پورشه ۹۹۳ اسپیدستر تک ساخت با ۳۰۰ اسب بخار قدرت معرفی شد

  پورشه ۹۹۳ اسپیدستر خودرویی تک ساخت و سفارشی است که از پیشرانه ۶ سیلندر با ۳۰۰ اسب بخار قدرت استفاده می‌کند.  

دوشنبه، ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۸:۱۷ |


برنامه سفارشی ساز پورشه به مشتریان بسیار خاص این شرکت اجازه می‌دهد تا با طراحان و مهندسان روی هر چیزی که می‌خواهند کار کنند. لوکا ترازی طراح ایتالیایی خواهان یک دستگاه ۹۹۳ برای کلکسیون اسپیدسترهای خود بوده اما پورشه هرگز چنین خودرویی را به‌صورت رسمی تولید نکرده و تنها نسخه‌های خاصی را برای فری پورشه و جری سینفلد توسعه داده و یک مدل دیگر را نیز به عنوان بخشی از فرایند ارتقای کارخانه خود تولید نموده است. حالا می‌خواهیم شما را با چهارمین پورشه ۹۹۳ اسپیدستر دنیا آشنا کنیم.

ترازی به طراحان پورشه در تولید این خودرو کمک کرده است. ۹۹۳ اسپیدستر بر پایه مدل کررا کابریوله توسعه یافته و از شیشه جلوی جدید و بخش پشتی منحصربه‌فرد برخوردار است. از دیگر جزئیات خاص خودروی یاد شده می‌توان به رینگ‌های ۱۸ اینچی تیره، آینه‌های طرح کلاسیک، تریم پرچم شطرنجی زرد و مشکی روی صندلی‌ها و چراغ‌های جلو با طراحی محصولات مدرن پورشه اشاره کرد. رنگ زرد منحصربه‌فرد بدنه هم اوتو نام دارد که از روی نام سگ ترازی انتخاب شده است.

قطعاتی همچون اسپویلر جلو، رکاب‌های جانبی و پانل‌های پشتی از خودروی ۹۹۳ توربو الهام گرفته‌اند. محافظ تیغه کوسه بالای رینگ‌های عقب هم اشاره جذابی به ۹۱۱ اسپیدستر سال ۱۹۸۹ دارند. قوای محرکه و بخش سخت‌افزاری خودرو شامل پیشرانه، شاسی و ترمزها همگی از ۹۹۳ کررا RS گرفته شده‌اند و نیروگاه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری تخت خودرو ۳۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

پورشه ۹۹۳ اسپیدستر در هفته خودرویی مونتری به نمایش درآمده و سپس راهی اروپا خواهد شد تا به دست ترازی برسد. پورشه در خلال ساخت این محصول سفارشی به ترازی اجازه داده تا فرایند گالوانیزه شدن بدنه را تماشا کند و حتی بخشی از بدنه را خودش رنگ‌آمیزی نماید. بخش سفارشی ساز پورشه چندین دهه مشغول فعالیت بوده و پروژه‌های تک ساخت و سفارشی را نیز تولید می‌کند اما پورشه این فرایند را فقط برای مشتریان خاص خود در نظر گرفته است. با اینکه بخش سفارشی ساز پورشه در سال ۲۰۲۲ خودروی تک ساخت ۹۹۶ اسپرت کلاسیک را تولید و حراج کرد اما این ۹۹۳ اسپیدستر اولین محصول تک ساخت برای مشتری شخصی است. پروژه‌هایی همچون خودروی موردبحث از پایه قیمت ۱۰۰ هزار دلار شروع می‌شوند اما مشخص است که مبلغ نهایی بسیار بالاتر خواهد بود. البته در دنیایی که افراد زیادی خواهان دستیابی به محصولات خاص و انحصاری پورشه هستند، هزینه پرداختی آخرین چیزی است که به ذهنشان می‌رسد…


پورشه ۹۹۳ اسپیدستر تک ساخت با ۳۰۰ اسب بخار قدرت معرفی شد
گزارش

کد محتوا: ۲۲۶۹۰

ارسال: دوشنبه، ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۸:۱۷

به روز شده: دوشنبه، ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۶:۱۹

کلید واژه‌‌ها: پورشه

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر محتوا

منبع: پدال

بازدید: ۷۶

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.