آگهی‌های برگزیده نمایش همه آگهی‌ها
موردی برای نمایش یافت نشد.

مقایسه اوتلندر PHEV با اسپورتیج ۲۰۱۸

  اگر بخواهیم تا در حدود ۳۲۰ میلیون تومان برای خرید یک کراس اوور هزینه کنیم یکی از گزینه های پیش روی ما که تازه وارد است و نماینده کم مصرف ژاپنی میباشد میتسوبیشی اوتلندر PHEV است و از سویی دیگر از کشور کره نسل جدید کیا اسپورتیج قرار دارد و با مقایسه آنها ارزش خرید و برتری های آنها به یکدیگر را میابیم.  

شنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰:۲۱ |

کیا اسپورتیج ۲۰۱۸
کیا اسپورتیج یکی از پر فروش ترین کراس اوور های سر تا سر جهان است که نسل چهارم آن بعد از یک سال حواشی مختلف به صورت رسمی با قیمت ۳۲۰ میلیون تومان به فروش میرسد و در رنج قیمت و کلاسی قرار گرفته است که اطراف آن را رقبای قدرتمندتر و بسیار پر فروش تری احاطه کرده است . کیا اسپورتیج جدید به لطف طراحی به روزتر ماشین آیرودینامیک تری شده و ضریب پسار آن به ۰.۳۳ کاهش یافته است و خشم نسل گذشته دیگر در آن دیده نمیشود و حالا کیا اسپورتیج با طراحی متعادل تری که دارد افراد بیشتری را میتواند نسبت به خودش علاقه مند کند و این مهم به لطف مرکز طراحی کیا در آلمان به نتیجه رسیده است و یک نکته مهم دیگر هم اصالتی میباشد که در چهره کیا اسپورتیج جدید دیده میشود . استایل و سبک طراحی میتسوبیشی اوتلندر PHEV با کیا اسپورتیج متفاوت است اما هر دو چهره های جذابی دارند و از نظر ظاهری یک سطح امتیاز برابر را دریافت میکنند . یکی از مزایای کیا اسپورتیج جدید در طراحی هم در داخل کابین و هم طراحی ظاهری این است که وقتی نخست عکس کیا اسپورتیج را میبینید ممکن است به دل نشیند اما یقینا از نزدیک که کیا اسپورتیج جدید را ببینید نظر شما تغییر خواهد کرد و به راحتی با طراحی کیا اسپورتیج ارتباط برقرار میکنید . طراحی کابین کیا اسپورتیج جدید با دیگر محصولات کیا توانسته هم جهت شود و اگر شما در تاریکی شب یا از دور آن را ببینید به راحتی کیا بودن آن را درک میکنید . یکی از مزایای نسل جدید کیا اسپورتیج بهبود کیفیت ساخت و متریال به کار رفته میباشد که یک تغییر بزرگ محسوب میگردد و اکنون جزء کراس اوور هایی میباشد که کیفیت ایده آل و خوبی را به نمایش میگذارد . از نظر آپشن سطح تجهیزات رفاهی و ایمنی کیا اسپورتیج مناسب است و با میتسوبیشی اوتلندر PHEV برابری میکند .

کیا اسپورتیج جدید در خیلی از بخش ها نوآوری و بهبود را تجربه کرده است اما از نظر فنی هم چنان همان پیشرانه نسل قبل خود را دارا میباشد که در آن سعی شده شتاب بهتر شود و مصرف سوخت هم تا حدودی کاهش یابد . یعنی همان پیشرانه ۴ سیلندرکه ۲۳۵۹ سی سی حجم دارد و قابلبت تولید ۱۸۱ اسب بخار قدرت و ۲۳۷ نیوتن متر گشتاور را دارا میباشد به طور مشترک در کیا اسپورتیج جدید و کیا سورنتو مورد استفاده قرار گرفته است . گیربکس ۶ سرعته تیپ ترونیک وظیفه انتقال قدرت به ۴ چرخ ماشین را دارد که عملکرد خوبی دارد . کیا اسپورتیج از نظر استهلاک وضعیت مناسبی دارد و هزینه های نگهداری کیا اسپورتیج هم با توجه به قیمت خوب است اما با بالا رفتن کارکرد کیا اسپورتیج استهلاک زیادی را از خودش نشان ولی در کل از نظر فنی میتسوبیشی اوتلندر phev پیشرفته و کم آلاینده است و توانایی های حرکتی و هزینه های نگهداری کیا اسپورتیج بهتر است .

کیا اسپورتیج یک کراس اوور جمع و جور میباشد که هندلینگ خوبی دارد و سواری پایدار با فرمان پذیری مناسبی را به نمایش میگذارد و در کل سواری ایده آل و نرم و تهاجمی را در کنار هم میتواند نمایش دهد .

کیا اسپورتیج نسل ۴ یک پیشرفت عالی برای این مدل محسوب میگردد و در بسیاری از بحث ها عملکرد خوبی دارد که مناسب بودن کیا اسپورتیج را نشان میدهد اما قیمت بالا و غیر منطقی آن بزرگترین نقطه ضعف آن میباشد که ارزش خرید آن با میتسوبیشی اوتلندر phev  را برابر نشان میدهد .اگر اسپورتیج ۲۰۱۸ قیمتی پایین تر داشت بدون شک یکی از بهترین گزینه های خرید در بازار خودروی ایران محسوب میشد .

