همزاد نسل جدید سیویک

هوندا اینتگرا ۲۰۲۲ رونمایی شد

  در ماه آگوست بود که بازوی لوکس هوندا یعنی آکورا در خبر خوشحال کننده ای اعلام کرد که قصد دارد نام اینتگرا را بار دیگر زنده کند؛ ولی کمپانی مادر یعنی هوندا زودتر از آکورا اقدام به زنده کردن این نام محبوب در قالب یک خودروی تولیدی کرد. این خودرو هوندا اینتگرا ۲۰۲۲ نام دارد که یک سدان کامپکت ویژه بازار چین بوده که بر پایه نسل یازدهم خوندا سیویک توسعه یافته است.  

یک‌‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱:۰۵ |


این خودرو توسط جویت ونچر Guangqi هوندا در چین توسعه یافته و قرار است که اینتگرا در شهر گوانگژو چین مونتاژ شود؛ این در حالی بوده که هوندا سیویک در کارخانه دیگری که برای جوینت ونچر دانگ فنگ هونداست در شهر ووهان مبدا ویروس نحس کرونا، مونتاژ می شود. هوندا اینتگرا ۲۰۲۲ و هوندا سیویک ۲۰۲۲ تا حد زیادی یکسان و شبیه به هم هستند؛ ولی این نسخه اینتگرا به لطف چراغ های LED باریکتر ماتریکس و جلوپنجره بزرگتر با مش بندی لانه زنبوری شکل، استایل جذابتری نسبت به سیویک دارد.

تفاوت میان هوندا اینتگرا و سیویک ۲۰۲۲ در نمای عقب هم مشهود بوده و چراغ های LED در این قسمت دارای طراحی پویاتری هستند و مساحت کمتری از درب صندوق عقب را اشغال کرده است. وجود دو خروجی اگزوز و یک اسپویلر ساده در لبه صندوق عقب استایل جوان پسندانه ای به این هوندا اینتگرا بخشیده است. همچنین یک دیفیوزر نمایشی در پروفیل عقب طراحی شده که درون آن چراغ مه شکن نیز جانمایی شده است. همچنین رنگ های جذابی مانند آبی Emerald و زرد Fiery باعث تمایز این مدل از سیویک معمولی شده اند. همچنین برای هوندا اینتگرا می توان رینگ های جدیدی سفارش داد که تا ۱۸ اینچ قطر دارند.

مشخصات فنی هوندا اینتگرا ۲۰۲۲
در این لحظه هیچ تصویری از کابین هوندا اینتگرا ۲۰۲۲ منتشر نشده؛ ولی انتظار می رود که دیزاین کابین تا حد بسیار زیادی با نسل جدید هوندا سیویک ۲۰۲۲ مشترک باشد. پیشرانه های قابل نصب روی این خودرو نیز در حال حاضر اعلام نشده اند، ولی وجود نشان توربو ۲۴۰ روی درب صندوق عقب می تواند به این معنا باشد که هوندا اینتگرا ۲۰۲۲ از یک پیشرانه با ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور بهره می برد که این دقیقا همان انجین ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ نصب شده روی سیویک بوده که قادر به تولید ۱۸۰ اسب بخار قدرت بوده و برای انتقال قدرت به یک گیربکس اتوماتیک CVT متکی است. البته هوندا اینتگرا ۲۰۲۲ مانند سیویک هاچبک جدید با یک گیربکس دستی شش سرعته نیز به بازار عرضه می شود.

سخن پایانی
هوندا قصد دارد که اینتگرا ۲۰۲۲ را تا پیش از پایان سال جاری به بازار جهانی عرضه کند و برای آن برچسب قیمتی هنوز اعلام نکرده است. از طرفی دیگر آکورا اینتگرا که یک خودروی لیفتبک پنج درب بوده قرار است که در سال ۲۰۲۲ رونمایی شود.

همزاد نسل جديد سيويك
هوندا اينتگرا ۲۰۲۲ رونمايي شدهمزاد نسل جديد سيويك
هوندا اينتگرا ۲۰۲۲ رونمايي شد


همزاد نسل جدید سیویک
هوندا اینتگرا ۲۰۲۲ رونمایی شد
گزارش

کد محتوا: ۲۲۳۷۴

ارسال: یک‌‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱:۰۵

به روز شده: یک‌‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱:۰۵

کلید واژه‌‌ها: هوندا، هوندا سیویک، هوندا اینتگرا

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۴۱۸

زبان: پارسی

(۱ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.