معرفی جنسیس مگما جیتی ۲۰۲۵: مسیر ۱۰ سال آینده این برند
کانسپت جنسیس مگما جیتی ۲۰۲۵ تازهترین و مهمترین محصول عملکردی جنسیس است؛ مدلی که بهعنوان نقطه عطف، مسیر ۱۰ سال آینده این برند در حوزه خودروهای پرفورمنس و موتوراسپرت را مشخص میکند. این کانسپت در مراسم «جنسیس مگما ورلد پریمیر» برای اولینبار معرفی شد و فراتر از یک طرح مطالعاتی، بیانیهای جدی درباره آینده خودروهای اسپرت جنسیس به شمار میرود.
این نیسان روگ یک میتسوبیشی است!
دلیلی کاملا منطقی وجود دارد که چرا نیسان روگ پلاگین هیبرید جدید هیچ شباهتی به دیگر نسخه های این کراس اوور کامپکت ندارد: این خودرو در واقع یک نیسان واقعی نیست!
فورد اسپرتکا؛ تخم مرغ محبوب اروپایی!
دههها پیش از محبوبیت محصولات کلاس Mini-GTI مانند امروز، فورد با معرفی مدل اسپرتکا تلاش کرد تا به تنهایی وارد این بازار شود. اسپرتکا، نسخهای با توان فنی و ظاهری بهبودیافته از مدل عمومی فورد کا بود که در دوران محصولات خستهکننده فورد معرفی شد.
تارا توربو یا دنا پلاس توربو؛ رقابت خانوادگی جذاب ایرانی!
تارا توربو و دنا پلاس توربو دو محصول پرقدرت ملی بوده که رقابت تنگاتنگی با هم دارند. در این محتوا به مقایسه این دو برادر پرداختهایم.
جیلی امگرند جدید رقیب مهم آریزو ۵ از راه رسید
جیلی به طور رسمی پیش فروش نسل پنجم سدان امگرند خود را آغاز کرده است، با قیمت بین ۹۷۰۰ تا ۱۲۰۰۰ دلار که به صورت محدود ارائه می شود. مدل جدید بر پایه پلتفرم ماژولار جهانی BMA Evo ساخته شده و دو گزینه موتور ارائه میدهد: موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ و موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی.
در مورد تکنولوژی LED در چراغهای خودرو بیشتر بدانیم!
آیا دوران لامپهای پرتو افشان مورد استفاده در چراغهای بزرگ جلوی اتومبیل به پایان رسیده و یا روزهای پایانی خود را طی میکند؟ این چراغها و لامپهای آن برای مدت تقریبا یک قرن، جادهها را روشن میکرد اما علاقه مندی به چنین پرتوها و یا منابع نوری که در اثر گرما پدید میآید، رو به پایان گذاشته است.
اجزای جلوبندی خودرو و علائم خرابی آن ها
جلوبندی یکی از قسمت های خودرو است که در قسمت جلو و زیرین خودرو قرار دارد. وظیفه مجموعه قطعات آن راحتی در رانندگی و ایجاد تعلیق یا هندلینگ خودرو به هنگام عبور از سطوح ناهموار همانند دست اندازها و چاله ها است. قطعات جلوبندی شامل سیبک ها، دستگاه تعلیق، اکسل، سیستم فرمان، کمک فنر، فنر، سگ دست، شغال دست، طبق، میل تعادل و میل موجگیر است.
کارشناسی خودرو چیست و چگونه انجام میشود؟
احتمالاً شما نیز هنگام خرید خودرو صفر و دست دوم با سؤال کارشناسی خودرو چیست مواجه شدهاید. این مقاله به بررسی چنین موضوعی اختصاص دارد.
آیا گرم کردن درجا خودرو در زمستان کاری کاری درست است؟
بر اساس یک تفکر قدیمی خیلی ها تصور می کنند گرم کردن خودرو در زمستان به صورت درجا باعث بهتر کارکردن موتور می شود اما...
