گزینه پیشنهادی برای واردات به بازار ایران

تصاویر رسمی هیوندای ونیو Venue ۲۰۲۳ منتشر شد

  هیوندای اولین تصاویر مربوط به نسخه فیس لیفت کراس اوور ساب کامپکت ونیو را در هند منتشر کرده و قرار است که ونیو ۲۰۲۳ را رسما در تاریخ ۱۶ ژوئن رونمایی کند.  

شنبه، ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲:۲۹ |


این احتمال وجود دارد که هیوندای ونیو Venue فیس لیفت ۲۰۲۳ به سایر بازارهای جهانی علاوه بر هند نیز راه پیدا کند. لازم به ذکر است که نزدیک به سه سال از معرفی هیوندای ونیو Venue و عرضه این کراس اوور کوچک به بازارهای جهانی می گذرد. هیوندای ونیو Venue ۲۰۲۳ با توجه به استایل کراس اوور مانند، قیمت مقرون به صرفه و محبوبیت هیوندای در بازار ایران، گزینه ای مناسب برای واردات خودرو به ایران محسوب می شود.

ظاهر هیوندای ونیو Venue ۲۰۲۳
با وجود بازطراحی پروفیل جلو و عقب هیوندای ونیو ۲۰۲۳، ولی شباهت این خودرو به نسخه قبلی هنوز هم مشهود است. جلوپنجره هیوندای ونیو ۲۰۲۳ مقداری بزرگتر از نسخه قبلی شده و طراحی زیباتر با مش بندی پارامتریک مانندی به خود گرفته که دیزاین آن برگرفته از سایر مدل های جدید این خودروساز است. ضمن اینکه جلوپنجره این خودرو درون یک فریم کرومی تیره قرار گرفته است. قسمت بالایی چراغ های خطی جلو مقداری کشیده تر از قبل شده و دارای سه المان روشنایی LED است. قسمت پایینی سپر هیوندای ونیو Venue ۲۰۲۳ هم دارای یک ورودی هوا یکپارچه با صفحه آلومینیومی محافظ زیر پیشرانه است.

عمده تغییرات ظاهری هیوندای ونیو Venue ۲۰۲۳ فیس لیفت در پروفیل عقب اجرا شده است. بارزترین تغییر صورت گرفته در هیوندای ونیو ۲۰۲۳ چراغ های LED سرتاسری عقب بوده که گرافیک مدرن تری نسبت به نسخه قبلی دارند. همچنین دیزاین سپر عقب نیز هماهنگ با سپر جلو اجرا شده است. هیوندای مطلبی در خصوص ابعاد ونیو Venue ۲۰۲۳ اعلام نکرده ولی بعید می دانیم که تغییر چندانی با نسخه قبلی کرده باشد.

کابین هیوندای ونیو Venue ۲۰۲۳
هیوندای ونیو Venue ۲۰۲۳ دارای سیستم مالتی مدیا و سرگرمی جدیدی بوده که بیش از ۶۰ قابلیت بلولینک را ضمن امکان کنترل از راه دور بسیاری از قابلیت های خودرو مانند قفل و باز کردن درب ها، کنترل سیستم تهویه، لوکیشن، فشار باد تایرها و … را به لطف سیستم Home to Car دارد. یکی ویژگی به نام صدای طبیعت به هیوندای ونیو Venue ۲۰۲۳ اضافه شده که پیشتر در سایر مدل های هیوندای و جنسیس در بازار هند هم مشاهده کرده بودیم. این ویژگی رانندگی در ترافیک زیاد شهرهای هند را آرامشبخش تر می کند. هیوندای یک تصویر از کابین ونیو Venue ۲۰۲۳ را منتشر کرده که در آن مدهای رانندگی شامل نرمال، اکو و اسپرت مشخص هستند.

مشخصات فنی هیوندای ونیو Venue ۲۰۲۳
هیوندای تایید کرده که قصد دارد ونیو Venue ۲۰۲۳ را در پنج تریم مختلف به بازار عرضه کند. پیشرانه های هیوندای ونیو ۲۰۲۳ بعید است که مدل قبلی تفاوتی کرده باشند و شامل یک پیشرانه ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی مولتی پورت MPi، یک پیشرانه ۱. لیتری سه سیلندر توربو GDI و یک پیشرانه دیزلی ۱.۵ لیتری توربو دیزل هستند که جزییات آنها را در زمان رونمایی اعلام خواهیم کرد. همه نسخه های هیوندای ونیو Venue ۲۰۲۳ دارای سیستم انتقال قدرت جلومحرک هستند. هیوندای ونیو Venue ۲۰۲۳ در نسخه استاندارد دارای گیربکس دستی و در نسخه های مجهزتر دارای گیربکس اتوماتیک دو کلاچه یا گیربکس دنده ای هوشمند هیوندای موسوم به iMT است.


گزینه پیشنهادی برای واردات به بازار ایران
تصاویر رسمی هیوندای ونیو Venue ۲۰۲۳ منتشر شد
گزارش

کد محتوا: ۲۲۴۶۹

ارسال: شنبه، ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲:۲۹

به روز شده: شنبه، ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸:۵۵

کلید واژه‌‌ها: هیوندایی، هیوندای ونیو ۲۰۲۳

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۵۷۸

زبان: پارسی

(۴ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.