معرفی نسخه تولیدی در آینده نزدیک

رنو ۵ جدید با طراحی کلاسیک معرفی شد

  گروه خودروسازی رنو فرانسه با آغاز سال جدید میلادی برنامه های آتی خود را برای سال های پیش رو منتشر کرد؛ در ابتدا دو زیرمجموعه این خودروساز یعنی داچیا و آلپاین در خصوص برنامه های آتی و محصولات جدید خود اطلاعاتی را منتشر کردند؛ حال نوبت کارخانه اصلی رنو رسیده که اظهار کرد که چیزهایی را برای آینده در سر دارد. این شرکت قصد دارد که هفت خودروی تمام الکتریکی را تا سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه کند که یکی از آنها امروز در قالب مدل پروتوتایپ معرفی شد. این محصول جدید، نسخه الکتریکی هاچبک محبوب رنو ۵ بوده که در برخی از بازارها با نام Le Car هم شناخته می شد.  

شنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸:۵۴ |

رنو ۵ در ایران از جمله خودروهای کم استهلاک و محبوب بوده که در سال های گذشته محبوبیت زیادی را در بین مشتریان پیدا کرده بود. شرکت سایپا هم از همین محبوبیت رنو ۵ نزد مشتریان ایرانی نهایت استفاده را کرد و دو محصول به نام سپند و PK با استایل رنو ۵ و ظاهری متفاوت راهی بازار کشور کرد. لازم به ذکر است که رنو ۵ سال سال ۱۹۹۶ در برخی از بازارهای جهانی از جمله آمریکا به عنوان خودروهایی اقتصادی و شهری عرضه می شد.

طراحی ظاهری
رنو تصمیم گرفته که هاچبک ۵ را در قالب یک مدل پروتوتایپ معرفی کند و آن را نسخه های مفهومی نمی داند؛ این بدان معناست که نسخه تولیدی این رنو ۵ الکتریکی جدید تفاوت چندانی با این مدل پروتوتایپ نداشته و قطعا شاهد این زبان طراحی رترو استایل جذاب در مدل تولیدی رنو ۵ خواهیم بود. خط کشی قرمزی که در برخی از قسمت های بدنه و آینه این رنو ۵ انجام شده یادآور نسخه قدرتمند این هاچبک جذاب یعنی مدل رنو ۵ GT توربو است. این موضوع می تواند بدین معنا باشد که رنو برای این هاچبک الکتریکی هم قصد عرضه نسخه عملکردی و قدرتمند را دارد.

در این لحظه اطلاعات بسیار کمی در خصوص رنو ۵ پروتوتایپ جدید منتشر شده، ولی Luca de Meo مدیرعامل شرکت رنو بیان کرد که قرار است رنو ۵ جدید یک خودروی تمام الکتریکی باشد و با قیمت ارزان راهی بازار جهانی خواهد شد تا افراد بسیار بسیار زیادی توان خرید این خودروی جذاب و دوست داشتنی را داشته باشند. ما همچنین شایعاتی را در خصوص احتمال بازگشت رنو ۴ شنیده ایم؛ ولی جزییات مربوط به این خودرو در این لحظه بسیار محدود هستند.

سایر برنامه های رنو
رنو در ادامه بیان کرد که قصد دارد تا اواسط دهه جدید میلادی ۱۴ خودرو را به عنوان هسته اصلی سبد محصولات خود معرفی کند که نیمی از آنها در سگمنت ابعادی C و D قرار می گیرند. همچنین گروه خودروسازی رنو قصد دارد که نسخه تولیدی رنو مگان eVision کانسپت را که مدتی پیش معرفی شده بود در سال ۲۰۲۲ معرفی کند که این خودرو به یک سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی جدید مجهز شده که از تمام سرویس های گوگل پشتیبانی می کند.

رنو همچنین در حال تاسیس یک زیربرند به نام Mobilize با چهار محصول الکتریکی به نامهای توییزی، داچیا اسپرینگ، جیانگ لینگ رنو GSE و ون باری است.


معرفی نسخه تولیدی در آینده نزدیک
رنو ۵ جدید با طراحی کلاسیک معرفی شد
گزارش

کد محتوا: ۲۲۱۸۵

ارسال: شنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸:۵۴

به روز شده: شنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳:۱۹

کلید واژه‌‌ها: رنو، رنو ۵

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۶۸۶

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.