در ۳۰ نوامبر به صورت کامل رونمایی می شود

لامبورگینی هوراکان استراتو Sterrato آخرین گاو خشمگین تمام بنزینی

  روز ۱۴ نوامبر سال ۲۰۲۲ در تاریخ لامبورگینی روز مهم و خاطره انگیزی خواهد بود. چراکه لامبورگینی در این روز تصویر آخرین ابرخودرو خود که به پیشرانه درونسوز خالص مجهز بوده را منتشر کرده است.  

چهارشنبه، ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴:۴۵ |

این خودرو که لامبورگینی هوراکان استراتو Sterrato بوده قرار است که به صورت رسمی در تاریخ ۳۰ نوامبر در Art Basel میامی رونمایی شود و در حال حاضر تصاویر نمای بیرونی آن توسط این برند ایتالیایی منتشر شده است. همانطور که انتظار می رفت، لامبورگینی هوراکان استراتو چندان از مدل مفهومی که در ژوئن سال ۲۰۱۹ رونمایی شده بود متمایز نیست.

نسخه تولیدی لامبورگینی هوراکان استراتو مانند مدل مفهومی که در سال ۲۰۱۹ رونمایی شده بود دارای بادی کیت واید در بخش آرک چرخ های جلو و عقب بوده و همچنین روی پروفیل جلو چراغ های LED اضافی نسبت به سایر نسخه های لامبورگینی هوراکان دارد. البته این نسخه تولیدی فاقد LED لایت بار نصب شده روی سقف مشابه با نسخه کانسپت بوده، ولی با این وجود نسبت به مدل های استاندارد لامبورگینی هوراکان به مراتب کاربردی تر بوده و دارای ریل سقفی از برند Sterrato است.

یک اسکوپ سقفی بزرگ در قسمت انتهایی سقف این خودرو نصب شده و دیفیوزر عقب نیز طراحی متمایزی پیدا کرده که شاید هدف طراح بهبود زاویه خروج این ابرخودروی ۱۰ سیلندر تنفس طبیعی بوده است! در همین تصاویر مشخص است که لامبورگینی هوراکان استراتو نسبت به مدل های معمولی این ابرخودرو دارای کیت لیفت سیستم تعلیق بوده که به موجب آن ارتفاع این خودرو افزایش یافته و فاصله بیشتری از سطح زمین دارد که برای بیراهه نوردی به عنوان یک ابرخودرو مناسب شده است. لامبورگینی همچنین رینگ های مشکی جدیدی را برای هوراکان Sterrato نصب کرده که به تایرهای بریجستون دوئلر مجهز شده اند که مناسب حرکت در همه سطوح حتی مسیرهای بیراهه هستند.

در استایل ظاهری لامبورگینی هوراکان استراتو رکاب های جانبی متفاوت با مدل معمولی و همچنین پنل های محافظ زیر بدنه در قسمت جلو و عقب این ابرخودرو کاملا مشهود هستند. رنگ خاکی مات اجرا شده روی بدنه هوراکان استراتو نیز برای اولین بار بوده که روی یک لامبورگینی اجرا می شود. در کنار این رنگ خاکی بدنه، تریم قرمز رنگی هم در برخی از قسمت ها مانند کالیپرهای ترمز دیده می شود که جذابیت ظاهری هوراکان استراتو را بیشتر کرده است. لامبورگینی عمدا فلاپ های اضافه شده به گلگیرهای جلو و عقب را رنگ نکرده تا تم آفرودی به هوراکان استراتو Sterrato ببخشد. البته این احتمال وجود دارد که به سفارش مشتری بتوان این فلاپ ها را همرنگ با بدنه تولید کرد.

برای پی بردن به مشخصات فنی لامبورگینی هوراکان استراتو Sterrato باید تا پایان ماه نوامبر صبر کنیم. اما این را می دانیم که لامبورگینی هوراکان Sterrato به صورت ویژه با سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک عرضه می شود. نسخه کانسپت این ابرخودرو ۴۷ میلی متر ارتفاع بیشتری نسبت به نسخه های استاندارد داشت و ۳۰ میلی متر عرض اکسل های جلو و عقب آن افزایش یافته بود. لامبورگینی همچنین زاویه ورود هوراکان استراتو را یک درجه و زاویه خروج آن را ۶.۵ درجه نسبت به مدل معمولی بهبود بخشیده است.

از سال ۲۰۲۳ قرار است که تمام محصولات لامبورگینی با پیشرانه الکتریکی سازی عرضه شوند و در سال ۲۰۲۸ این برند ایتالیایی قرار است که اولین خودروی تمام الکتریکی خود را با کابین ۲+۲ نفره و با استایل دو درب و سیستم تعلیق لیفت شده رونمایی کند. پس با آغوش باز به استقبال آخرین گاو خشمگین تمام بنزینی بروید!


در ۳۰ نوامبر به صورت کامل رونمایی می شود
لامبورگینی هوراکان استراتو Sterrato آخرین گاو خشمگین تمام بنزینی
گزارش

کد محتوا: ۲۲۵۲۷

ارسال: چهارشنبه، ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴:۴۵

به روز شده: چهارشنبه، ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰:۵۲

کلید واژه‌‌ها: لامبورگینی

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۹۲۷

زبان: پارسی

(۴ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.