محصول جدید SWM G۰۵ توسط سیف خودرو معرفی شد

  شرکت سیف خودرو روز گذشته کراس اوور هفت نفره جدید خود SWM G۰۵ را در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه رونمایی کرد. این خودرو پس از کراس اوور G۰۱ و G۰۱F، دومین محصول برند چینی ایتالیایی SWM بوده که به بازار ایران توسط این شرکت عرضه شده است.  

چهارشنبه، ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸:۱۳ |

در نگاه اول به نمای جلوی SWM G۰۵، جلوپنجره بزرگ آن بسیار خودنمایی کرده و به اصطلاح خودرو بزرگ‌تر از آن چیزی که هست، به نظر می‌رسد. هم‌چنین المان‌های داخلی چراغ، حکایت از الگوبرداری از محصولات شرکت BMW دارد. البته همان‌طور که میدانید جلوپنجره بزرگ نیز در میان محصولات BMW به یک سبک طراحی تبدیل شده و SWM هم از این قاعده پیروی کرده است.

اما در قسمت عقب G۰۵، شاهد پیروی از سبک پیوستگی چراغ ها به هم هستیم و این سبک طراحی، هم‌اکنون در میان خودروسازان چینی، به یک رسم و الگو در آمده است. چری، هاوال، چانگان و… از جمله خودروسازانی هستند که این شیوه را در چین، آغاز و دنبال کرده اند.

به بخش جذاب دیگر SWM G۰۵ می‌رسیم. این بخش که همان قسمت کابین است؛ شاهد نصب یک نمایشگر ۱۲ اینچی لمسی در آن هستیم. البته بیشتر از اجزای دیگر کابین، همین نمایشگر بسیار خودنمایی میکند. SWM بسیار تلاش کرده تا الگو و زاویه مانیتور را مانند محصولات سابق خودروسازی تسلا کند؛ اما در نهایت مانند محصولات قبل از فیس لیفت رنو، آن‌چنان حاشیه‌های دلچسبی نداشته و اصطلاحا کمی دلمان را زد.

به نظر می‌رسد قرار است برروی G۰۵ مونتاژی در ایران، موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ نصب شود. این موتور با اتصال به گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک، توانایی تولید ۱۵۶ اسب بخار، قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر، گشتاور را دارد. اما این خودرو ۷ نفره، ابعادی به طول ۴۷۵۰ میلی‌متر، عرض ۱۸۶۰ میلی‌متر و ارتفاع ۱۷۸۰ میلی متری دارد. وزن خودرو نیز ۱۵۹۵ کیلوگرم ذکر شده است.

G۰۵ در بحث امکانات بسیارخوب عمل کرده و این خودرو دارای امکاناتی به شرح ذیل است:

• رادار نقطه کور
• سیستم HAC
• رادار هشداردهنده تغییرخط (بین خطوط)
• سنسورهای تشخیص عابرپیاده
• سقف پانوراما
• شش ایربگ ایمنی
• ترمز پارک برقی
• دوربین ۳۶۰ درجه
• مانیتور ۱۲ اینچی لمسی
• ۷نفره
• آمپر دیجیتالی
• سامانه ورود بدون کلید و استارت خودرو به صورت دکمه
• و…

این‌طور که معلوم است، شرکت سیف خودرو برنامه دارد تا SWM G۰۵ را در سال آینده به بازار کشورمان عرضه کند. هنوز قیمت این خودرو به طور رسمی اعلام نشده، اما باتوجه به برخی مسائل، احتمالا تفاوت قیمتی کمتری نسبت به نمونه G۰۱-F خواهد داشت.


محصول جديد SWM G۰۵ توسط سيف خودرو معرفي شد
محصول جديد SWM G۰۵ توسط سيف خودرو معرفي شد
محصول جديد SWM G۰۵ توسط سيف خودرو معرفي شد


محصول جدید SWM G۰۵ توسط سیف خودرو معرفی شد
گزارش

کد محتوا: ۲۲۲۲۹

ارسال: چهارشنبه، ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸:۱۳

به روز شده: چهارشنبه، ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹:۵۴

کلید واژه‌‌ها: سیف خودرو، کراس اوور، SWM G۰۵

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۶۳۷

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.