کمربند ایمنی، چرا و به چه علت
در تعریفی کوتاه می توان گفت کمربند ایمنی، ابزاری مهار کننده برای جلوگیری از پرتاب یا جابه جایی ناگهانی سرنشینان اتومبیل در مانورهای شدید یا هنگام بروز تصادف و ممانعت از برخورد آنها با قسمت های داخلی خودرو یا سایر سرنشینان و حتی پرتاب شدن به بیرون اتاق است.
شنبه، ۱ آذرماه ۱۴۰۴ - ۱۸:۴۱
چهارشنبه، ۲۸ آبانماه ۱۴۰۴ - ۱۸:۵۶
دوشنبه، ۲۶ آبانماه ۱۴۰۴ - ۱۷:۱۱
دوشنبه، ۱۹ آبانماه ۱۴۰۴ - ۱۲:۲۷
یکشنبه، ۱۸ آبانماه ۱۴۰۴ - ۱۱:۴۲
حضور قدرتمند تویوتا سوپرا در SEMA ۲۰۱۹
دوشنبه، ۲۰ آبانماه ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
خشن تر، جذاب تر، سبزتر و البته مجهزتر
نسل دوم پژو ۲۰۰۸ معرفی شد+فیلم
شنبه، ۱ تیرماه ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
بهترین خودروهای جهان با بالاترین نسبت قدرت بر وزن
سهشنبه، ۱۶ مهرماه ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
۱۱ کراساوور که در نمایشگاه خودرو نیویورک،همه را مجذوب کردند.
یکشنبه، ۸ اردیبهشتماه ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
۱۰ ابرخودرو جدید، با بالاترین قیمت ها در طول تاریخ
سهشنبه، ۲۱ اسفندماه ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶
شنبه، ۲۶ مهرماه ۱۴۰۴ - ۱۹:۵۱
از ایده تا شاهکار: فرآیند خلق رنگهای نمادین خودرو چگونه است؟
شنبه، ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۴ - ۰۹:۵۴
برداشتن ترموستات ماشین در فصل گرما؛ کاری درست یا اشتباهی بزرگ؟
دوشنبه، ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۴ - ۱۰:۴۲
راهنمایی آسان برای عموم
آیرودینامیک خودرو چیست؟
دوشنبه، ۶ مردادماه ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۷
قوانین بیمه شخص ثالث در سال ۱۴۰۴
شنبه، ۲۱ تیرماه ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۰
نسخه ویژه از شاسی بلند پرچمدار رنجرور اسپرت SVR با قیمت ۱۴۳ هزار دلار معرفی شد
نسخهی آلتیمیت ادیشن رنجرور اسپرت SVR معرفی از پیشرانهی ۵ لیتری V۸ سوپرشارژ با قدرت ۵۷۵ اسب بخار استفاده میکند و ۱۴۳ هزار دلار قیمت دارد.
