نمونه های نهایی خودرو سوبا M۴ به دفتر مرکزی فردا موتورز رسید

  به تازگی شرکت فردا موتورز تولید اولیه سوبا M۴ را با نشان تجاری FMC آغاز کرده و حال نمونه های نهایی این خودروی لوکس خانوادگی را به دفتر مرکزی خود آورده است. آن طور که مشخص است، به زودی این خودروی ۷ نفره پس از پایان تست های فنی به فروش خواهد رسید.  

چهارشنبه، ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴:۴۷ |


سوبا M۴ فردا موتورز در کلاس خودروهای خانوادگی و یا کراس اوورهای تورینگ قرار می گیرد. چیدمان صندلی ها و امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو سبب شده است تا  فعلاً سوبا M۴ لوکس ترین خودروی صفر کیلومتر بازار ایران باشد.

حضور نسخه های نهایی این خودروی جدید این احتمال را می دهد که به زودی عرضه M۴ توسط فردا موتورز آغاز شود. در حال حاضر هم برخی نمایندگی های این خودروساز خصوصی، سوبا M۴ را برای بازدید عمومی در شوروم های خود قرار داده اند. نمونه های پلاک گذر موقت سری آزمایش فنی این خودرو هم نشان می دهد که احتمالاً بزودی مجوز شماره گذاری رسمی برای M۴ صادر شود.

سوبا M۴ فردا موتورز که با نشان تجاری FMC به بازار می آید، به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر ۴A۹۱ میتسوبیشی شنیانگ مجهز است که ۱۹۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر (W-DCT) ساخت کمپانی مگنا گروه گتراک است و توان را به چرخ های جلوی M۴ می رساند.

این خودرو وزن خالص نزدیک به ۱.۷ تن را دارد و می تواند با این قوای محرکه، شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را در شرایط ایده آل در کمتر از ۱۱ ثانیه ثبت کند.

سبک طراحی سوبا M۴ فردا موتورز هم به شکلی است که در کنار نمادهای لوکس در بدنه و گرافیک چراغ ها، اصولی متفاوت در پلتفرم دارد و با فاصله محوری ۲۹۰۰ میلی متر، بیشترین فضای کابین را میان خودروهای صفر کیلومتر در اختیار سرنشینان می گذارد. نکته مهم این است که به دلیل فاصله محوری و سبک قرارگیری سیستم تعلیق تویست بیم در بخش عقب، M۴ سواری نرمی را به نسبت رقبای هم قیمت دارد.

۸ کیسه هوای ۱۲ نقطه ای (دو کیسه هوای جلو، دو کیسه هوای پرده ای سرتاسری، دو کیسه هوای جانبی جلو، دو کیسه هوای جانبی عقب) سقف پانوراما، رادار خطی، رادار نقطه کور، رادار پیشگیری از برخورد اجسام متحرک، فرمان کمکی برقی، تنظیم حالت رانندگی، تهویه اتوماتیک با پنل مستقل ردیف عقب، نورپردازی کابین، جلو آمپر دیجیتال و یکپارچه با مالتی مدیا، دوربین ۳۶۰ درجه، سردکن و گرمکن اتوماتیک صندلی های ردیف اول و دوم، صندلی های برقی ردیف اول و دوم، ماساژور ۸ نقطه ای راننده، اخطار برخورد از جلو، سامانه استارت استاپ هوشمند، تنظیم ستون فرمان در چهار جهت، کروز کنترل، نوردهی کاسه چراغ ها در تقاطع، فناوری ELD چراغ ها، میز تاشو برای سرنشینان ردیف دوم، درِ صندوق عقب برقی با سنسور حرکتی پا، صندلی های تاشو ردیف سوم و... از جمله امکانات سوبا M۴ فردا موتورز است.

با توجه به سرعت پیشرفت سوبا M۴ در شرکت فردا موتورز، احتمال دارد تا به زودی اولین بخشنامه فروش لوکس ترین خودروی صفر کیلومتر بازار اعلام شود.


نمونه های نهایی خودرو سوبا M۴ به دفتر مرکزی فردا موتورز رسید
گزارش

کد محتوا: ۲۲۵۶۸

ارسال: چهارشنبه، ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴:۴۷

به روز شده: چهارشنبه، ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷:۲۵

کلید واژه‌‌ها: فردا موتورز، سوبا M۴، خودرو لوکس، کراس اوور

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر محتوا

منبع: عصر ایران

بازدید: ۴۶۴

زبان: پارسی

(۵ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.