گریت وال Poer Black Bullet؛ رقیب چینی فورد F-۱۵۰ رپتور در نمایشگاه خودروی گوانگژو

  فورد F-۱۵۰ یکی از بهترین پیکاپ‌های حال حاضر دنیاست و فروش فوق‌العاده بالایی دارد. به همین جهت هر گاه پیکاپ درشت‌اندام جدیدی معرفی می‌شود، بسیاری آن را با F-۱۵۰ مقایسه می‌کنند.  

سه‌‌شنبه، ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶:۱۳ |


تازه‌ترین مدلی که در این کلاس معرفی شده، پیکاپ چینی گریت وال Poer Black Bullet است. این پیکاپ البته مفهومی بوده و بر مبنای مدل تولید انبوه Poer ساخته شده است.

بر اساس آمار، در سال گذشته ۴۵۲,۰۰۰ پیکاپ در خاک چین به فروش رسیده است. طبق انتظار شرکت گریت وال موتورز حکمران این بخش از بازار بوده و بیشترین سهم را از آن در اختیار دارد. این شرکت با رونمایی از چند پیکاپ مفهومی در نمایشگاه خودروی گوانگژو قدرت‌نمایی کرده و بیش از پیش برای رقبای خود خط و نشان کشیده است.

کانسپت Poer Black Bullet یکی از پیکاپ‌هایی است که گریت وال در این دوره از نمایشگاه خودروی گوانگژو پرده‌برداری کرده؛ این کانسپت با همکاری یک شرکت چینی فعال در حوزه تجهیزات افترمارکت توسعه یافته است.

در مقایسه با Poer استاندارد، نسخه کانسپت تفاوت‌هایی دارد. از جمله این تفاوت‌ها می‌توان به مواردی مثل نصب هواکش سقفی، تایرهای بزرگ‌تر آفرود، گلگیرهای متورم با محافظ‌های پلاستیکی، وینچ ارتقا یافته و سپر جلو و عقب جدید اشاره کرد. علاوه‌بر این‌ها باید گفت ارتفاع نسخه کانسپت نسبت به مدل استاندارد ۵۱ میلیمتر رشد کرده است.

به غیر از کانسپت مذکور، گریت وال پیکاپ مفهومی Baja Mad Man و نسخه برقی Poer را نیز در نمایشگاه خودروی گوانگژو در معرض دید عموم قرار داده است. کانسپت اول با تمرکز بر محیط‌های آفرود ساخته شده و نسخه برقی Poer همانطور که می‌توان حدس زد، F-۱۵۰ Lightning را نشانه گرفته است. Poer Pro دیگر مدل رونمایی شده توسط گریت وال در این دوره از نمایشگاه خودروی گوانگژو است که برخلاف انتظار ابعاد کوچک‌تری دارد.

گفتنی است کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند بازار پیکاپ چین تا سال ۲۰۲۵ رشد قابل توجهی پیدا کرده و حجم آن به ۸۴۰ هزار دستگاه برسد. البته این امر منوط به تداوم سیاست‌های فعلی دولت و فراهم بودن امکان استفاده از پیکاپ‌ها در محیط‌های شهری است. انجمن خودروسازان چین پیش‌بینی کرده تا سال ۲۰۳۰ فروش سالانه پیکاپ‌ها در این صورت به ۱.۶۷ میلیون دستگاه خواهد رسید.


گریت وال Poer Black Bullet؛ رقیب چینی فورد F-۱۵۰ رپتور در نمایشگاه خودروی گوانگژو
گزارش

کد محتوا: ۲۲۴۱۹

ارسال: سه‌‌شنبه، ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶:۱۳

به روز شده: سه‌‌شنبه، ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱:۱۷

کلید واژه‌‌ها: فورد، گریت وال Poer Black Bullet

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: DIGIATO

بازدید: ۴۱۴

زبان: پارسی

(۱ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.