خودروی ژاپنی یا کرهای؟ رقابت خودروسازان شرق آسیا در ایران!
تحلیل کامل تفاوت کیفیت، دوام، طراحی و خدمات دو رقیب دیرینه ژاپنی و کره ای در بازار ایران
معرفی لامبورگینی روئلتو منصوری با قدرت بیشتر و ماسک فیبر کربنی!
منصوری با پکیجی به نام Initiate، لامبورگینی روئلتو را به یک هیولای ۱۰۷۰ اسب بخاری با ظاهری تهاجمی از فیبر کربن تبدیل کرده است.
معرفی پورشه ماکان GTS: اسپرتترین شاسیبلند برقی پورشه
پورشه با معرفی مدل ماکان GTS، خط تولید شاسیبلندهای تمامبرقی خود را گسترش داده است. این مدل که پنجمین عضو از خانواده ماکان برقی محسوب میشود، با تمرکز ویژه بر ویژگیهای اسپرت و رانندگی پویا (Driver-Focused) طراحی شده و استانداردهای جدیدی را در چابکی و دینامیک رانندگی تعریف میکند.
هزینه باورنکردنی تعمیر بوگاتی با قطعاتی گرانتر از فراری صفرکیلومتر!
هزینه بازسازی یک بوگاتی شیرون تصادفی سرسامآور است تا جایی که فقط قیمت چراغهای جلو بهتنهایی با یک پورشه ۹۱۱ صفرکیلومتر برابری میکند.
مزایا و معایب خودروهای سدان، هاچبک، شاسیبلند و وانت پیکاپ
خریداران خودروهای سدان، هاچبک، شاسیبلند و وانت پیکاپ در زمان انتخاب خود باید هدف کاربری و فاکتورهای مهم دیگر را در نظر بگیرند.
گرمای تابستان با تایر خودرو چه میکند؟!
از آنجا که گرما، اثر جدی در خالی شدن باد یا ترکیدگی تایرها دارد؛ بدین سبب کارشناسان تصریح زیادی بر توجه رانندگان به این مقوله به ویژه در فصل تابستان دارند. ترکیدگی لاستیک در هوای گرم یکی از شایع ترین عواملی است که خطرات زیادی برای خودروها ایجاد میکند؛ به صورتی که یکی از عوامل اصلی خیلی از تصادفات جاده ای در فصل تابستان ترکیدگی لاستیک به علت های گوناگون است.
علت سفت شدن پدال ترمز خودرو چیست؟
ترمز خودرو یکی از مهمترین بخشهای آن به شمار میرود و علت سفت شدن پدال آن در این نوشتار بررسی شده است. چنین مشکلی می تواند در زمان رانندگی خطرات زیادی را در پی داشته باشد و به همین خاطر میخواهیم به دلیل رخ دادن آن در خودروهای داخلی بپردازیم. همراه ما باشید.
آیا گرم کردن درجا خودرو در زمستان کاری کاری درست است؟
بر اساس یک تفکر قدیمی خیلی ها تصور می کنند گرم کردن خودرو در زمستان به صورت درجا باعث بهتر کارکردن موتور می شود اما...
مواردی که دانستن آنها خوشایند تعمیرکارها نیست!
اکثر رانندگان با اتکا به نظر مکانیکها، خودروهای خود را به دست آنها میسپارند تا ایرادهای آن را پیدا کرده و برطرف کنند. اما برخی نکات هستند که مکانیکها به هیچ عنوان دوست ندارند که رانندگان از آن مطلع شوند تا حتما برای رفع ایراد به آنها مراجعه شود.
سرقت خودرو و روش های جلوگیری از آن
هنوز هم پراید و سپس خانواده پژو بیشترین آمار سرقت را در کشورمان به خود اختصاص داده اند.
دوشنبه، ۱۲ آبانماه ۱۴۰۴ - ۲۱:۱۵
شنبه، ۱۰ آبانماه ۱۴۰۴ - ۱۱:۱۶
دوشنبه، ۵ آبانماه ۱۴۰۴ - ۱۹:۱۵
شنبه، ۳ آبانماه ۱۴۰۴ - ۱۱:۲۱
دوشنبه، ۲۸ مهرماه ۱۴۰۴ - ۱۸:۴۴
تاثیر گذار ترین خودرو های جهان که هنوز هم به فروش می رسند (قسمت اول)
چهارشنبه، ۲۶ شهریورماه ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
بررسی کوتاه تویوتا RAV۴ هایبرید ۲۰۱۹+فیلم
دوشنبه، ۲۷ خردادماه ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
۶۴ هزار دلار برای نهایت کیفیت و امکانات
مدل ۲۰۲۰ "ب ام و" x ۶ معرفی شد
سهشنبه، ۲۸ آبانماه ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶
مکلارن و رویای شکستن رکورد سرعت زمینی در دهه ۹۰؛ روایتی خواندنی از یک پروژه نافرجام
شنبه، ۱۱ آبانماه ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
سامانه کروزکنترل تطبیقی چیست و چگونه کار میکند؟
سهشنبه، ۲ شهریورماه ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
کارشناسی خودرو چیست و چگونه انجام میشود؟
شنبه، ۲۶ مهرماه ۱۴۰۴ - ۱۹:۵۱
از ایده تا شاهکار: فرآیند خلق رنگهای نمادین خودرو چگونه است؟
شنبه، ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۴ - ۰۹:۵۴
برداشتن ترموستات ماشین در فصل گرما؛ کاری درست یا اشتباهی بزرگ؟
دوشنبه، ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۴ - ۱۰:۴۲
راهنمایی آسان برای عموم
آیرودینامیک خودرو چیست؟
دوشنبه، ۶ مردادماه ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۷
قوانین بیمه شخص ثالث در سال ۱۴۰۴
شنبه، ۲۱ تیرماه ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۰
گزینه پیشنهادی برای واردات به بازار ایران
تصاویر رسمی هیوندای ونیو Venue ۲۰۲۳ منتشر شد
هیوندای اولین تصاویر مربوط به نسخه فیس لیفت کراس اوور ساب کامپکت ونیو را در هند منتشر کرده و قرار است که ونیو ۲۰۲۳ را رسما در تاریخ ۱۶ ژوئن رونمایی کند.
