آئودی Q۴ E-Tron با نادین خودرو به ایران می‌آید

  برند آئودی ازجمله نام‌های مشهور صنعت خودروسازی آلمان است که در سراسر جهان علاقه‌مندان بسیاری دارد. این برند با وجود شهرت فراگیر، حضور چندانی در بازار ایران نداشته است و حتی در گذشته نیز خودروهای آئودی در بازار ایران ناشناخته بودند.  

شنبه، ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲:۳۲ |

اکنون شرکت نادین خودرو تصمیم به عرضه کراس‌اوور الکتریکی آئودی Q۴ E-Tron به بازار گرفته است. این شرکت با انتشار تصاویر این خودرو در انبار خودروهای وارداتی، آغاز فعالیت خود را در بازار ایران اعلام کرد.

آئودی Q۴ E-Tron در واقع نسخه الکتریکی آئودی Q۴‌ است. این خودرو در قالب نسخه‌های مختلفی روانه بازار شده است که تیپ آن‌ها با یک عدد دو رقمی مشخص می‌شود. تیپ پایه این کراس‌اوور با عدد ۳۵ شناخته می‌شود. نسخه‌های وارداتی به ایران از تیپ‌های میانی ۴۰ و ۵۰ هستند.

مشخصات آئودی Q۴ E-Tron
آئودی Q۴ E-Tron در تیپ ۴۰ از تک موتور الکتریکی نصب شده روی محور عقب نیرو می‌گیرد. این موتور حداکثر ۲۰۱ اسب‌بخار قدرت و ۳۱۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. شتاب صفر تا صد این تیپ، ۸.۵  ثانیه اعلام شده است. تیپ قوی‌تر آئودی Q۴ ئی ترون با پسوند ۵۰ به دو موتور الکتریکی در محورهای جلو و عقب مجهز است. این موتورها در مجموع ۳۱۳ اسب‌بخار قدرت و ۴۷۲ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کنند. شتاب صفر تا صد این تیپ، ۶.۸ ثانیه اعلام شده است.

نسخه‌های وارداتی آئودی به ایران،‌ ساخت چین هستند و توسط شرکت فاو چین مونتاژ شده‌اند. باتری این نسخه‌ها نیز ساخت چین است و ۸۴ کیلووات ساعت ظرفیت دارد. برد آئودی Q۴ ئی ترون در تیپ ۴۰ معادل ۶۰۵ کیلومتر و در تیپ ۵۰ معادل ۵۶۰ کیلومتر خواهد بود. شارژ کامل باتری‌های این خودرو با برق شهری، ۱۲ ساعت به طول می‌انجامد.

ورود خودروهای برقی برند آئودی به ایران اتفاق مبارکی است. با این حال باید پیش‌زمینه ارائه خدمات پس از فروش به این خودروها نیز فراهم شود. آئودی Q۴ E-Tron  یک خودرو برقی پیچیده است و تعمیرات آن نیاز به آموزش دقیق پرسنل فنی دارد. در غیر این صورت خودروهای آئودی به سرعت در خیابان‌های ایران به ورطه نابودی کشیده خواهند شد.


آئودی Q۴ E-Tron با نادین خودرو به ایران می‌آید
گزارش

کد محتوا: ۲۲۶۵۱

ارسال: شنبه، ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲:۳۲

به روز شده: شنبه، ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲:۰۵

کلید واژه‌‌ها: آئودی، نادین خودرو، کراس اوور

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر محتوا

منبع: digiato

بازدید: ۸۲

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.