بی ام و سری ۴ گرن کوپه مدل ۲۰۲۲ رونمایی شد

  بی‌ام‌و سری ۴ گرن کوپه مدل ۲۰۲۲ مجهز به جلوپنجره کلیوی، تزئینات بیرونی و داخلی بیشتر به همراه امکانات و قابلیت‌های جدید رونمایی شد و با قیمت پایه ۴۴,۸۰۰ دلار در ایالات متحده به فروش می‌رسد.  

پنج‌‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵:۰۴ |

بی‌ام‌و با اولین نسل سری ۴ گرن کوپه که در سال ۲۰۱۴ وارد بازار شد، تحولی در این کلاس ایجاد کرد و به موفقیت زیادی دست یافت. گرن کوپه که بین سری ۳ سنتی و مدل بزرگ‌تر سری ۵ قرار دارد، مورد توجه خریدارانی قرار گرفت که خواستار خودرویی لوکس‌تر و کمی کاربردی‌تر از کوپه استاندارد، ولی با سبک منحصربه‌فرد بودند.

این شرکت امیدوار است با نسخه‌ی جدید بتواند همان موفقیت را به دست آورد. بی‌ام‌و سری ۴ گرن کوپه مدل ۲۰۲۲ اکنون با پویایی بهتر، قابلیت‌ها و امکانات بیشتر و البته شاید متأسفانه برای برخی‌ها، اولین بار با جلوپنجره بدنام کلیوی که در قسمت جلویی آن چسبانده شده است، رونمایی شد؛ اما از نظر ما، استفاده از جلوپنجره کلیوی ظاهر آن را همچنان زیبا نگه می‌‌دارد.

جلوپنجره کلیوی با قطعه تزئینی براق نقره‌ای در مدل ۴۳۰i و برجسته‌شده توسط دریچه‌های هوا در دو طرف سپر، چندان زشت به نظر نمی‌رسد. تیپ اسپرت M۴۴۰i از الگوی توری منحصربه‌فردی با اطراف کاملاً براق Cerium Gray استفاده می‌کند که به آینه‌های جانبی و اگزوز منتقل می‌شود. به‌علاوه طراحی سپر پایینی به شکل U یادآور مدل‌های اسپرت M است.

بی‌ام‌و ۴۳۰i گرن کوپه دارای چراغ‌های جلوی LED تطبیقی ‌‌استاندارد (چراغ‌های لیزری به‌عنوان آپشن)، رینگ‌های پایه ۱۸ اینچی و رینگ‌های ۱۹ اینچی با دریافت هزینه اضافه (بسته به پکیج انتخابی مشتری) و پنجره‌های بدون قاب و کناره‌های کرومی درها است. مدل M۴۴۰i از ۶ گزینه رینگ ۱۹ اینچی و تزئینات خارجی استاندارد Shadowline بهره می‌برد که تزئینات سیاه‌رنگ در اطراف قاب درها و اسپویلر ظریفی در عقب را اضافه می‌کند.

مدل جدید بی‌ام‌و سری ۴ گرن کوپه ۱۵ سانتی‌متر طویل‌تر، ۲٫۵ سانتی‌متر عریض‌تر و ۵٫۳ سانتی‌متر بلندتر از نسل قبلی گرن کوپه است. بی‌ام‌و همچنین ۴ سانتی‌متر اضافی به فاصله بین‌ چرخ‌های جلو و ۱٫۷ سانتی‌متر به فاصله چرخ‌های عقب اضافه کرده که وضعیت قرارگیری گرن کوپه جدید را کمی بهتر نشان می‌دهد؛ به‌علاوه فاصله محوری ۴٫۵ سانتی‌متر بیشتر از قبل است.

مدل پایه ۴۳۰i زیر کاپوت خود از پیشرانه توربوشارژ ۲ لیتری چهار سیلندر بهره می‌برد که ۲۵۵ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و می‌تواند گرن کوپه را در زمان ۵٫۸ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برساند. مدل M۴۴۰i دارای پیشرانه توربوشارژ ۳ لیتری ۶ سیلندر خطی با سیستم نیم‌هیبریدی ۴۸ ولتی است. خروجی این سیستم ۳۸۲ اسب بخار قدرت و ۴۹۹ نیوتن‌متر است که به این نسخه اجازه می‌دهد تا فقط در ۴٫۴ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد. هر دو مدل از جعبه‌دنده اتوماتیک هشت سرعته استفاده می‌کنند.

فقط مدل M۴۴۰i از پیشرانه تمام چرخ محرک xDrive به‌علاوه امکاناتی مانند ترمزهای M Sport، دیفرانسیل M Sport و سیستم تعلیق تطبیقی بهره می‌برد ‌‌که در هر حالت رانندگی تغییر می‌کند. همه این موارد از کوپه استاندارد به M۴۴۰i منتقل می‌شوند و باید این نسخه را به یکی از خودروهای محبوب علاقه‌مندان تبدیل کنند (مگر اینکه M۴ گرن کوپه معرفی شود).

بی‌ام‌و سری ۴ گرن کوپه تقریباً همه امکانات داخلی خود را از نسخه‌ی دودر وام می‌گیرد که از جمله می‌توان به Live Cockpit با iDrive ۷.۰ اشاره کرد. این سیستم شامل صفحه‌نمایش لمسی ۱۰٫۳ اینچی مرکزی و نمایشگر جلوداشبورد دیجیتال ۱۲٫۳ اینچی است. سیستم‌های ایمنی از جمله پکیج دستیار حرفه‌ای راننده و همچنین پکیج دستیار پارکینگ نیز در این مدل مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نسخه جدید بی‌ام‌و ۴ سری گرن کوپه با قیمت ۴۴,۸۰۰ دلار (به‌علاوه هزینه‌ی ۹۹۵ دلار حمل در مقصد) برای مدل پایه ۴۳۰i شروع می‌شود؛ درحالی‌که قیمت تیپ اسپرت M۴۴۰i xDrive از ۵۸ هزار دلار آغاز خواهد شد. هر دو قیمت در واقع کمتر از نسخه‌ی کوپه است که از ۴۵,۶۰۰ دلار در مدل پایه شروع می‌شود و ۵۸,۵۰۰ دلار برای M۴۴۰i درخواست می‌شود.


بی ام و سری ۴ گرن کوپه مدل ۲۰۲۲ رونمایی شد
گزارش

کد محتوا: ۲۲۲۸۲

ارسال: پنج‌‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵:۰۴

به روز شده: پنج‌‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴:۰۸

کلید واژه‌‌ها: بی ام و، بی ام و سری ۴ گرن کوپه

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: زومیت

بازدید: ۳۴۵

زبان: پارسی

(۱ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.