۲۰۱۶ - ۲۰۱۷ . نيو فيس نسل اول

رنو   ::   داستر

مشـخصات و آپشـن‌ها نمایش مشخصات کامل

ارتفاع

۱۶۳۴میلی متر

طول

۴۳۱۵میلی متر

عرض

۲۰۰۰میلی متر

کلاس بدنه

شاسی بلند

وزن

۱۳۰۰کیلوگرم

تعداد سیلندر

۴عدد

حجم موتور

۱۹۹۸سی.سی

حداکثر توان خروجی

۱۳۵اسب بخار

نوع موتور

بنزینی

حداکثر سرعت

۱۷۸کیلومتر در ساعت

شتاب صفر تا صد

۱۰/۷ثانیه

مصرف سوخت ترکیبی

۷/۵لیتر در صد کیلومتر

مدت گارانتی

۶۰ماه

رنو و یا داچیا داستر، برای نخستین بار سال ۲۰۱۰ میلادی و در نمایشگاه خودروی ژنو به نمایش درآمد. این خودرو بر پلت فرم B۰ رنو ساخته شده که یعنی بعد از لوگان (یا همان تندر ۹۰ خودمان) و رنو ساندرو، سومین خودرویی است که رنو با پلت فرم B۰ ساخته. داستر در اکثر بازارها با نام رنو داستر فروخته می شود و این امر شامل کشورهایی همچون ایران، مکزیک، هندوستان، آفریقای جنوبی و نیز ممالک واقع در آمریکای جنوبی نیز می شود. اما در سایر کشورها این شاسی بلند با برند داچیا داستر تحویل مشتریان می شود. طبق آخرین آمار موجود (سال ۲۰۱۴) بیش از ۴۰% فروش جهانی داستر تحت برند داچیا بوده.

طراحی

رنو داستر برای آن دسته از آدم هایی است که صرف نظر از میل شدیدشان به داشتن خودرویی قدرتمند و با صلابت، نیم نگاهی نیز به صرفه اقتصادی و زیبایی خاص یک شاسی بلند تمام عیارند. رنو تلاش زیادی به خرج داده تا SUV جدیدش را تهاجمی، زمخت و در عین حال با ظاهری اسپرت معرفی کند، اما این تلاش چندان موفقیت آمیز نبوده است. در سال 2016 به لطف فیس لیفتی که بر روی آن اعمال شد از چراغ های جدید و اسپرت همراه با day light، جلو پنجره و لوگویی جدید، رینگ های 16 اینچی اسپرت و تریم های کرومی بهره برد.
طراحی داخل کابین رنو داستر بسیار ساده و متناسب است و مبلمان استفاده شده در آن راحتی آرامش بخشی دارد. ارتفاع کابین و ابعاد درها سوار و پیاده شده از آن را راحت کرده است.

تجربه رانندگی

داستر اوایل سال 93 و به عنوان مدل 2014 به  خیابان های ایران آمد. اندکی بعد از عرضه داستر تک دیفرانسیل، مدل دو دیفرانسیل آن نیز وارد کشورمان شد. داستر در مدل 2016 به روز رسانی شد و رینگ ها، طرح داشبورد، رودری ها، پشت آمپر و فرمان آن تغییر کرد. مانیتور، دوربین و سنسور عقب، نویگیشن، بلوتوث، دی لایت، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، صندلی 6 حالته راننده و تنظیم برقی آینه ها از ویژگی های داستر جدیدند. اما در طرف دیگر ماجرا نبود امکاناتی مانند سانروف، آینه های تاشو برقی، تنظیم برقی صندلی ها و تهویه اتومات مهم ترین نقطه ضعف داستر در ایران است.
فرمان پذیری رنو داستر روان و سریع و برای کنترل مطمئن این SUV تجهیزات ایمنی مثل سیستم ترمز ضد قفل به همراه سیستم کمکی ترمز در نظر گرفته شده است. ارتفاع مناسب شاسی در قسمت جلو و انتهای بدنه به سادگی امکان رانندگی در زمین های ناهموار را فراهم نموده و قدرت مانور خودرو را در بالا رفتن از تپه ها یا سراشیبی های تند افزایش می دهد. تعویض دنده نرم آن نیز در یک رانندگی پر ترافیک و پرفشار به وضوح نمایان می شود.

در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.