از کراس اوور کوچک هیوندای تا درشت اندام لوکس آلمانی

بهترین شاسی بلندهای بازار آمریکا

  در مطلب امروز لیستی از بهترین های کلاس SUV با مدل ۲۰۲۱ در بازار آمریکا را آماده کرده ایم که براساس نظرسنجی میدانی و همچنین بررسی های کارشناسان مطرح خودرویی در این کشور شکل گرفته است. نکته جالب در مورد این گزارش، حضور فعال برندهای خارجی در رقابت با جنرال موتورز، فورد و دیگر کمپانی های آمریکایی است.  

دوشنبه، ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹:۳۰ |


بهترین مینی اس یو ویی
هیوندای ونیو
قیمت پایه: ۱۸۷۵۰ دلار

این کره ای محبوب دارای آشپن استاندارد ایمنی شامل ترمز اضطراری و دستیار حفظ خودرو بین خطوط است. در بخش پیشرانه آن نیز از نمونه ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر با ۱۲۱ اسب بخار خروجی استفاده شده است.

بهترین ساب- کامپکت
فورد برانکو اسپرت
قیمت پایه: ۲۷۲۱۵ دلار

برانکو از منظر آپشن در تمامی بخش ها محصولی بسیار متنوع محسوب می شود. موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ ۳ سیلندر، موتور ۲ لیتری توربو ۴ سیلندر با ۲۵۰ اسب بخار خروجی  و گشتاور ۲۷۷ پوندفوت و ...

ریشه های کلاسیک این خودرو نیز جذاب ترین بخش شخصیت آنرا شکل داده است.

بهترین ساب-کامپکت لوکس
مرسدس بنز جی ال اِی
قیمت پایه: ۳۶۲۳۰ دلار

از سال ۲۰۱۴ که اولین نسل آن معرفی شد یکی از نخستین محصولات لوک این بخش بوده است. برای آنهایی که تشنه قدرت هستند؛ پیشرانه تریم آ ام گ این محصول یعنی GLA ۴۵ حدود ۴۰۰ اسب بخار خروجی دارد.

تریم پایه یعنی GLA ۲۵۰ از پیشرانه ۲ لیتری ۲۲۱ اسب بخاری و سامانه تمام چرخ محرک(آپشن) استفاده می کند. GLA ۳۵ AMG نیز از موتور توربو ۳۰۲ اسب بخاری استفاده می کند.

بهترین اس یو ویی کامپکت
نیسان روگ
قیمت پایه: ۲۵۸۲۰ دلار

زیر درپوش موتور این شاسی بلند، نمونه ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر با ۱۸۱ اسب بخار و گشتاوری معادل همین عدد قرار گرفته است.

بهترین کامپکت لوکس
مرسدس بنز GLB
قیمت پایه: ۳۸۰۵۰ دلار

تریم GLB۲۵۰ از پیشرانه ۲ لیتری ۲۲۱ اسب بخاری با گشتاور ۲۵۸ پوندفوت استفاده می کند. در ادامه GLB۳۵ از پیشرانه ۳۰۲ اسب بخاری با گشتاور ۲۹۵ پوندفوت و دستیار اختصاصی MBUX بهره می برد. این خودرویی بسیار خوش قیمت در کلاس خود است که بهترین انتخاب برای خانواده محسوب می شود.

بهترین میان سایز با ۲ ردیف صندلی
کیا سورنتو
قیمت پایه: ۲۹۳۹۰ دلار

در تریم های پالای این محصول از نمایشگر لمسی ۱۰.۳ اینچی ویژه سیستم سرگرمی استفاده شده اما در تریم پایه این نمایشگر ۸ اینچی است. پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو آپشن استاندارد محسوب می شود.

در بخش پیشرانه از نمونه ۲.۵ لیتری ۱۹۱ اسب بخاری استفاده شده اما تریم توربو نیز با ۲۸۱ اسب بخار خروجی قابل سفارش است. سامانه تمام چرخ محرک نیز برای مشتریان برابر با ۱۸۰۰ دلار آب می خورد.

بهترین میان سایز ۲ ردیف صندلی لوکس
آئودی کیو۸
قیمت پایه: ۶۸۲۰۰ دلار

این تحفه آلمانی از نمایشگر اطلاعات کیلومتر دیجیتال ۱۲.۳ اینچی استفاده می کند. در بخش پیشرانه نیز یک توربوی ۳ لیتری ۶ سیلندر قرار گرفته که ۳۳۵ اسب بخار خروجی و ۳۶۹ پوندفوت گشتاور دارد تا همه چیز کف خیابان مشخص شود!

سامانه تمام چرخ محرک نیز در وضعیت فعال قرار دارد.

اگر این عملکرد پیشرانه برای مشتریان کافی نباشد می توانند نمونه SQ۸ را سفارش دهند که از ۴ لیتری توربودوقلو ۸ سیلندر با ۵۰۰ اسب بخار خروجی استفاده می کند.

بهترین میان سایز ۳ ردیف صندلی
کیا تلوراید
قیمت پایه: ۳۲۱۹۰ دلار

محصولی فوق العاده خوش قیمت برای بازار آمریکا است که از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری با ۲۸۱ اسب بخار خروجی استفاده می کند.

نمایشگر ۸ اینچی لمسی سیستم سرگرمی در حالت استاندارد و نمونه ۱۰.۳ اینچی در حالت آپشن ارائه می شود.

در بخش ایمنی نیز ترمز اضطراری اتوماتیک، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، نمایش نقاط کور دید راننده و کروز کنترل تطبیقی آپشن استاندارد محسوب می شوند.

بهترین میان سایز ۳ ردیف صندلی لوکس
لینکلن ایویتر
قیمت پایه: ۵۱۵۷۰ دلار

یکی از زیباترین های کلاس شاسی بلند در بازار جهانی است. یک هتل لوکس متحرک که از صندلی قابل تنظیم ۳۰ جهته، سیستم صوتی با ۲۸ اسپیکر و ... بهره می برد.

در بخش پیشرانه از نمونه توربودوقلو ۶ سیلندر و یا همین پیشرانه در ترکیب با یک موتور الکتریکی و باتری لیتیوم-یون استفاده می شود.

بهترین فول سایز
شورلت تاهو/سابربن
قیمت پایه: ۴۹۶۰۰ و ۵۲۳۰۰ دلار

اینجا تنوع زیادی در بخش پیشرانه وجود دارد اما نمونه ۶.۲ لیتری ۸ سیلندر و همچنین ۳ لیتری توربودیزل از بهترین ها هستند. زیبا و مستحکم بهترین توصیف برای این قهرمانان درشت اندام محسوب می شود.

بهترین فول سایز لوکس
مرسدس بنز GLS
قیمت پایه: ۷۶۰۰۰ دلار

مدل های ۴۵۰ و ۵۸۰ بهترین های این کلاس برای مشتریان هستند اما اگر قدرت بیشتری مد نظر مشتری باشد تریم AMG GLS ۶۳  را پیشنهاد می دهند و در نهایت AMG GLS ۶۰۰ که یک سوئیت لوکس آلمانی محسوب می شود.


از کراس اوور کوچک هیوندای تا درشت اندام لوکس آلمانی
بهترین شاسی بلندهای بازار آمریکا
گزارش

کد محتوا: ۲۲۳۲۳

ارسال: دوشنبه، ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹:۳۰

به روز شده: دوشنبه، ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶:۲۳

کلید واژه‌‌ها: شاسی بلند

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: عصر ایران

بازدید: ۳۷۳

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.