بررسی یک خودرو ساخت داخل:

مشکلات عجیب و غریب در پژو ۲۰۷ ایران خودرو + فیلم

  خودروسازان ما به وضوح و بدون تعارف در حال حرکت به سمت عقب هستند، برای درک این موضوع کافیست تولیدات ۱۰ سال پیش چینی‌ها را با تولیدات امروزه آن‌ها مقایسه کنید و سپس همین مقایسه را در صنعت خودرویی خودمان انجام دهید.  

پنج‌‌شنبه، ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷:۱۸ |

بشر از انقلاب صنعتی به این سو، سرعت پیشرفت خود را افزایش داده و هر روز در فکر بهتر کردن محصولات و تولیدات خود و رفع نقص‌های آن‌ها است. پیشرفت و حرکت رو به جلو چه در زمینه کیفیت و چه در زمینه فناوری، هم رضایت مشتریان را به همراه دارد و هم اعتبار و خوشنامی را برای سازندگان. صنعت خودرو نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین صنایع همواره پیشرفت رو به جلو دارد و خودروسازان هر روز محصولاتی بهتر از قبل را تولید می‌کنند. اما کشور ما حکایتی متفاوت دارد به طوری که دوست داریم به جای محصولات صفر کیلومتر جدید، محصولات قدیمی‌تر را خریداری کنیم. امروزه با پرس‌و‌جوی کوتاه از دارندگان خودروهایی چون پژو و پراید در خواهید یافت که آن‌هایی که خودرویی متعلق به ۱۰ سال پیش را دارند، بسیار از خودروی خود راضی بوده و بسیاری از آن‌هایی که به سراغ مدل‌های صفر کیلومتر رفته‌اند، رضایتی از خودروی خود ندارند و از کیفیت پایین ساخت و مشکلات متعدد ناله می‌کنند.
خودروسازان ما به وضوح و بدون تعارف در حال حرکت به سمت عقب هستند، برای درک این موضوع کافیست تولیدات ۱۰ سال پیش چینی‌ها را با تولیدات امروزه آن‌ها مقایسه کنید و سپس همین مقایسه را در صنعت خودرویی خودمان انجام دهید.
اما امروز می‌خواهیم به یک نمونه تجربی از این حرکت رو به عقب خودروسازان داخلی بپردازیم. پژو ۲۰۷ را همه به یاد دارید، خودرویی که در روزهای نخست عرضه خود یکی از محصولات باکیفیت و پر طرفدار بازار بود و مشتریان آن رضایت بالایی را از خودروی خود داشتند. چند سالی گذشت و ایران خودرو اقدام به بهینه‌سازی و بروزرسانی این خودرو به روش همیشگی خود کرده است (مفهوم کلمه بروزرسانی و محصول جدید را ایران خودرو قبلاً با پژو SLX و چند محصول دیگر به خوبی برایمان تعریف کرده است). حال تعدادی از کاربران اقدام به ارسال ویدیویی از مشکلات عجیب و غریب خودروی پژو ۲۰۷ خود کرده‌اند که حتماً پیشنهاد می‌کنیم آن‌ها را از دست ندهید.
نگارنده نیز به یاد دارم که چندی پیش یکی از دوستان پژو ۲۰۷ صفر کیلومتر را خریداری کرده بود و دیدیم که کلیدهای روی فرمان چراغ نداشتند و از این مورد متعجب شدیم. پس از چند روزی دوست گرامی‌مان تماس گرفت و اطلاع داد که کلیدهای روی فرمان دارای چراغ هستند و تنها در کارخانه یادشان رفته بود سوکت آن را نصب کنند!
در تجربه‌ای دیگر نیز پژو ۲۰۷ یکی دیگر از آشنایان با کارکرد ۱۶۰۰ کیلومتری دچار مشکل سوختگی فن شد و در کمال تعجب نمایندگی علت سوختن فن را پارک کردن خودرو در سرما عنوان کرد. حداقل برای بنده که خود مکانیک هستم ادعای نمایندگی بسیار خنده‌دار بود. نگارنده یک پراید مدل ۹۰ دارم که تاکنون و با کارکرد ۸۰ هزار کیلومتر در شرایط سخت تا به حال مشکلی نداشته و در ۵ سال تنها یکبار ۱۰۰ هزار تومان هزینه تعویض رادیاتور و یکبار هم ۱۲۵ هزار تومان هزینه تعویض کمک‌های عقب آن کردم. تصمیم داشتم که به صورت شرایطی اقدام به خرید دنا یا پژو ۲۰۷ کنم که حالا با دیدن ویدیوهای زیر و صحبت‌هایی که از مالکان این ماشین‌های جدید شنیدم از تصمیم خود منصرف شدم.
اگر شما هم مشکلی با خودروی خود دارید، می توانید همانند زیر یک ویدیو از مشکل خودروی خود برای ما به آدرس ایمیل info@cardo.ir ارسال کنید.

این فرصت برای ایران خودرو وجود دارد که با مشاهده این مشکلات در همین سایت پاسخ خود را منتشر کند.



این ویدیو مربوط به بارندگی چند روز پیش اخیر در کشور است:




بررسی یک خودرو ساخت داخل:
مشکلات عجیب و غریب در پژو ۲۰۷ ایران خودرو + فیلم
گزارش

کد محتوا: ۱۰۲۶۵

ارسال: پنج‌‌شنبه، ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷:۱۸

به روز شده: دوشنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱:۱۹

کلید واژه‌‌ها:

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرو بانک

بازدید: ۲۰۷۴

زبان: پارسی

(۶ مورد )

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۴ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.