بازآفرینی موستانگ باس ۴۲۹ با ۷۱۰ اسب بخار و قیمت گرانتر از فراری!
شرکت روولوجی، موستانگ باس ۴۲۹ افسانهای را با قدرتی دو برابر و قیمتی فراتر از یک فراری صفرکیلومتر، به قرن بیست و یکم بازگردانده است.
مرسدس بنز اس ال۵۵؛ یک خودرو دیدنی با ظریف کاری ژاپنی!
مرسدس بنز SL۵۵ مدل ۲۰۰۵ (شاسی R۲۳۰) که یکی از پیشرفتهترین خودروهای دوران خود و آخرین شاهکار طراحی برونو ساکو به شمار میرفت و از موتور افسانهای M۱۱۳K V۸ سوپرشارژ ۵.۵ لیتری AMG بهره میبرد، تبدیل به یک خودروی نمایشگاهی منحصربهفرد شده است.
معرفی جنسیس مگما جیتی ۲۰۲۵: مسیر ۱۰ سال آینده این برند
کانسپت جنسیس مگما جیتی ۲۰۲۵ تازهترین و مهمترین محصول عملکردی جنسیس است؛ مدلی که بهعنوان نقطه عطف، مسیر ۱۰ سال آینده این برند در حوزه خودروهای پرفورمنس و موتوراسپرت را مشخص میکند. این کانسپت در مراسم «جنسیس مگما ورلد پریمیر» برای اولینبار معرفی شد و فراتر از یک طرح مطالعاتی، بیانیهای جدی درباره آینده خودروهای اسپرت جنسیس به شمار میرود.
این نیسان روگ یک میتسوبیشی است!
دلیلی کاملا منطقی وجود دارد که چرا نیسان روگ پلاگین هیبرید جدید هیچ شباهتی به دیگر نسخه های این کراس اوور کامپکت ندارد: این خودرو در واقع یک نیسان واقعی نیست!
فورد اسپرتکا؛ تخم مرغ محبوب اروپایی!
دههها پیش از محبوبیت محصولات کلاس Mini-GTI مانند امروز، فورد با معرفی مدل اسپرتکا تلاش کرد تا به تنهایی وارد این بازار شود. اسپرتکا، نسخهای با توان فنی و ظاهری بهبودیافته از مدل عمومی فورد کا بود که در دوران محصولات خستهکننده فورد معرفی شد.
روشها و ابزارهای تشخیص رنگ خودرو
برای تشخیص رنگ خودرو چند روش وجود دارد:
مایع خنککننده موتور، فرق آن با ضدیخ و زمان تعویض آن
مایع خنککننده موتور چیست و با ضدیخ چه فرقی دارد و چندوقت یکبار باید تعویض شود؟
خنک کننده روغن چیست؟
چگونه از داغ شدن روغن داخل سیستم موتور جلوگیری کنیم؟
انواع جعبه دنده اتومبیل
در تمام دوران تاریخچه صنعت اتومبیل گیربکس ها یا همان جعبه دنده ها نقش کلیدی در سیستم انتقال قدرت داشته اند. به طوری که در سال های اخیر انواع متنوعی از گیربکس ها در این صنعت مورد استفاده قرار میگیرند، که از مزایای یک گیربکس کارامد نداشتن لگ یا تاخیر درفواصل تعویض دنده ها میباشد که به موجب آن شتاب خودرو افزایش میابد و مصرف سوخت تا حدودی کاهش میابد.
شمع ماشین و نکات کلیدی قبل از خرید
در خرید شمع خودرو باید به نکات ریز و درشتی دقت کرد تا جنسی مرغوب را خریداری کنید. خودروها پس از مدتی نیاز به تعویض شمع خودرو پیدا می کنند.
شنبه، ۸ آذرماه ۱۴۰۴ - ۱۳:۳۴
چهارشنبه، ۵ آذرماه ۱۴۰۴ - ۱۳:۴۲
شنبه، ۱ آذرماه ۱۴۰۴ - ۱۸:۴۱
چهارشنبه، ۲۸ آبانماه ۱۴۰۴ - ۱۸:۵۶
دوشنبه، ۲۶ آبانماه ۱۴۰۴ - ۱۷:۱۱
کراس اوور دو درب بوگاتی با قدرت ۱,۰۰۰ اسب بخار
چهارشنبه، ۲۱ فروردینماه ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷
قدرتمندترین اسب هیبریدی تاریخ
فراری SF۹۰ Stradale رونمایی شد + فیلم
دوشنبه، ۱۳ خردادماه ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰
اتومبیلی که هیچ وقت فراموش نمی شود!
