
این موتور ۲۷۶ اسب بخار قدرت تولید میکرد اما در ژاپن بیشینه سرعت آن روی ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت (۱۱۲ مایل بر ساعت) محدود شده بود، البته در صورت حذف محدودیت، میتوانست به سرعت ۲۵۵ کیلومتر بر ساعت (۱۵۸ مایل بر ساعت) برسد.

مزدا همیشه به روش خود عمل کرده است، اما در اوایل دهه ۹۰، با کازمو تایپ ئی، یک گرند تورر لوکس که دههها از زمان خود جلوتر بود، نوآوری را به اوج خود رساند. این شاهکار ژاپنی قرار بود با بهترینهای اروپا رقابت کند، اما هرگز رسماً از ژاپن خارج نشد. بدنه براق و آیرودینامیک، اولین GPS داخلی جهان و سیستم کنترل صفحه لمسی دیجیتال، موجب شد تا کازمو دههها از زمان خود جلوتر بود.

به رغم نوآوری های کازمو، ۸۸۷۵ دستگاه از آن ساخته شد که آن را به جواهری کمیاب برای طرفداران روتاری - یک گوهر کمیاب از عصر طلایی مهندسی ژاپن - تبدیل کرده است!
