با هدف خشنتر و خاص تر کردن استایل ظاهری صورت گرفت

پورشه تایکان با کیت بدنه RevoZport

  شاید پورشه تایکان یکی از سریع ترین خودروهای الکتریکی قابل خرید در بازار جهانی باشد، ولی استایل آن شاید برای برخی از مشتریان و افراد ساده و فاقد جذابیت خاصی باشد. برای چنین افرادی شرکت RevoZport یک ست کیت بدنه آیرودینامیک با هدف ارتقا جذابیت بصری پورشه تایکان توسعه داده است.  

دوشنبه، ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹:۰۰ |


این تیونر اهل هنگ کنگ دو ست کیت بدنه آیرودینامیکی برای پورشه تایکان توسعه داده که یکی تایکان GT-Z و دیگری تایکان Revoluzione نام دارد. این دو کیت بدنه دارای سطوح متفاوتی از میزان تهاجمی بودن ظاهری هستند که مشتریان پورشه تایکان با توجه به سلیقه خود می توانند آنها را سفارش دهند.

ویژگی های تایکان Revoluzione
کیت بدنه پورشه تایکان Revoluzione بین این دو کیت ساده تر و شکیل تر است. شرکت RevoZport اظهار کرده که این کیت را برای تورینگ توسعه داده و به همین دلیل استایل ظاهری آن کمتر تهاجمی بوده و بیشینه مسافت قابل پیمایش در حالت شارژ کامل باتریها به دلیل افزایش نیروی رو به پایین تولیدی در سرعت، چندان کاهش پیدا نکرده است.

این کیت بدنه قیمتی معادل ۱۲ هزار دلار دارد که شامل قطعاتی مانند اسپلیتر جلو، باله های سپر جلو، رکاب جانبی، دیفیوزر عقب و اسپویلر عقب با لبه های رو به پایین بوده که تمامی این قطعات به منظور سبک سازی از جنس فیبر کربن ساخته شده اند. مشتریان می توانند به صورت آپشنال رینگ های ۲۲ اینچی ۹۱۱ GT۳ RS با آلیاژ فورج را برای این مدل تایکان نصب کنند.

ویژگی های تایکان GT-Z
از طرف دیگر نسخه GT-Z پورشه تایکان استایل ظاهری خشن تر و تهاجمی تر دارد. البته بیشتر قطعات نصب شده برای این مدل با نسخه Revoluzione مشترک بوده و تنها در طراحی سپر عقب تغییراتی اعمال شده است. شاید بارزترین تغییر اعمال شده در نسخه GT-Z پورشه تایکان اضافه شدن رینگ های توربینی برجسته در جلو هستند که در اولین برخورد جلب توجه می کنند. قیمت کیت بدنه پورشه تایکان GT-Z چیزی معادل ۱۵ هزار دلار اعلام شده است. هر دو کیت بدنه GT-Z و Revoluzione را می توان برای نسخه های ۴s، توربو و توربو اس پورشه تایکان سفارش داد.

سخن پایانی
شرکت RevoZport چند سالی است که مشغول توسعه کیت بدنه و تیونینگ خودروهای مطرح دنیاست. این شرکت به طراحی کیت های بدنه آیرودینامیک برای خودروهای لاکچری و ابرخودروها شهرت دارد. از جمله مطرح ترین پروژه های اجرا شده توسط این شرکت می توان به فراری لافراری Revoluzion در سال ۲۰۱۹ اشاره کرد که که این ابرخودرو را به مدل FXX K Evo با قابلیت تردد در خیابان تبدیل کرده بود. همچنین این شرکت در حال توسعه کیت بدنه برای محصولات الکتریکی مختلف کمپانی تسلا است.


با هدف خشنتر و خاص تر کردن استایل ظاهری صورت گرفت
پورشه تایکان با کیت بدنه RevoZport
گزارش

کد محتوا: ۲۲۳۴۶

ارسال: دوشنبه، ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹:۰۰

به روز شده: دوشنبه، ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵:۱۲

کلید واژه‌‌ها: پورشه، پورشه تایکان

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۵۳۸

زبان: پارسی

(۱ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.