پروباکس، ون ساده و سالخورده تویوتا که همچنان تولید می‌شود

  اخبار خودرویی جهان آن‌قدر گسترده است که از برخی خودروهای آن بی‌اطلاع هستیم. یکی از این موارد، ونی به اسم تویوتا پروباکس است و برای کسانی ساخته شده که خواهان یک خودروی جعبه‌ای شکل ساده هستند که تکنولوژی‌های زیادی نداشته باشد. پروباکس برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ در ژاپن معرفی شد و در سال ۲۰۱۴ نسخه بروز شده آن به بازار آمد.  

دوشنبه، ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲:۱۱ |


هدف این خودرو بازار ون‌های تجاری سبک است نه عموم مردم و کابین بسیار ساده آن دقیقاً همین موضوع را نشان می‌دهد. در اینجا یک صفحه آمپر ساده با یک سرعت‌سنج بسیار بزرگ و نمایشگر دیجیتالی کوچکی در زیر آن به چشم می‌خورد. داشبورد حتی از این هم ساده‌تر است و هیچ نمایشگری برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی در آن وجود ندارد. در اینجا حتی سیستم صوتی هم به‌صورت استاندارد ارائه نمی‌شود اما در عوض یک نگه‌دارنده موبایل در کنار غربیلک فرمان تعبیه شده که برای کارگران می‌تواند مفید باشد!

کنترل‌های سیستم تهویه پروباکس هم ساده بوده و استفاده از آن‌ها آسان است. در این بخش دو صفحه کنترل دایره‌ای شکل برای دما و تنظیمات فن وجود دارد و یک نمایشگر نارنجی‌رنگ کوچک هم تنظیمات سیستم را نشان می‌دهد. پروباکس در حال حاضر با یک پیشرانه ۱.۳ لیتری چهار سیلندر با ۹۴ اسب بخار قدرت، یک ۱.۵ لیتری چهار سیلندر با ۱۰۷ اسب بخار قدرت و یک ۱.۵ لیتری هیبریدی ارائه می‌شود. انتقال نیروی همه موتورها به چرخ‌های جلو از طریق یک گیربکس CVT انجام می‌گیرد اما امکان سفارش سامانه چهارچرخ محرک هم وجود دارد.

تویوتا همچنین به‌تازگی یک تیپ جدید بنام GX را به خانواده پروباکس اضافه کرده که از تجهیزاتی مثل پنجره‌های برقی جلو، آینه‌های تاشو برقی، خروجی برق ۱۰۰ ولتی و شیشه‌های دودی بهره می‌برد. همچنین کسانی که خواهان ظاهر اسپرتی هستند نیز می‌توانند نسخه TRD را انتخاب کنند که به اسپلیتر جلو، چراغ‌های شفاف و رینگ‌های ۱۴ اینچی متفاوتی مجهز است.

با توجه به سادکی پروباکس، قیمت پایین آن نباید عجیب باشد. قیمت این خودرو در ژاپن از ۱.۴۹ میلیون ین معادل ۱۳ هزار دلار آغاز می‌شود و نهایتاً به ۲.۰۱ میلیون ین معادل ۱۷,۶۰۰ دلار می‌رسد. تیپ جدید GX هم با قیمت ۱.۷۹ میلیون ین معادل ۱۵,۶۷۰ دلار در میانه خانواده پروباکس قرار می‌گیرد.


پروباكس، ون ساده و سالخورده تويوتا كه همچنان توليد مي‌شود


پروباکس، ون ساده و سالخورده تویوتا که همچنان تولید می‌شود
گزارش

کد محتوا: ۲۲۴۴۱

ارسال: دوشنبه، ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲:۱۱

به روز شده: دوشنبه، ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸:۲۹

کلید واژه‌‌ها: تویوتا، پروباکس، خودرو ون

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۷۱۹

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.