خودروی ژاپنی یا کرهای؟ رقابت خودروسازان شرق آسیا در ایران!
تحلیل کامل تفاوت کیفیت، دوام، طراحی و خدمات دو رقیب دیرینه ژاپنی و کره ای در بازار ایران
معرفی لامبورگینی روئلتو منصوری با قدرت بیشتر و ماسک فیبر کربنی!
منصوری با پکیجی به نام Initiate، لامبورگینی روئلتو را به یک هیولای ۱۰۷۰ اسب بخاری با ظاهری تهاجمی از فیبر کربن تبدیل کرده است.
معرفی پورشه ماکان GTS: اسپرتترین شاسیبلند برقی پورشه
پورشه با معرفی مدل ماکان GTS، خط تولید شاسیبلندهای تمامبرقی خود را گسترش داده است. این مدل که پنجمین عضو از خانواده ماکان برقی محسوب میشود، با تمرکز ویژه بر ویژگیهای اسپرت و رانندگی پویا (Driver-Focused) طراحی شده و استانداردهای جدیدی را در چابکی و دینامیک رانندگی تعریف میکند.
هزینه باورنکردنی تعمیر بوگاتی با قطعاتی گرانتر از فراری صفرکیلومتر!
هزینه بازسازی یک بوگاتی شیرون تصادفی سرسامآور است تا جایی که فقط قیمت چراغهای جلو بهتنهایی با یک پورشه ۹۱۱ صفرکیلومتر برابری میکند.
مزایا و معایب خودروهای سدان، هاچبک، شاسیبلند و وانت پیکاپ
خریداران خودروهای سدان، هاچبک، شاسیبلند و وانت پیکاپ در زمان انتخاب خود باید هدف کاربری و فاکتورهای مهم دیگر را در نظر بگیرند.
کارشناسی خودرو چیست و چگونه انجام میشود؟
احتمالاً شما نیز هنگام خرید خودرو صفر و دست دوم با سؤال کارشناسی خودرو چیست مواجه شدهاید. این مقاله به بررسی چنین موضوعی اختصاص دارد.
۵ اقدام مهم درباره خرید خودروی دست دوم کارکرد بالا که باید انجام دهید
خرید خودروی دست دوم با کارکرد بالا ریسکهای زیادی در بر دارد اما با رعایت این ۵ نکته مهم میتوانید خریدی مطمئنتر داشته باشید.
آموزش کامل باتری به باتری (برقرسانی بین خودروها)
شاید ظاهر این مطلب برای بسیاری از علاقهمندان خودرو و رانندگان باسابقه، ساده و پیش پا افتاده باشد، اما عدهی زیادی از رانندگان، به هنگام بروز نقص در باتری، ناتوان از انجام این عمل و برقرسانی بین خودروها هستند.
دلایل سوختن ECU
عامل اصلی در سوختن قطعات حساسی نظیر ecu نوسانات ولتاژ و وارد شدن شوک های متعدد به این قطعات است.
علائم روغن سوزی در موتور خودرو چیست؟
در واقع روغن سوزی در موتور خودرو به وضعیتی گفته میشود که روغن در پروسه کاری موتور به اتاق احتراق یا مناطق داغ موتور وارد شده، بنابراین روغن با قرار گرفتن در گرمای زیاد تبخیر می شود و به همراه گازهای خروجی اگزوز از موتور خارج خواهد شد.
دوشنبه، ۱۲ آبانماه ۱۴۰۴ - ۲۱:۱۵
شنبه، ۱۰ آبانماه ۱۴۰۴ - ۱۱:۱۶
دوشنبه، ۵ آبانماه ۱۴۰۴ - ۱۹:۱۵
شنبه، ۳ آبانماه ۱۴۰۴ - ۱۱:۲۱
دوشنبه، ۲۸ مهرماه ۱۴۰۴ - ۱۸:۴۴
مک لارن الوا از راه رسید؛ موشک زمین به زمین بدون شیشه جلو
پنجشنبه، ۲۳ آبانماه ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
خودرویی که بیشترین تعداد موتور روی آنها نصب شد
شنبه، ۱۰ فروردینماه ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹
مراقب باشید کلاه سرتان نرود
نکات مهمی که قبل از خرید خودرو باید بدانید
چهارشنبه، ۱۷ دیماه ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
برترین خودروهای ۸ سیلندر ساخت ایتالیا
دوشنبه، ۳۰ فروردینماه ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
بهترین خودروهای شاسی بلند آفرود سال ۲۰۱۹
چهارشنبه، ۱۲ تیرماه ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
شنبه، ۲۶ مهرماه ۱۴۰۴ - ۱۹:۵۱
از ایده تا شاهکار: فرآیند خلق رنگهای نمادین خودرو چگونه است؟
شنبه، ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۴ - ۰۹:۵۴
برداشتن ترموستات ماشین در فصل گرما؛ کاری درست یا اشتباهی بزرگ؟
دوشنبه، ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۴ - ۱۰:۴۲
راهنمایی آسان برای عموم
آیرودینامیک خودرو چیست؟
دوشنبه، ۶ مردادماه ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۷
قوانین بیمه شخص ثالث در سال ۱۴۰۴
شنبه، ۲۱ تیرماه ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۰
کدام برندهای خودرویی وفادارترین مشتریان را دارند؟ (نمودار)
این گزارش به بررسی روند نقل و انتقال و خرید ۱۳.۹ میلیون خودرو بین سالهای ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۷ پرداخته است.
چهارشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵:۰۶ |
ممکن است مرسدس ارزشمندترین برند خودرویی جهان باشد، اما قطعا نتوانسته آن قدر خوب نشان دهد که مشتریانش وفادارترین مشتریان یک برند خودرویی در جهان باشند و در انتخابهای بعدی خود چیزی جز یک بنز را ترجیح ندهند. به نظر میرسد وفاداراترین مشتریان خودرو در جهان طرفدار برندهای ژاپنی هستند. موسسه تحلیلی- خبری ادموند در سال ۲۰۱۸ گزارشی را در خصوص وفاداری مشتریان به برندها منتشر کرده که در آن به بررسی روند نقل و انتقال و خرید ۱۳.۹ میلیون خودرو بین سالهای ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۷ پرداخته است. نتایج حاصل از این مطالعه نشان میدهد که مشتریان برندهای تویوتا، سوبارو و هوندا پس از استفاده از محصولات این کارخانهها همچنان خودروی دیگری از این کمپانی را برمیگزینند و تمایلی به خودروهای دیگر نشان نمیدهند. برندهای رم و شورلت نیز در این طبقهبندی، با نرخ وفاداری ۵۴ درصدی مشتریان در رتبههای چهارم و پنجم قرار میگیرند. درست در جریان مخالف این مشتریان وفادار، برندهایی کرایسلر، اسمارت و دوج قرار دارند. فیات و میتسوبیشی نیز مشتریانی دارند که در انتخابهای بعدی از این برندها رو برمیگردانند و یا دیگران را تشویق به خرید خودرویی از برندهای دیگر میکنند. این روند در دهه گذشته برنده و بازندگان بزرگی داشته است. سوبارو و مزدا یک جهش و رشد بزرگی را در حفظ دوباره مشتریان نشان میدهند . مزدا به تنهایی در سال ۲۰۱۷ با ساخت کراساوور CX-۵ خود توانست تعداد زیادی از مشتریان از دست رفتهاش را به سمت خود بازگرداند. در بخش بازندگان نیز باید از فرار مشتریان دوج و کرایسلر سخن بگوییم. در هر دو برند نرخ وفاداری مشتریان در طی دهه گذشته حدود ۵۰ درصد کاهش نشان میدهد. بیوک نیز در این زمینه کار و فعالیت زیادی نشان نداده و به همین دلیل نرخ وفاداری مشتریانش از ۳۵ درصدر از سال ۲۰۰۷ به ۲۹ درصد در سال ۲۰۱۷ میرسد. در بخش خودروهای لاکچری بیشترین مشتریان وفادار علاقهمند به لکسوس هستند. آئودی و لندروور نیز در مقام اول و دوم قرار میگیرند. مرسدس، پورشه و بامو نیز با اختلاف اندکی با این خودرو در مقام چهارم تا ششم قرار می گیرند. در انتهای این لیست مشتریان اینفینیتی، جگوار و ولوو وفاداری کمتری به برند خود نشان میدهند.
کد محتوا: ۱۳۴۰۳
ارسال: چهارشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵:۰۶
به روز شده: پنجشنبه، ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹:۰۰
کلید واژهها: تویوتا، سوبارو،هوندا، رم، شورلت
نوع: گزارش
موضوع:
فرستنده: دبیر سرویس محتوا
منبع: عصر ایران
بازدید: ۶۸۴
زبان: پارسی
نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...
مجله و دانشنامه خودرویی
کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وبسایت کاردو سعی شده است با بهرهگیری از آخرین متدهای توسعه و برنامهنویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاههای هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژهای فراهم میسازد و طراحی سایت به گونهای است که لایهبندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق مییابد.
© ۱۳۹۳-۱۴۰۴ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.