دیپال ال۰۷؛ خودروئی با این همه امکانات ۱.۵ میلیارد تومان

  چانگان در سال ۲۰۰۸ مجموعه ای را در راستای توسعه محصولات مبتنی بر انرژی های نوین تشکیل داد که در آن زمان با نام چانگان نیو انرژی اتومبیل تکنولوژی شناخته می شد. بعدها این مجموعه به شنلان تغییر نام داد و در سال ۲۰۲۲ نام یا برند خود به زبان انگلیسی یعنی دیپال را نیز معرفی کرد. بدین ترتیب محصولات شنلان در بازارهای خارجی با نام دیپال عرضه می شوند.  

دوشنبه، ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۴:۴۰ |

دیپال ال۰۷ یکی از محصولات جدید برند زیرمجموعه چانگان است که در کلاس سدان میان سایز و در ۶ تریم روانه بازار می شود. قیمت پایه ۲۱۵۰۰ دلار و بالاترین تریم ۲۴۷۰۰ دلار قیمت دارد. بدین ترتیب گران ترین نسخه دیپال ال۰۷ در چین حدود ۱.۵ میلیارد تومان ارزش گذاری شده که برای چنین محصولی منصفانه به نظر می رسد.

دیپال یا شنلان ال۰۷ در نسخه های الکتریکی و افزاینده برد حرکتی تولید می شود. این خودرو از زبان طراحی دیپال اس ال۰۳ استفاده می کند و فناوری هواوری نیز ویژگی های برتر آن را تضمین خواهد کرد.

دیپال ال۰۷ از چراغ های اصلی جلو باریک با زوایای تیز میزبانی می کند. درب های بدون فریم، دستگیره های درب پاپ آپ، بال الکتریکی عقب و رینگ های ۳ پره ۱۹ اینچی مجموعا منظره یکپارچه ای را ایجاد کرده اند.

سقف پانورامیک ۱.۹ متر و شاخص ضریب درگ ۰.۲۱۵Cd این مجموعه زیبا را کامل می کند.

دیپال ال۰۷ از منظر ابعاد برابر با ۴۸۷۵ میلیمتر در طول، ۱۸۹۰ میلیمتر در عرض و ۱۴۸۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن ۲۹۰۰ میلیمتر است.

سامانه رانندگی هوشمند Huawei Qiankun ADS SE از ۳ رادار موج-میلیمتری، ۱۲ رادار اولتراسونیک و ۱۰ دوربین استفاده می کند تا سطح بالای ایمنی این خودرو را تضمین کند. مواردی مانند هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، ترمز اتوماتیک اضطراری، دستیار پارک و کروز کنترل تطبیقی بخشی از معمولی ترین امکانات سامانه هستند.

البته باید اشاره کنیم که در تصاویر منتشره اثری از سخت افزار مربوط به لیدار روی سقف مشاهده نمی شود.

داخل کابین مدیریت فناورانه برعهده چیپ ۸۱۵۵ اسنپ دراگون است. نمایشگر ۱۵.۶ اینچی ۲.۵کی تنظیمات سیستم سرگرمی، نمایشگر هداپ ۵۵ اینچی، فرمان دی کات، شارژر بی سیم ۵۰ واتی و سیستم عامل دیپال از امکانات این قسمت هستند.

دریچه های سیستم تهویه در کنسول جلو طراحی مخفی دارند. برای ردیف عقب علاوه بر دسترسی سیستم تهویه یک نمایشگر لمسی نیز جانمایی شده است.

سیستم صوتی با ۲۲ اسپیکر به همراه نورپردازی داخلی تجربه حضور در کابین دیپال ال۰۷ را جذاب تر می کند.

در بخش پیشرانه تریم الکتریکی از تک موتور ۲۴۸ اسب بخاری با گشتاور ۳۱۰ نیوتن متر در محور عقب استفاده شده که انرژی مورد نیاز آن از بسته باتری ۵۶.۱۲ کیلووات ساعت لیتیم آهن فسفات تامین می شود. برد حرکتی این تریم حدود ۵۳۰ کیلومتر است.

تریم افزاینده برد حرکتی ترکیبی از انجین ۱.۵ لیتری ۹۷ اسب بخاری و تک موتور الکتریکی را ارائه می دهد: تریم پایه با موتور الکتریکی ۲۱۵ اسب بخاری و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر/ تریم پرچمدار با تک موتور الکتریکی ۲۵۵ اسب بخاری و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر.

در بخش باتری نیز ۲ گزینه آپشن داریم: باتری لیتیم آهن فسفات ۲۸.۳۹ و ۳۵.۰۷ کیلووات ساعت که به ترتیب برد حرکتی ۲۳۰ و ۳۰۰ کیلومتر را در حالت الکتریکی خالص فراهم می کنند.

در این پیشرانه افزاینده برد حرکتی، انجین به عنوان ژنراتور قسمت الکتریکی پیشرانه عمل می کند و اثر مستقیمی در حرکت خودرو ندارد. بدین ترتیب برد حرکتی خودرو در حالت ترکیبی به ۱۳۳۰ و ۱۴۰۰ کیلومتر(با توجه به ظرفیت باتری در آپشن) می رسد.

پشتیبانی از فناوری شارژ سریع شرایطی را فراهم می کند تا ظرفیت باتری طی ۱۵ دقیقه از ۳۰ به ۸۰ درصد آن برسد.


دیپال ال۰۷؛ خودروئی با این همه امکانات ۱.۵ میلیارد تومان
گزارش

کد محتوا: ۲۲۶۹۸

ارسال: دوشنبه، ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۴:۴۰

به روز شده: دوشنبه، ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸:۴۸

کلید واژه‌‌ها: چانگان، دیپال ال۰۷

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر محتوا

منبع: عصر ایران

بازدید: ۳۹

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.