لکسوس ، CT200H ۲۰۱۴

۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

فقط نقـدی

۵ سال و ۱۱ ماه پیش
کد آگهی: ‎# ۱۳۷۳۷۵۶

کارکرد

۵۸,۰۰۰ کیلومتر

شاسی

شاسی بلند   (دو دیفرانسیل)

گیربکس

اتوماتیک

سوخت

هیبرید

پلاک

پلاک ملی

وضعیت موتوری

سالم

وضعیت بدنه

بدون خط و خش

رنگ شدگی

بدون رنگ شدگی

رنگ بدنه

سفید

تودوزی

مشکی ، چرم

نوع فروش

فقط نقـدی

سند دست اول

خیـر

واردات

-

بیمه ثالث

-

بیمه بدنه

-

گارانتی

-

فوق العاده سالم  تمامی سرویسها انجام شده مانیتور  دوربین عقب  رینگ کروم  شیشه ها فابریک دودی  اکو اسپورت نرمال رانندگی  موس وسط  فرمان اسپرت  آیینه برقی  داخل جیر  سانروف  کیلس استارت  مقطوع  

برای نمایش بزرگ، بر روی هر تصویر کلیک کنید.


saeedi

استان، شهر

استان تهران، تهران

موارد مشابـه
دیدگاه درباره این آگهی
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۲ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.