چهارشنبه، ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵:۳۹ |
لندرور رنجرور اسپرت SVR آلتیمیت ادیشن ۲۰۲۲ معرفی شد و علاوه بر نامی بسیار طولانی و قیمتی بسیار بالا، طیف وسیعی از تغییرات بصری را دریافت کرد. لندرور به منظور تأثیرگذاری بیشتر، محصول جدید خود را با سه رنگ دستساز عرضه کرده و از رنگ لگوریای مشکی اطلسی، بههمراه دو رنگ کِدرِ منحصربهفرد و متشکل از لایههای ظریف صیقلی با نام مارن طوسی و آبی مایای براق استفاده کرده است. صرف نظر از رنگ انتخابی مشتریان، سقف به رنگ مشکی نارویکی بوده و لندرور با این ترفند چهرهای متفاوت ایجاد کرده است. بخش عملیاتی خودروهای ویژهی لندرور، مدل رنجرور اسپرت SVR آلتیمیت ادیشن را با تزئیناتی تجملی مانند بکارگیری حروف مشکی رنجرور بر کاپوت و درِ صندوق عقب و با استفاده از رگههایی سفید و تزئین گلگیرهای جلو با روشی مشابه، از نظر ظاهری چهرهی زیباتری برای رنجرور SVR خلق میکند. همچنین در شاسیبلند مجلل رنجرور از کاپوتی با جس فیبرکربن و هم رنگ بدنه استفاده میشود و شاهد بکارگیری رینگهای ۲۲ اینچی پنج پره و قرارگیری کالیپرهای مشکی ترمز در پشت آنها هستیم. همچنین رنگ نارویک مشکی سقف را میتوان بر آینههای جانبی، جلوپنجره و سایر قسمتها نیز مشاهد کرد. اولین چیزی که احتمالا پس از باز کردن درِ خودروی مزبور نظر شما را جلب میکند؛ استفاده از پلاک کرومی SV Bespoke و قرارگیری آن بر ستون B است. این پلاک به شما یادآور میشود که رنجرور اسپرت SVR آلتیمیت ادیشن، یک خودروی اسپرت معمولی نیست. در آلتیمیت ادیشن از پارکابی چراغدار با حک کلمات Ultimate Edition، پدال شیفترهای فلزی آنودایز مشکی استفاده شده و در محیط داخلی شاهد بکارگیری تزئیناتی ترکیبی از تِمهایی موسوم به آبنوس و پیچک به همراه صندلیهای چرمی وینزر با نشان افتخار آمیز SVR هستیم. البته در صورت نیاز، مشتریان میتوانند چرم مورد نظر خود را با رنگ دلخواه سفارش دهند. مشخصات فنی تغییری نکرده و این یعنی در نسخهی آلتیمیت ادیشن از پیشرانهی ۵ لیتری V۸ سوپرشارژ با قدرت ۵۷۵ اسب بخار و ۷۰۰ نیوتنمتر گشتاور استفاده میشود. این خودرو در ۴٫۳ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت رسیده (در ۴٫۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید) و حداکثر سرعت آن ۲۸۳ کیلومتر بر ساعت است. قیمت رنجرور اسپرت SVR آلتیمیت ادیشن ۱۴۲,۹۵۰ دلار(به اضافهی ۱,۳۵۰ دلار هزینهی جانبی برای حمل و جابجایی) بوده و مطمئناً خودروی ارزان قیمتی نیست. از آن گذشته باید ۲۶,۱۰۰ دلار بیشتر از نسخهی استاندارد SVR به عنوان حق بیمه پرداخت کرد. همچنین قیمت SVR آلتیمت ادیشن، ۱۱,۶۰۰ دلار بیشتر از نسخهی کربن ادیشن با مجموعهای از بهروزرسانیهای فیبرکربنی است. براساس تصاویر جاسوسی منتشر شده در رسانهها، میتوان گفت که لندرور بهتازگی آزمایش جادهای نسل بعدی رنجرور اسپرت SVR را آغاز کرده و احتمالاً از پیشرانهی ۴٫۴ لیتری V۸ توئینتوربو بیامو به عنوان قلب تپندهی SVR استفاده خواهد شد. پیشرانهی مزبور، قدرت بیشتری نسبت به مدل قبلی دارد و توسعهی آن باعث رسیدن به قدرت ۶۰۰ اسب بخار و رقابت با X۵ M و X۶ M کامپتیشن میشود.
کد محتوا: ۲۲۳۴۲
ارسال: چهارشنبه، ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵:۳۹
به روز شده: چهارشنبه، ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸:۱۷
کلید واژهها: لندرور، شاسی بلند
نوع: گزارش
موضوع:
فرستنده: دبیر سرویس محتوا
منبع: زومیت
بازدید: ۸۴۹
زبان: پارسی
نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...
مجله و دانشنامه خودرویی
کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وبسایت کاردو سعی شده است با بهرهگیری از آخرین متدهای توسعه و برنامهنویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاههای هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژهای فراهم میسازد و طراحی سایت به گونهای است که لایهبندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق مییابد.
© ۱۳۹۳-۱۴۰۴ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.