انتشار مشخصات فنی برای اولین بار

داج چارجر دیتونا SRT برقی در نمایشگاه SEMA

  داج چارجر برقی موسوم به چارجر دیتونا SRT کانسپت در اواسط ماه آگوست ۲۰۲۲ رونمایی شده بود.  

چهارشنبه، ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱:۳۹ |

حال دوج در نمایشگاه SEMA ۲۰۲۲ نسخه بروزرسانی شده چارجر دیتونا SRT برقی را رونمایی کرده است. این خودروی عضلانی برقی به رنگ سه لایه استرایکر قرمز مزین شده و سقف آن مشکی رنگ بوده و به رینگ های فیبر کربنی ۱۸ اینچی با تایرهایی با عرض ۳۰۵ میلی متر ویژه درگ ریس مجهز شده است. با توجه به نشان های Stage ۲ نصب شده روی بدنه و داخل کابین، می توان به خوبی فهمید که این نسخه استاندارد بوده و تیونینگی برای آن صورت نگرفته است.

مشخصات فنی داج چارجر دیتونا SRT برقی در نمایشگاه SEMA ۲۰۲۲
خوشبختانه داج سرانجام تصمیم گرفته که اطلاعات خوبی در خصوص مشخصات فنی داج چارجر دیتونا SRT برقی منتر کند. در خصوص مدل هایی با ساختار الکترونیکی ۴۰۰ ولتی، مشتریان می توانن قدرت های خروجی ۴۵۵، ۴۹۵، ۵۳۵، ۵۹۰، ۶۳۰ و ۶۷۰ اسب بخاری را برای این خودروی عضلانی برقی آمریکایی انتخاب کنند. سه مدل قدرتمندتر با ساختار الکترونیکی ۸۰۰ ولتی با نام بانشی نیز برای این خودرو توسعه داده شده که قدرتی فراتر از ۸۰۰ اسب بخار دارند تا بتوانند جای خالی نسخه های هلکت داج چارجر را نزد مشتریان پر کنند.

در عین حال گفته شده که داج چارجر دیتونا SRT برقی در مدل معمولی دارای دو مدل ۳۴۰ و ۴۴۰ بوده که این اعداد بر اساس توان تولیدی موتورهای برقی این خودرو بر اساس کیلووات ذکر شده اند. برای هر کلاس دوج دو کیت قدرت eStage عرضه کرده که می توان با پرداخت هزینه آنها را بروزرسانی هم کرد. داج چارجر دیتونا SRT برقی دارای یک کلید کریستالی بوده که در داخل داشبورد قرار می گیرد و به نوعی نقش بازکردن قفل برای ارتقا عملکرد از استیج ۱ به استیج ۲ را ایفا می کند.

با نگاهی به ویدیو وال موجود در غرفه داج در نمایشگاه SEMA ۲۰۲۲، می توان دوج چارجر دیتونا SRT برقی را در ۹ رنگ مختلف با رینگ هایی با ۹ طرح متفاوت مشاهده کرد.

انتشار مشخصات فني براي اولين بار
داج چارجر ديتونا SRT برقي در نمايشگاه SEMAانتشار مشخصات فني براي اولين بار
داج چارجر ديتونا SRT برقي در نمايشگاه SEMA


انتشار مشخصات فنی برای اولین بار
داج چارجر دیتونا SRT برقی در نمایشگاه SEMA
گزارش

کد محتوا: ۲۲۵۲۱

ارسال: چهارشنبه، ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱:۳۹

به روز شده: چهارشنبه، ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷:۴۸

کلید واژه‌‌ها: داج

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۱۳۵۹

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.