پنجشنبه، ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹
بررسی کوتاه پژو ۲۰۸ مدل ۲۰۲۰؛ هاچبک داغ فرانسوی + فیلم
یکشنبه، ۱۷ شهریورماه ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
تاثیر گذار ترین خودرو های جهان که هنوز هم به فروش می رسند (قسمت سوم)
دوشنبه، ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
کارشناسی خودرو چیست و چگونه انجام میشود؟
شنبه، ۲۶ مهرماه ۱۴۰۴ - ۱۹:۵۱
از ایده تا شاهکار: فرآیند خلق رنگهای نمادین خودرو چگونه است؟
شنبه، ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۴ - ۰۹:۵۴
برداشتن ترموستات ماشین در فصل گرما؛ کاری درست یا اشتباهی بزرگ؟
دوشنبه، ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۴ - ۱۰:۴۲
راهنمایی آسان برای عموم
آیرودینامیک خودرو چیست؟
دوشنبه، ۶ مردادماه ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۷
قوانین بیمه شخص ثالث در سال ۱۴۰۴
شنبه، ۲۱ تیرماه ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۰
هیوندای سوناتا ۲۰۲۲ استاندارد ویژه؛ ۲۳۰۰ دلار گرانتر از نسخه معمولی
هیوندای از نسخه ویژه سوناتا مدل ۲۰۲۲ تریم ان لاین با نام "نایت ادیشن" رونمایی کرد. این محصول در بازارهای هدف بصورت تقریبا محدود ارائه می شود. برای مثال آمریکا میزبان ۱۰۰۰ دستگاه نایت ادیشن خواهد بود.
پنجشنبه، ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲:۳۰ |
قیمت این هیوندای از ۳۵۷۵۰ دلار آغاز می شود. نایت ادیشن یک تریم استاندارد ویژه محسوب می شود زیرا از یک سو توسط کارخانه اصلی معرفی شده و از سوی دیگر با نسخه عادی ان لاین تفاوت هایی دارد. نایت ادیشن در واقع همان نسخه استاندارد ان لاین ۲۰۲۲ است که رنگ و سایه های تیره بازیگر اصلی آن محسوب می شوند. برای قسمت های اسپرت مانند لیپ عقب، قاب آینه ها و بخش مرکزی رینگ ها از جزئیات فیبرکربن استفاده شده است. کالیپرهای سیستم ترمز نیز قرمز رنگ هستند که در منظره تمام تیره این خودرو بسیار خودنمایی می کنند. رینگ های ۱۹ اینچی آلومینیومی نیز به رنگ مشکی مات انتخاب شده اند. لوگوی هیوندای در قسمت دماغه نیز برخلاف معمول که کرومی و براق است، جای خود را به یک نمونه تیره رنگ داده است. در قسمت پیشرانه از نموه ۲.۵ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر با ۲۹۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۴۲۲ نیوتن متر استفاده شده که این مجموعه با جعبه دنده ۸ سرعته دوکلاچه اتوماتیک در ارتباط با محور عقب، هماهنگ می شود. این اعداد برای یک سدان پرقدرت خیابانی کاملا مناسب و جذاب است. سیستم ترمز از روترهای ۱۳.۶ اینچی در چرخ های جلو و ۱۲.۸ اینچی در عقب استفاده می کند که در مقایسه با نسخه استاندارد که به ترتیب ۱۲ و ۱۱.۲ اینچی است، بهبود چشمگیری را نشان می دهد. سیستم تعلیق و هندلینگ خودرو نیز بروزرسانی شده تا تجربه بهتری از یک رانندگی اسپرت را ایجاد کند.
در فضای داخل کابین از نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی برای تنظیمات سیستم سرگرمی استفاده شده است. سیستم صوتی استریو نیز از برند حرفه ای "بوز" با ۱۲ اسپیکر انتخاب شده و یک سانروف پانورامیک زیبایی مجموعه را تکمیل می کند. لوگوی ان لاین در روکش صندلی ها و برخی جزئیات دیگر نیز تم تیره به خود گرفته اند. نسخه عادی سوناتا ۲۰۲۲ تریم ان لاین از ۳۳۴۵۰ دلار قیمت می خورد که اختلاف قیمت آن با این نسخه استاندارد چندان زیاد نیست.
کد محتوا: ۲۲۳۸۱
ارسال: پنجشنبه، ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲:۳۰
به روز شده: پنجشنبه، ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱:۱۵
کلید واژهها: هیوندایی، هیوندای سوناتا، سوناتا ۲۰۲۲
نوع: گزارش
موضوع:
فرستنده: دبیر سرویس محتوا
منبع: عصر ایران
بازدید: ۱۷۱۳
زبان: پارسی
نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...
مجله و دانشنامه خودرویی
کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وبسایت کاردو سعی شده است با بهرهگیری از آخرین متدهای توسعه و برنامهنویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاههای هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژهای فراهم میسازد و طراحی سایت به گونهای است که لایهبندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق مییابد.
© ۱۳۹۳-۱۴۰۴ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.