفاداراترین مشتریان خودرو در جهان طرفدار برندهای ژاپنی هستند.

موسسه تحلیلی- خبری ادموند در سال ۲۰۱۸ گزارشی را در خصوص وفاداری مشتریان به برندها منتشر کرده که در آن به بررسی روند نقل و انتقال و خرید ۱۳.۹ میلیون خودرو بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۷  پرداخته است.

نتایج حاصل از این مطالعه نشان می‌دهد که مشتریان برندهای تویوتا، سوبارو و هوندا پس از استفاده از محصولات این کارخانه‌ها همچنان خودروی دیگری از این کمپانی را برمی‌گزینند و تمایلی به خودروهای دیگر نشان نمی‌دهند.

برندهای رم و شورلت نیز در این طبقه‌بندی، با نرخ وفاداری ۵۴ درصدی مشتریان در رتبه‌های چهارم و پنجم قرار می‌گیرند.

درست در جریان مخالف این مشتریان وفادار، برندهایی کرایسلر، اسمارت و دوج قرار دارند. فیات و میتسوبیشی نیز مشتریانی دارند که در انتخاب‌های بعدی از این برندها رو برمی‌گردانند و یا دیگران را تشویق به خرید خودرویی از برندهای دیگر می‌کنند.

این روند در دهه گذشته برنده و بازندگان بزرگی داشته است. سوبارو و مزدا یک جهش و رشد بزرگی را در حفظ دوباره مشتریان نشان می‌دهند . مزدا به تنهایی در سال ۲۰۱۷ با ساخت کراس‌اوور CX-۵ خود توانست تعداد زیادی از مشتریان از دست رفته‌اش را  به سمت خود بازگرداند.

در بخش بازندگان نیز باید از فرار مشتریان دوج و کرایسلر سخن بگوییم. در هر دو برند نرخ وفاداری مشتریان در طی دهه گذشته حدود ۵۰ درصد کاهش نشان می‌دهد. بیوک نیز در این زمینه کار و فعالیت زیادی نشان نداده و به همین دلیل  نرخ وفاداری مشتریانش از ۳۵ درصدر از سال ۲۰۰۷ به ۲۹ درصد در سال ۲۰۱۷ می‌رسد.

در بخش خودروهای لاکچری بیشترین مشتریان وفادار علاقه‌مند به لکسوس هستند. آئودی و لندروور نیز در مقام اول و دوم قرار می‌گیرند. مرسدس، پورشه و ب‌ام‌و نیز با اختلاف اندکی با این خودرو در مقام چهارم تا ششم قرار می گیرند. در انتهای این لیست مشتریان اینفینیتی، جگوار و ولوو وفاداری کمتری به برند خود نشان می‌دهند.


کدام برندهای خودرویی وفادارترین مشتریان را دارند؟ (نمودار)
گزارش

کد محتوا: ۱۳۴۰۳

ارسال: چهارشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵:۰۶

به روز شده: پنج‌‌شنبه، ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹:۰۰

کلید واژه‌‌ها: تویوتا، سوبارو،‌هوندا، رم، شورلت

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: عصر ایران

بازدید: ۶۸۴

زبان: پارسی

(۳ مورد )

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۴ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.