میتسوبیشی اوتلندر PHEV
میتسوبیشی اوتلندر PHEV کراس اوور PLUG IN HYBRID ژاپنی میباشد که به تازگی توسط آرین موتور رونمایی شده است و در حال حاضر کم آلاینده ترین کراس اوور میان سایز موجود در ایران است که با قیمت ۳۱۷ میلیون تومان به فروش میرسد . ظاهر میتسوبیشی اوتلندر PHEV نسبت به میتسوبیشی اوتلندر بنزینی از نظر جزئیات ظاهری هیچ گونه تغییری را تجربه نکرده است و زه های پایین بدنه و طراحی رینگ تنها تغییراتی میباشند که در میتسوبیشی اوتلندر PHEV اعمال شده اند اما با توجه به اینکه میتسوبیشی اوتلندر در حدود ۲ سال است که فیس لیفت شده ظاهری تقریبا مدرن و خوب دارد و مهم ترین مزیت ظاهری میتسوبیشی اوتلندر PHEV در خشم زیبای چهره آن است . در داخل کابین میتسوبیشی اوتلندر PHEV  همانند ظاهر بیرونی اکثریت جزئیات کوچترین تغییری نداشته اند اما غربیلک فرمان و دسته دنده از ظاهری جدید دارند و محل قرار گیری تعدادی از کلید ها هم تغییر کرده است . میتسوبیشی اوتلندر PHEV از کیا اسپورتیج فضای بار و سرنشین بیشتری را در اختیار شما قرار میدهد و از نظر آپشن وضعیت میتسوبیشی اوتلندر PHEV و کیا اسپورتیج برابر به نظر میرسد .

میتسوبیشی اوتلندر PHEV از دو موتور الکتریکی و یک موتور بنزینی ۲ لیتری نیرو میگیرد ؛ میتسوبیشی اوتلندر PHEV در ۳ حالت میتواند فعالیت کند ؛ نخستین حالت نیرو گرفتن استفاده فقط در حالت بنزینی است ، حالت دوم که تا سرعت ۱۲۰ کیلومتر در ساعت میتوانید از آن بهره ببرید استفاده از نیروی دو موتور الکتریکی میباشد و حالت سوم هم ترکیبی کار کردن دو نیروی مولد برق و بنزین با یکدیگر است که در این حالت حداکثر قدرت ۲۰۳ اسب بخار و ۳۳۲ نیوتن متر گشتاور تولید میشود و این نیرو به یک گیربکس CVT منتقل میگردد و بعد از آن توسط سیستم ۴WD و سیستم کنترل لحظه ای نیرو وارد شده به هر چرخ قدرت کافی برای به حرکت درآوردن میتسوبیشی اوتلندر PHEV را منتقل میکنند . میتسوبیشی اوتلندر PHEV در حالت ترکیبی دو موتور و در سرعت های پایین ۱.۷ لیتر بنزین مصرف میکند و برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت حدود ۱۱ ثانیه زمان نیاز دارد و نکته مهم در مورد میتسوبیشی اوتلندر PHEV پلاگ این هایبرید بودن آن است و یعنی شما میتوانید موتور های برقی آن را با برق شهری شارژ کنید . میتسوبیشی اوتلندر PHEV در بخش فنی به منظور کم بودن آلایندگی و استهلاک طراحی شده است و وزن آن هم سنگین است و به همین دلیل توانایی های حرکتی ضعیف تری از کیا اسپورتیج دارد اما بسیار مصرف سوخت کمتری دارد .

میتسوبیشی اوتلندر PHEV یک کراس اوور جذاب از نظر سیستم تعلیق و آرایش و طراحی شاسی و سیستم تعلیق است که هندلینگ خوبی را به نمایش میگذارد و سواری لذت بخش و بدون استرسی را ارائه میکند .

میتسوبیشی اوتلندر PHEV یک ماشین PLUG IN HYBRID است که سطح آپشن متوسطی دارد ، توانایی های حرکتی معمولی دارد و در بازار هم از آن استقبال زیادی به عمل نیامده است اما قابلیت شارژ با برق شهری آن و مصرف سوخت بسیار پایینش یک مزیت به حساب میایند ولی خدمات پس از فروش آن هزینه زیادی در بر دارد و باید هزینه برق شارژ شهری آن را هم حساب کنید که از صرف اقتصادی آن کم میکند .


مقایسه اوتلندر PHEV با اسپورتیج ۲۰۱۸
نقد و بررسی

کد محتوا: ۱۱۳۸۷

ارسال: شنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰:۲۱

به روز شده: سه‌‌شنبه، ۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰:۳۴

کلید واژه‌‌ها: میتسوبیشی، میتسوبیشی اوتلندر PHEV،کیا، کیا اسپورتیج ۲۰۱۸

نوع: نقد و بررسی

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: ماشین ۳

بازدید: ۱۵۹۴

زبان: پارسی

(۴ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۴ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.