شورولت کامارو فِنیکس ۱۹۶۹؛ هیولایی تماشایی با ۱۱۸۰ اسب بخار قدرت

  در نمایشگاه گرند نشنال رودستر ۲۰۲۳ یک دستگاه شورولت کامارو ۱۹۶۹ با نام مستعار فِنیکس به شدت جلب توجه کرده است. خودروی موردبحث قدرت ۱۱۸۰ اسب بخار را تولید کرده و نیرو را به گیربکس ۶ سرعته دستی تحویل می‌دهد.  

سه‌‌شنبه، ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷:۳۵ |


طراح خودروی موردبحث ما شان اسمیت است که به خاطر حضور در کمپانی‌هایی همچون سالین اتوموتیو، راک استار گیمز، رینگ برادرز و اسپید کور شناخته شده و بیش از ۲۰ سال سابقه را در صنعت خودرو یدک می‌کشد. او و مایکل شیلدز (مالک) تصمیم گرفته‌اند یک دستگاه شورولت کامارو ۱۹۶۹ سفارشی را در نمایشگاه گرند نشنال رودستر به نمایش بگذارند. خودروی موردبحث می‌تواند رقیبی برای کاماروی خود اسمیت باشد که در نمایشگاه SEMA سال ۲۰۱۹ معرفی شد.

نتیجه این همکاری تولید شورولت کامارو فِنیکس با ۱۱۸۰ اسب بخار قدرت است. هیولای موردبحث ما را می‌توان ترکیبی هیجان‌انگیز از اشرافیت، ظرافت و پرفورمنس دانست. تیم تولید این محصول که توسط مایکی داسکالی هدایت شده همکاری تنگاتنگی با اسمیت داشته‌اند. بدنه خودرو به رنگ نقره‌ای با عناصر خاکستری ساتین درآمده تا ترکیبی فوق‌العاده را ایجاد کند و در معرض دید قرار بگیرد. نمای جلوی شورولت کامارو فِنیکس توسط اسمیت بازطراحی شده و سپر جدیدی نیز در نظر گرفته شده است. بخش عقب نیز با چراغ‌ها و اسپویلر جدید به‌روز می‌شود. بدنه نیز تغییرات عدیده‌ای داشته تا بتواند با شاسی جدیدی همکاری کند.

فریم خودروی موردبحث از فولاد ساخته شده و در بخش جلو با سیستم تعلیق فست تراک دارای برخی قطعات شورولت کوروت نسل هفتم همکاری می‌کند. قدرت توقف نیز توسط کالیپرهای ترمز ۶ پیستونه و روتورهای ۱۴ اینچی تأمین می‌شود. به لیست موردبحث باید رینگ‌های ۱۹ اینچی و لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپرت ۴ را نیز اضافه کرد. قسمت هیجان‌انگیز ماجرا به قدرت تولیدی کامارو فِنیکس مربوط می‌شود. در دل خودرو یک پیشرانه ۸ سیلندر LS۷ ۴۲۷ سوپرشارژردار ساخت شرکت وگنر موتور اسپرت قرار دارد. گیربکس ۶ سرعته دستی T۵۶ شرکت ترمک نیز نیرو را به چرخ ها منتقل می‌کند. کابین خودرو نیز از محصولات اسپرت اروپایی الهام گرفته و خود اسمیت این بخش را طراحی کرده است. اسمیت بخش‌هایی همچون داشبورد، پانل درب‌ها و کنسول مرکزی را با استفاده از تکنولوژی‌های سه‌بعدی مدرن طراحی می‌کند.


شورولت كامارو فِنيكس ۱۹۶۹؛ هيولايي تماشايي با ۱۱۸۰ اسب بخار قدرت
شورولت كامارو فِنيكس ۱۹۶۹؛ هيولايي تماشايي با ۱۱۸۰ اسب بخار قدرت
شورولت كامارو فِنيكس ۱۹۶۹؛ هيولايي تماشايي با ۱۱۸۰ اسب بخار قدرت
شورولت كامارو فِنيكس ۱۹۶۹؛ هيولايي تماشايي با ۱۱۸۰ اسب بخار قدرت


شورولت کامارو فِنیکس ۱۹۶۹؛ هیولایی تماشایی با ۱۱۸۰ اسب بخار قدرت
گزارش

کد محتوا: ۲۲۵۵۹

ارسال: سه‌‌شنبه، ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷:۳۵

به روز شده: سه‌‌شنبه، ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱:۱۴

کلید واژه‌‌ها: شورولت، شورولت کامارو فِنیکس ۱۹۶۹،

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر محتوا

منبع: پدال

بازدید: ۳۲۶

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.