ب ام و M۳ مدل ۲۰۲۱؛ سدان سیاه پوش آلمانی با تیونینگ منهارت پرفورمنس

  قطعا سری۳ ب ام و همراه با لوگوی M یکی از محبوب ترین محصولات صنعت خودرو برای تیونرها در تمام دوران بوده است. زیبایی ظاهری و بستر مناسب برای توسعه قابلیت های فنی از جمله مهمترین ویژگی هایی هستند که ام۳ را تبدیل به گزینه اصلی برای بسیاری از پروژه های تیونینگ می کند.  

شنبه، ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲:۵۳ |

اخیرا گروه پرافتخار منهارت پرفورمنس برای بار دیگر سراغ یک دستگاه ام۳ سدان مدل ۲۰۲۱ رفته و آنرا وارد وارد منطقه خاص خود کرده است! در ادامه نگاهی به این خودرو خواهیم داشت.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید و البته طبق معمول؛ رنگ مشکی به عنوان تم اصلی پروژه انتخاب و نوارهای طلایی با کد رنگ خاص منهارت وظیفه تکمیل کار را برعهده دارند.

در قسمت دماغه؛ گریل(جلوپنجره) جدید و بزرگ ب ام و دارای بافت نرده ای تمام مشکی است که در همراهی با ورودی های هوای لانه زنبوری بامپر(سپر)، اسپویلر و لیپ کربنی جلو منظره ای بینظیر را شکل داده است.

منهارت از نوارهای طلایی رنگ برای پوشش لبه جزئیات بامپر استفاده کرده که به خوبی در محیط مشکی دیده می شوند.

روی درپوش موتور علاوه بر هوداسکوپ ها(ورودی هوا) یک نوار رنگی پهن طلایی رنگ نیز قرار داده شده است.

در نمای جانبی، رینگ های پره ای دوقلوی ۲۱ اینچی با لاستیک ۲۶۵ در محور جلو و ۳۰۵ در محور عقب جلب نظر می کنند.

در قسمت عقب نیز دیفیوزر حرفه ای با خروجی های اگزوز دوقلو در هر طرف را باید مهمترین رویداد تعریف شده توسط منهارت دانست.

نمونه ۳ لیتری توربودوقلوی ۶ سیلندر استاندارد پس از بروزرسانی های منهارت ۹۰ اسب بخار بیشتر همراه خود دارد که میزان خروجی را در مدل کامپتیشن به بالای ۶۰۰ اسب بخار می رساند. سیستم تعلیق نیز دستخوش تغییراتی شده تا ویژگی های اسپرت بیشتری را به نمایش بگذارد.

گفتنی است؛ منهارت پرفورمنس مجموعه ای است با ۳۰ سال سابقه که بطور تخصصی به تیونینگ خودروهای آلمانی بویژه ب ام و مشغول است. یکی از روش های جالب گروه منهارت علاوه بر تغییرات ظاهری، جایگزینی موتور محصولاتی مانند ایی۳۰، ایی۴۶ یا ایی۹۰ ام۳ با موتور محصولات بسیار بزرگ تر مانند پیشرانه ۵ لیتری ۱۰ سیلندر ایی۶۰ ام۵ است. خوب طبیعتا چنین تغییری در بخش موتور نیازمند بروزرسانی شاسی، تغییرات در سیستم ترمز، تعلیق و اگزوز خواهد بود و این جادوی مهندسان گروه تخصصی منهارت در ووپرتال آلمان است. منهارت پروژه های موفقی را با دیگر برندهای مطرح خودرویی جهان نیز به نمایش می گذارد اما همانطور که عنوان شد؛ تخصص اصلی این گروه روی ب ام و متمرکز شده اما پروژه های بینظیری از محصولات آئودی، بنتلی، جیپ، لامبورگینی، مرسدس بنز، مینی و ... را نیز ارائه می دهد. رنگ طلایی به عنوان المان ثابت منهارت در بخش های مختلف پروژه های این کمپانی مشاهده می شود.


ب ام و M۳ مدل ۲۰۲۱؛ سدان سياه پوش آلماني با تيونينگ منهارت پرفورمنس
ب ام و M۳ مدل ۲۰۲۱؛ سدان سياه پوش آلماني با تيونينگ منهارت پرفورمنس


ب ام و M۳ مدل ۲۰۲۱؛ سدان سیاه پوش آلمانی با تیونینگ منهارت پرفورمنس
گزارش

کد محتوا: ۲۲۲۲۵

ارسال: شنبه، ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲:۵۳

به روز شده: شنبه، ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲:۳۱

کلید واژه‌‌ها: ب ام و، ب ام و M۳

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: عصر ایران

بازدید: ۶۷۶

زبان: پارسی

(۱ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.