۱۳۸۵ - ۱۳۹۳ . 2000 مونتاژ

رنو   ::   مگان

مشـخصات و آپشـن‌ها نمایش مشخصات کامل

ارتفاع

۱۴۶۰میلی متر

طول

۴۴۹۸میلی متر

عرض

۱۷۷۷میلی متر

کلاس بدنه

سواری

وزن

۱۳۸۵کیلوگرم

تعداد سیلندر

۴عدد

حجم موتور

۱۹۹۸سی.سی

حداکثر توان خروجی

۱۳۲اسب بخار

نوع موتور

بنزینی

حداکثر سرعت

۱۹۵کیلومتر در ساعت

شتاب صفر تا صد

۱۱/۱ثانیه

مصرف سوخت ترکیبی

۷/۸لیتر در صد کیلومتر

رنو مگان برای نخستین بار در سال ۱۹۹۵ و با هدف عرضه خودرویی خانوادگی با قیمت مناسب عرضه شد. تولید نسل اول این خودرو تا سال ۲۰۰۲ ادامه داشت و در این سال نسل دوم آن، یعنی همان نسلی که در ایران است پا به عرصهء ظهور گذاشت و موفق شد در سال ۲۰۰۳ پس از رقابتی نفس گیر در مقابل مزدا ۶ و سیتروئن C۳ لقب خودروی سال اروپا را از آن خود کند. مگان اولین خودرویی بود که در کلاس خود موفق به کسب ۵ ستاره ایمنی شد. این روزها پیدا کردن مدل صفر کیلومتر این خودرو در داخل کشور غیرممکن است. معدود مدل های ۹۳ ان هرچند به سختی اما با قیمتی گزاف پیدا می شود. اما اگر طالب واقعی این فرانسوی مونتاژ ایران باشید، می توانید مدل های کم کارکرد ۹۲ و قبل ان را به وفور و با قیمت مناسب پیدا کنید.

طراحی

رنو مگان از آن دسته خودروهایی است که طراحی آن ایجاب می کند عده ای یا طرفدار سینه چاک آن باشند یا به کلی از ان تنفر داشته باشند. برای مثال خودروهایی همچون نیسان جوک و ام وی ام 110S نیز از وضعیت مشابهی برخوردارند. وضعیت مگان اما به دلیل حضور طولانی مدت و بیشتر دیده شدن کمی بهتر از دو نمونه ذکر شده است. در مورد فضای داخلی نیز زمانی که پشت فرمان قرار می گیرید، اولین چیزهایی که نظر شما را جلب می کنند فرمان کوچک و خوش دست و نشان دنده های زیبا و اسپرت مگان هستند. اما زمانی که به کنسول میانی نگاه می کنید جذابیت چندانی ندارد. صندلی ها کاملا راحتند اما احساس می کنید که ارتفاع صندلی بالاست. صندلی های عقب کاملا جادار و راحت هستند و در بین دو صندلی عقب هم مکانی برای قرار دادن دو لیوان در نظر گرفته شده است.

تجربه رانندگی

هنگام سوار شدن به این خودرو اولین چیزی که نظرتان را جلب می کند نحوهء روشن کردن این خودرو و سیستم کی لس آن است. کلید مگان تنها یک کارت کوچک مانند ریموت است که کلیدهای باز وبست قفل درب ها و صندوق عقب روی آن تعبیه شده. با قرار دادن کلید در جای مخصوص و با فشار دادن دکمه روی داشبورد، خودرو روشن می شود. همین کارت هوشمند از ویژگی های اختصاصی و جذاب این خودرو به شمار می رود. مگان شتابی کمتر از 12 ثانیه دارد. یکی از بزرگترین نقاط قوت آن فرمان پذیری فوق العاده اش محسوب می شود. تعویض دنده ها نیز کاملا نرم و به موقع هستند و می توانید هنگام سبقت گرفتن به راحتی و با اطمینان از عملکرد صحیح گیربکس در معکوس کشیدن پای خود را گدال گاز فشار دهید. ترمزهای بی نظیر و فرمان برقی بسیار دقیق از دیگر مشخصات این فرانسوی است.

در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.