۷۷ هزار دلار برای یک کپی چندضلعی از پورشه پانامرا

گریت وال موتورز از متفاوت ترین سدان خود رونمایی کرد

  گریت وال موتورز چین از یک محصول با طراحی متفاوت رونمایی کرده که سالون مکا دراگون ایی ویی نام دارد. این خودرو در واقع اولین نماینده برند جدید "سالون" است که گریت وال قصد دارد تا فقط مدل های الکتریکی را با لوگوی آن روانه بازار کند.  

سه‌‌شنبه، ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵:۴۰ |

هرچند کمپانی چینی تاکید ویژه ای بر تفاوت های طراحی مکا دراگون دارد و البته شرایط طراحی در مقایسه با محصولات روز بازار جهانی مقداری نامتعارف به نظر می رسد اما با کمی دقت می توانید شباهت کامل این خودروی جدید با پورشه پانامرا ۴اس را حس کنید. اینجا احساس می شود با اضافه کردن انواع زوایا و اضلاع روی بدنه تلاش شده تا تفاوت هایی با فست بک ۴اس ایجاد شود.

فضای کابین سالون مکا دراگون فوق العاده لوکس و مدرن طراحی شده است. نمایشگرهای دیجیتال در کنسول اصلی جلو در ترکیب با نورپردازی هوشمند یک محیط فناورانه را تداعی می کنند.

در بخش پیشرانه نیز از دو موتور الکتریکی با مجموع خروجی ۵۴۳ اسب بخار خروجی و گشتاور ۷۵۰ نیوتن متر استفاده شده است. انرژی مورد نیاز این موتورها از باتری بزرگ ۱۱۵ کیلووات ساعت تامین می شود که برد حرکتی ۸۰۲ کیلومتر را در اختیار خودرو قرار می دهد.

این باتری از سیستم شارژ سریع ۴۸۰ کیلووات پشتیبانی می کند. با این سطح از فناوری، تنها ۱۰ دقیقه زمان لازم است تا باتری انرژی مورد نیاز برای پیمایش ۴۰۱ کیلومتر را ذخیره کند.

تولید سالون مکا دراگون محدود یه ۱۰۱ دستگاه خواهد بود و قیمت حدودی آن نیز ۷۷ هزار دلار اعلام شده است.

۷۷ هزار دلار براي يك كپي چندضلعي از پورشه پانامرا
گريت وال موتورز از متفاوت ترين سدان خود رونمايي كرد۷۷ هزار دلار براي يك كپي چندضلعي از پورشه پانامرا
گريت وال موتورز از متفاوت ترين سدان خود رونمايي كرد۷۷ هزار دلار براي يك كپي چندضلعي از پورشه پانامرا
گريت وال موتورز از متفاوت ترين سدان خود رونمايي كرد


۷۷ هزار دلار برای یک کپی چندضلعی از پورشه پانامرا
گریت وال موتورز از متفاوت ترین سدان خود رونمایی کرد
گزارش

کد محتوا: ۲۲۴۱۲

ارسال: سه‌‌شنبه، ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵:۴۰

به روز شده: سه‌‌شنبه، ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸:۳۴

کلید واژه‌‌ها: پورشه، پورشه پانامرا، سالون مکا دراگون

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: عصر ایران

بازدید: ۴۶۲

زبان: پارسی

(۱ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.