نسل جدید پژو ۴۰۸ معرفی شد، خودرویی که می‌توانست جانشین ۴۰۵ شود!

  پژو نسل جدید ۴۰۸ را رسماً در چین معرفی کرده است.  

سه‌‌شنبه، ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸:۱۲ |

البته این خودرو بر اساس همان پلت‌فرم نسل قبلی ساخته شده و اساساً یک فیس‌لیفت بزرگ روی ۴۰۸ قبلی است. درهرحال، این خودرو حالا به سدان مدرن‌تری تبدیل شده است و از طراحی مشابه ۳۰۸ اروپایی بهره می‌برد. ۴۰۸ جدید به‌طور خاص برای خریداران چینی توسعه پیدا کرده است یعنی مردمانی که هنوز هم به سدان‌ها علاقه‌مند هستند.

البته فرانسوی‌ها روی این خودرو هزینه زیادی نکرده‌اند زیرا فاصله محوری ۲,۷۳۰ میلی‌متری ۴۰۸ جدید نسبت به قبل تغییری نداشته و حتی طول ۴,۷۵۰ میلی‌متری آن‌هم با نسل قبلی یکسان است. درواقع، کاری که پژو در نسل جدید ۴۰۸ انجام داده است صرفاً بازطراحی کامل جلو و عقب و همین‌طور داخل خودرو طبق زبان طراحی جدید شرکت است تا ظاهری مدرن‌تر و جذاب‌تر به آن ببخشد.

بنابراین، در جلوی خودرو شاهد جلوپنجره و چراغ‌های کاملاً جدیدی با دی‌لایت‌های دندان ببری آشنای پژو هستیم. طراحی سپر جلو هم اصلاح شده و در طرفین رینگ‌های ۱۷ اینچی آلیاژی جدیدی به چشم می‌خورد. در این قیمت یک زه کرومی دورتادور پنجره‌ها را احاطه کرده تا نمای لوکسی ایجاد کند درحالی‌که در عقب هم چراغ‌های LED سه‌بخشی جدیدی به چشم می‌خورد که به سبک محصولات جدید پژو با یک پانل مشکی‌رنگ به هم متصل شده‌اند و لوگوی جدید شرکت هم در بین آن‌ها قرار گرفته است.

در داخل ۴۰۸ جدید شاهد انقلاب بزرگی هستیم زیرا پژو در اینجا از طراحی کاملاً جدید iCockpit خود استفاده کرده است که صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی، نمایشگر ۱۰ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی، دکمه‌های پیانو مانند در وسط داشبورد و غربیلک فرمان کوچک از ویژگی‌های اصلی آن هستند. این تغییرات باعث شده داخل ۴۰۸ جدید کاملاً مدرن‌تر از قبل گردد و کاملاً مشابه محصولات اروپایی جدید پژو شود.

در قوای محرکه نسل جدید ۴۰۸ اما هیچ تغییری صورت نگرفته این و این سدان فرانسوی همچنان با همان پیشرانه‌های نسل قبلی در چین عرضه خواهد شد که شامل دو موتور ۱.۲ لیتری سه سیلندر ۱۳۶ اسب بخاری و ۱.۶ لیتری چهار سیلندر ۱۶۷ اسب بخاری می‌شود. انتقال نیروی این موتورها نیز توسط یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک آیسین صورت می‌گیرد. فروش نسل جدید پژو ۴۰۸ از نیمه دوم امسال در چین آغاز خواهد شد.

پژو اما قصد ساخت ۴۰۸ دیگری را هم دارد که در پایان ماه جاری رونمایی خواهد شد. این خودرو درواقع نسخه‌ای کراس‌اوور از پژو ۳۰۸ است و ارتباطی با این ۴۰۸ چینی ندارد. به گفته پژو، این خودرو یک کراس‌اوور کوپه فست‌بک خواهد بود که در اروپا عرضه می‌شود.


نسل جديد پژو ۴۰۸ معرفي شد، خودرويي كه مي‌توانست جانشين ۴۰۵ شود!


نسل جدید پژو ۴۰۸ معرفی شد، خودرویی که می‌توانست جانشین ۴۰۵ شود!
گزارش

کد محتوا: ۲۲۴۷۰

ارسال: سه‌‌شنبه، ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸:۱۲

به روز شده: سه‌‌شنبه، ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶:۵۶

کلید واژه‌‌ها: پژو ۴۰۸، پژو ۴۰

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۴۹۷

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.