شنبه، ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲:۲۹ |
این احتمال وجود دارد که هیوندای ونیو Venue فیس لیفت ۲۰۲۳ به سایر بازارهای جهانی علاوه بر هند نیز راه پیدا کند. لازم به ذکر است که نزدیک به سه سال از معرفی هیوندای ونیو Venue و عرضه این کراس اوور کوچک به بازارهای جهانی می گذرد. هیوندای ونیو Venue ۲۰۲۳ با توجه به استایل کراس اوور مانند، قیمت مقرون به صرفه و محبوبیت هیوندای در بازار ایران، گزینه ای مناسب برای واردات خودرو به ایران محسوب می شود. ظاهر هیوندای ونیو Venue ۲۰۲۳ با وجود بازطراحی پروفیل جلو و عقب هیوندای ونیو ۲۰۲۳، ولی شباهت این خودرو به نسخه قبلی هنوز هم مشهود است. جلوپنجره هیوندای ونیو ۲۰۲۳ مقداری بزرگتر از نسخه قبلی شده و طراحی زیباتر با مش بندی پارامتریک مانندی به خود گرفته که دیزاین آن برگرفته از سایر مدل های جدید این خودروساز است. ضمن اینکه جلوپنجره این خودرو درون یک فریم کرومی تیره قرار گرفته است. قسمت بالایی چراغ های خطی جلو مقداری کشیده تر از قبل شده و دارای سه المان روشنایی LED است. قسمت پایینی سپر هیوندای ونیو Venue ۲۰۲۳ هم دارای یک ورودی هوا یکپارچه با صفحه آلومینیومی محافظ زیر پیشرانه است. عمده تغییرات ظاهری هیوندای ونیو Venue ۲۰۲۳ فیس لیفت در پروفیل عقب اجرا شده است. بارزترین تغییر صورت گرفته در هیوندای ونیو ۲۰۲۳ چراغ های LED سرتاسری عقب بوده که گرافیک مدرن تری نسبت به نسخه قبلی دارند. همچنین دیزاین سپر عقب نیز هماهنگ با سپر جلو اجرا شده است. هیوندای مطلبی در خصوص ابعاد ونیو Venue ۲۰۲۳ اعلام نکرده ولی بعید می دانیم که تغییر چندانی با نسخه قبلی کرده باشد. کابین هیوندای ونیو Venue ۲۰۲۳ هیوندای ونیو Venue ۲۰۲۳ دارای سیستم مالتی مدیا و سرگرمی جدیدی بوده که بیش از ۶۰ قابلیت بلولینک را ضمن امکان کنترل از راه دور بسیاری از قابلیت های خودرو مانند قفل و باز کردن درب ها، کنترل سیستم تهویه، لوکیشن، فشار باد تایرها و … را به لطف سیستم Home to Car دارد. یکی ویژگی به نام صدای طبیعت به هیوندای ونیو Venue ۲۰۲۳ اضافه شده که پیشتر در سایر مدل های هیوندای و جنسیس در بازار هند هم مشاهده کرده بودیم. این ویژگی رانندگی در ترافیک زیاد شهرهای هند را آرامشبخش تر می کند. هیوندای یک تصویر از کابین ونیو Venue ۲۰۲۳ را منتشر کرده که در آن مدهای رانندگی شامل نرمال، اکو و اسپرت مشخص هستند. مشخصات فنی هیوندای ونیو Venue ۲۰۲۳ هیوندای تایید کرده که قصد دارد ونیو Venue ۲۰۲۳ را در پنج تریم مختلف به بازار عرضه کند. پیشرانه های هیوندای ونیو ۲۰۲۳ بعید است که مدل قبلی تفاوتی کرده باشند و شامل یک پیشرانه ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی مولتی پورت MPi، یک پیشرانه ۱. لیتری سه سیلندر توربو GDI و یک پیشرانه دیزلی ۱.۵ لیتری توربو دیزل هستند که جزییات آنها را در زمان رونمایی اعلام خواهیم کرد. همه نسخه های هیوندای ونیو Venue ۲۰۲۳ دارای سیستم انتقال قدرت جلومحرک هستند. هیوندای ونیو Venue ۲۰۲۳ در نسخه استاندارد دارای گیربکس دستی و در نسخه های مجهزتر دارای گیربکس اتوماتیک دو کلاچه یا گیربکس دنده ای هوشمند هیوندای موسوم به iMT است.
کد محتوا: ۲۲۴۶۹
ارسال: شنبه، ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲:۲۹
به روز شده: شنبه، ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸:۵۵
کلید واژهها: هیوندایی، هیوندای ونیو ۲۰۲۳
نوع: گزارش
موضوع:
فرستنده: دبیر محتوا
منبع: خودرونویس
بازدید: ۱۰۳۱
زبان: پارسی
نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...
مجله و دانشنامه خودرویی
کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وبسایت کاردو سعی شده است با بهرهگیری از آخرین متدهای توسعه و برنامهنویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاههای هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژهای فراهم میسازد و طراحی سایت به گونهای است که لایهبندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق مییابد.
© ۱۳۹۳-۱۴۰۴ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.