اینفینیتی کیو۴۵؛ طراحی ناموفق دهه ۹۰ میلادی و تحفه کمیاب دوران حاضر

  اوایل دهه ۹۰ میلادی دوران بسیار مهمی برای سدان های بزرگ و لوکس ژاپنی در بازار آمریکا بود.  

دوشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱:۱۸ |

تویوتا با لکسس ال اس۴۰۰ وارد میدان شده بود که یک سر و گردن از همه رقبای خود بالاتر قرار داشت و در آن سمت میدان نیز نیسان برند اینفینتی را با یک سدان بزرگ مطرح کرد. سدانی که Q۴۵ نامگذاری شد. برخلاف محصول لکسس، کیو۴۵ به علت ظاهر عجیب و غریب خود نتوانست در فروش موفقیت چندانی داشته باشد. اما اکنون با گذشت چند دهه؛ این اینفینیتی جذابیت های پنهان خود را آشکار کرده و بیشتر از ال اس۴۰۰ موفق می تواند مخاطب را درگیر خطوط و زوایای خود کند.

لکسس ال اس۴۰۰

به تازگی یک نمونه از کیو۴۵ مدل ۱۹۹۲ وارد حراج و با ۲۷ هزار دلار به مالک جدید انتقال یافت. خودرو در وضعیت بسیار مطلوبی نگهداری شده و کیلومترشمار آن عدد واقعی ۱۴۱۶۰ کیلومتر را نشان می دهد.

در رابطه با پیشرانه باید به نمونه ۸ سیلندر ۴.۵ لیتری با ۲۷۸ اسب بخار خروجی و گشتاور ۲۹۲ پوندفوت اشاره کنیم که برای آن زمان اعدادی چشمگیر بوده اند. این مجموعه با جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک هماهنگ شده که با محور عقب در ارتباط است.

از ویژگی های خودرو می توان به ترمز ای بی اس، سیستم دیسکی در تمام چرخ ها، تنظیم ۸ جهته صندلی راننده (۴ جهت آن الکتریکی است)، تنظیم ۲ جهته صندلی سرنشین جلو، سانروف الکتریکی، سیستم تهویه اتوماتیک، آنتن برقی، کروز کنترل با کنترل فرمان، صندوق الکتریکی، درب باک ریموت، فرمان تلسکوپی برقی، پاور ویندوز جلو و عقب، ایربگ، آینه های جانبی با گرم کن و ... اشاره کرد.


اينفينيتي كيو۴۵؛ طراحي ناموفق دهه ۹۰ ميلادي و تحفه كمياب دوران حاضر
اينفينيتي كيو۴۵؛ طراحي ناموفق دهه ۹۰ ميلادي و تحفه كمياب دوران حاضر
اينفينيتي كيو۴۵؛ طراحي ناموفق دهه ۹۰ ميلادي و تحفه كمياب دوران حاضر
اينفينيتي كيو۴۵؛ طراحي ناموفق دهه ۹۰ ميلادي و تحفه كمياب دوران حاضر


اینفینیتی کیو۴۵؛ طراحی ناموفق دهه ۹۰ میلادی و تحفه کمیاب دوران حاضر
گزارش

کد محتوا: ۲۲۱۹۸

ارسال: دوشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱:۱۸

به روز شده: دوشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵:۱۱

کلید واژه‌‌ها: تویوتا، لکسس، نیسان، اینفینتی

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: عصر ایران

بازدید: ۴۵۷

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.