مدیر عامل سایپا؛

خودرو لوکس "یونی وی هیبرید" توسط پارس خودرو به بازار می آید

  مدیرعامل سایپا از عرضه خودرو لوکس "یونی وی هیبرید" توسط پارس خودرو به بازار خبر داد.  

دوشنبه، ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶:۴۷ |

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از عرضه سه محصول شرکت پارس خودرو با نشان این شرکت به بازار خبر داد.
 
محمدعلی تیموری، با اعلام این خبر اظهار داشت: متاسفانه در گذشته توسعه محصول در شرکت پارس خودرو را شهید کردند و امروز سیاست گذاری گروه خودروسازی سایپا به گونه ای تهیه و تدوین و ابلاغ شده است که تمام شش خودروسازی این گروه باید به صورت مستقل عمل و حرکت کنند.
 
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا که در مراسم رونمایی از خودرو زوتی DL۵ سخن می گفت، با بیان اینکه پارس خودرو صاحب سه محصول با لوگوی این شرکت در سال جاری خواهد بود، تصریح کرد: اولین محصول خودرو سهند است که تمام تست های خود را پاس کرده و آماده تولید انبوه است بطوریکه در شهریورماه امسال شاهد آغاز پیش فروش سهند خواهیم بود.
 
وی دومین محصول این شرکت را خودرو کادیلا دانست که به واسطه زیر ساخت قطعه سازی و قالب سازی قوی، با طراحی جدید به مرحله تست های خود رسیده است و اواخر سال جاری با نشان پارس خودرو به تولید انبوه خواهد رسید.
 
وی با بیان اینکه باید شرکت پارس خودرو به ماهیت اصلی خود که تولید خودروی لوکس است، بازگردد، گفت: وظیفه ورود و عرضه و تولید "خودرو چانگان یونی وی هیبرید" که یک محصول با تکنولوژی بالا و فول آپشن است به پارس خودرو واگذار شده و جالب است بدانید طول خودرو یو نی وی، ۱۵ سانت از محصول نیسان تیانا بیشتر است.
 
 "خودرو چانگان یونی وی هیبردی" محصول لوکس پارس خودرو
 


تیموری در ادامه با تاکید بر اینکه سایپا از تمام مونتاژکاران خودرو کشور قوی تر فعالیت کرده است، سومین محصول پارس خودرو را خودرو زوتی DL۵ اعلام کرد که در مرحله اول بصورت واردات خواهد بود و سپس برای شش ماه دوم به سمت تولید بر اساس اس کی دی و سی کی دی خواهد رفت و از سال آینده با افزون بر ۵۰ درصد داخلی سازی تولید و عرضه می شود.
 
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا همچنین با بیان اینکه پارس خودرو می تواند به عنوان بزرگترین خودروسازی ایرانی در بازارهای صادراتی نیز مطرح باشد، از امضای قرارداد صادرات خودروهای زوتی DL۵ و کادیلا به کشورهای هدف خبر داد و اطلاعات تکمیلی در این خصوص را به آینده واگذار کرد.
 
مدیر عامل سایپا در پایان با اشاره به ورود محصول آریا با ۲ موتور به بازار خاطر نشان کرد: بنا داریم تا ۲ موتور یکی تنفس طبیعی و دیگری هیبریدی را بر روی خودرو آریا قرارداده و این محصول را با گارانتی ۵ ساله روانه بازار کنیم.


مدیر عامل سایپا؛
خودرو لوکس "یونی وی هیبرید" توسط پارس خودرو به بازار می آید
گزارش

کد محتوا: ۲۲۵۹۰

ارسال: دوشنبه، ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶:۴۷

به روز شده: دوشنبه، ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲:۱۹

کلید واژه‌‌ها: سایپا، پارس خودرو، یونی وی هیبرید، زوتی DL۵، کادیلاک، چانگان

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر محتوا

منبع: عصر ایران

بازدید: ۲۵۶

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.