۱۳۹۵ - ۱۳۹۷ . ساندرو استپ وي

رنو   ::   ساندرو

مشـخصات و آپشـن‌ها نمایش مشخصات کامل

ارتفاع

۱۵۸۴میلی متر

طول

۴۰۲۴میلی متر

عرض

۱۷۵۳میلی متر

کلاس بدنه

هاچ بک

وزن

۱۱۹۳کیلوگرم

تعداد سیلندر

۴عدد

حجم موتور

۱۵۹۸سی.سی

حداکثر توان خروجی

۱۰۵اسب بخار

نوع موتور

بنزینی

حداکثر سرعت

۱۷۰کیلومتر در ساعت

شتاب صفر تا صد

۱۱/۵ثانیه

مصرف سوخت ترکیبی

۸/۳لیتر در صد کیلومتر

مدت گارانتی

۲۴ماه

در آخرین سال های نسل اول ساندرو هاچ بک، رنو تصمیم گرفت تا نسخه شاسی بلندش را هم بسازد، البته در کلاس شاسی بلندهای کوچک، برزیل نخستین کشوری بود که فروش استپ وی را شروع کرد. این خودرو پس از برزیل به برخی کشورهای دیگر آمریکای شمالی هم رفت تا اینکه از ۲۰۰۹ به بازار اروپا رسید و در آنجا تحت برند داچیا بدست مشتریانش رسید.وقتی می گوییم داچیا، یعنی از خودروهای ارزان قیمت صحبت می کنیم و استپ وی نیز از این قاعده مستثنی نیست! در استپ وی دنبال چیز خاصی نگردید چرا که همه چیز در قیمتش خلاصه شده است.قیمت بسیار رقابتی استپ وی در اروپا و انگلیس باعث شده تا این خودرو حاشیه قیمتی بسیار خوبی با معروفترین های شاسی بلندهای کوچک جهان داشته باشد.

طراحی
استپ وی با همان پلت فرم ساندرو هاچ بک ساخته شده ولی در برخی ویژگی ها با مدل هاچ بکش تفاوت دارد، مثل: سپر دو رنگ، رینگ های جدید، اضافه شدن باربند، پادری ها با لوگوی استپ وی، حذف ضربه گیر روی درب ها، رنگ مشکی کاسه چراغ های جلو، اضافه شدن رکاب اسپرت در زیر سپرها، زه های پلاستیکی مشکی رنگ دور گلگیرها،رنگ نقره ای برای دستگیره ها و قاب آینه های جانبی، ارتفاع بلندتر (ارتفاع کف استپ وی تا زمین حدود 5 سانتیمتر بیشتر است).

تجربه رانندگی

استپ وی با اینکه دو تیپ دستی و اتومات دارد ولی سایپایی ها متاسفانه امکانات هر دو تیپ را یکسان در نظر گرفته اند. مهم ترین ویژگی استپ وی، که در ساندرو هاچ بک وجود ندارد، دکمه ای به نام Snow button است که برای رانندگی در روزهای برفی و کلا در هنگام لغزنده بودن جاده ها به کارتان می آید. برای استپ وی در ایران، این امکانات استانداردند: مه شکن جلو، تهویه دستی، باربند،رکاب جانبی، بالابرهای برقی جلو و عقب، ترمز ضد قفل، توزیع نیرویترمز، قفل مرکزی با ریموت، ایموبیلایزر، دو ایربگ شامل راننده و سرنشین جلو، 4 اسپیکر، کنترل سیستم صوتی زیر فرمان، آینه های جانبی کرومیک با تنظیم برقی و گرمکن.
در اروپا برای نسل دوم ساندرو استپ وی تنها دو پیشرانه وجود دارد: یکی 0.9 لیتری 3 سیلندر توربو بنزینی TCe و دیگری 1.5 لیتری 4 سیلندر دیزلی dCi، هر دو نیز با گیربکس 5 سرعته دستی عرضه می شوند و هیچ گیربکس دیگری برای آن ها وجود ندارد اما در بازار ایران، استپ وی با همان پیشرانه 1.6 لیتری ساندرو هاچ بک، که همان پیشرانه تندر 90 است، عرضه می شود و تفاوتی میانشان نیست. گیربکس استپ وی اتومات نیز همان گیربکس تندر 90 اتومات است و حالت تیپ ترونیک هم دارد.

در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.