بهره گیری از تکنولوژی های مدرن با پیشرانه یکسان

هوندا آکورد ۲۰۲۱ معرفی شد

  کمپانی هوندا هم برای اینکه از رقبای قدرتمند خود عقب نماند، برای سال ۲۰۲۱ نسخه به روزرسانی شده آکورد را معرفی کرده است. هوندا آکورد ۲۰۲۱ دارای استایلی به روزرسانی شده و تکنولوژی های به مراتب مدرن تر از نسخه پیشین بوده و قرار است که از ۱۳ اکتبر فروش آن آغاز شود.  

چهارشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱:۵۴ |

به روزرسانی ظاهری
هوندا تمام به روزرسانی های ظاهری مورد نظر را در پروفیل جلوی این خودرو اعمال کرده و چهره پروفیل جلوی آکورد ۲۰۲۱ را از آن شلوغی و بی نظمی نمونه پیشین تا حدودی خارج کرده است. جلوپنجره این خودرو حال عرضه بیشتری نسبت به گذشته داشته و طراحان هوندا قادر هستند تا رادار را به مراتب ساده تر در این قسمت جانمایی کنند.

قسمت پایینی پروفیل جلو، دارای ورودی های هوای کوچکتری در اطراف مه شکن های بزرگ آکورد است. هوندا همچنین چراغ های LED جلوی آکورد ۲۰۲۱ را نیز ارتقا داده تا گستره روشنایی بیشتری حتی در حالت نور پایین داشته باشند. همچنین پرتاب نور و عرض روشنایی نوربالای چراغ جلوی آکورد ۲۰۲۱ نیز افزایش یافته است. هوندا یک رنگ خاکستری به نام سونیک نیز برای آکورد تدارک دیده که روی نسخه اسپرت، اسپرت اسپیشیال ادیشن و تورینگ قابل سفارش است.

کابین


درون کابین، یک نمایشگر هشت اینچی لمسی برای سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی به صورت استاندارد برای تمامی مدل های آکورد ۲۰۲۱ نصب شده که از درگاه اپل کار پلی و اندروید اتو پشتیبانی می کند. برای مدل ۲۰۲۱ آکورد، هوندا درگاه بدون سیم اپل کار پلی و اندروید اتو را برای مدل های معمولی آکورد مانند EX-L و تورینگ نصب کرده؛ این در حالی است که پیشتر این سیستم تنها روی نسخه EX و سایر نسخه های مجهزتر آکورد هیبرید قابل سفارش بوده است.

یکی از به روزرسانی های ساده کابین، تغییر محل پورت USB ردیف جلو به قسمت پایینی کنسول بوده است. ضمن اینکه دو پورت USB برای سرنشینان عقب آکورد نیز تعبیه شده است.

مشخصات فنی


با وجود اینکه پیشرانه های هوندا آکورد ۲۰۲۱ نسبت به مدل پیشین تغییری نداشته، ولی هوندا تغییراتی روی نحوه عملکرد آنها اعمال کرده است. هر دو پیشرانه توربوشارژ آکورد و پیشرانه هیبریدی این خودرو دارای برنامه ریزی جدیدی هستند تا پاسخ بهتری نسبت به فشردن پدال گاز داشته باشند. همچنین پیشرانه هیبریدی این خودرو نیز اولویت بیشتری برای رانندگی به صورت تمام الکتریکی قائل است که به موجب آن مصرف سوخت آکورد تا حدودی کاهش یافته است.

هوندا نسخه اسپرت اسپیشیال ادیشن آکورد را جایگزین مدل EX ۱.۵T کرده است. این نسخه به صورت استاندارد با تودوزی چرمی، گرمکن صندلی های جلو، صندلی راننده با قابلیت تنظیم به صورت الکترونیکی در ۱۲ جهت، گرمکن آینه های جانبی و ریموت استارت پیشرانه مجهز شده است. درست مانند نسخه اسپرت معمولی، این تریم به رینگ های ۱۹ اینچی، اسپویلر صندوق عقب، مه شکن های LED و گریل با تم کرومی تیره رنگ مجهز شده است. قلب تپنده این مدل آکورد، یک پیشرانه توربوشارژ ۱.۵ لیتری چهار سیلندر بوده که قادر به تولید ۱۹۲ اسب بخار قدرت و ۲۶۰ نیوتن متر گشتاور است که نیروی تولیدی آن توسط یک گیربکس اتوماتیک CVT به محور جلو منتقل می شود.

تجهیزات ایمنی


هوندا برای تضمین ایمنی سرنشینان سیستم ترمزگیری کروز کنترل تطبیقی را نرم تر طراحی کرده و سیستم تثبیت خطوط حرکت آکورد ۲۰۲۱ را هم به نحوی طراحی کرده که حرکت های فرمان استرسی به سرنشین و راننده القا نکند. تمامی مدل های آکورد ۲۰۲۱ دارای سیستم هشدار سرنشین در ردیف عقب و همچنین هشدار بازبودن کمربند ایمنی سرنشین عقب هستند. سیستم هشدار سرنشین عقب بدین منظور طراحی شده که راننده کودک یا حیوان خانگی خود را در ردیف عقب فراموش نکند. نسخه تورینگ هم دارای یک سیستم کنترل ترمز در سرعت پایین بوده که از رادار سونار برای تشخیص استفاده می کند؛ این سیستم قادر است برای پیشگیری از برخورد در سرعت های پایین در هنگام پارک کردن به صورت خودکار ترمز کرده و خودرو را متوقف کند.

بهره گيري از تكنولوژي هاي مدرن با پيشرانه يكسان
هوندا آكورد ۲۰۲۱ معرفي شدبهره گيري از تكنولوژي هاي مدرن با پيشرانه يكسان
هوندا آكورد ۲۰۲۱ معرفي شدبهره گيري از تكنولوژي هاي مدرن با پيشرانه يكسان
هوندا آكورد ۲۰۲۱ معرفي شدبهره گيري از تكنولوژي هاي مدرن با پيشرانه يكسان
هوندا آكورد ۲۰۲۱ معرفي شد


بهره گیری از تکنولوژی های مدرن با پیشرانه یکسان
هوندا آکورد ۲۰۲۱ معرفی شد
گزارش

کد محتوا: ۲۱۱۰۹

ارسال: چهارشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱:۵۴

به روز شده: چهارشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷:۰۴

کلید واژه‌‌ها: هوندا، هوندا آکورد، هوندا آکورد ۲۰۲۱

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: خودرونویس

بازدید: ۷۳۳

زبان: پارسی

(۱ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.