جذاب ترین خودروهای ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱؛ از مامور۰۰۷ تا فناورانه ترین اتاق مرسدس بنز (بخش اول)

  ارائه لیست های خودرویی با موضوعات مختلف همواره بخش جذابی از گزارش های این حوزه را به خود اختصاص می دهد. در مطلب امروز نیز سراغ یک گزارش از محصولات ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ می رویم که هر کدام به دلیلی که در ادامه خواهیم گفت؛ وارد لیست شده اند.  

شنبه، ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶:۱۷ |

استون مارتین دی بی اس سوپرلگرا ۲۰۲۱
علت حضور: ستاره سینما
قیمت پایه: ۳۰۴۹۹۵ دلار


نام استون مارتین با مجموعه مامور مخفی ۰۰۷ در سینما پیوند محکمی دارد. جیمز باند جدید نیز ۴ استون را پیش روی خود خواهد داشت: سوپرلگرا، دی بی۵ کلاسیک، وی۸ ونتیج و والهالا. اما در این میان سوپرلگرا با ۱۵ اسب بخار خروجی ستاره گروه است. این خودروی ۱۲ سیلندر طی ۳.۴ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می رسد.
 
بوگاتی شیرون سوپر اسپرت ۳۰۰ پلاس ۲۰۲۱
علت حضور: سریع ترین خودرویی که وارد فاز تولید اقتصادی شده است.(فقط ۳۰ دستگاه)
قیمت پایه: ۴ میلیون دلار


این خودرو در سال ۲۰۱۹  رکورد سریع ترین خودرویی که وارد فاز تولید واقعی شده است را با سرعت ۴۹۰ کیلومتر برساعت به خود اختصاص داد. این عدد برابر با ۴۳ کیلومتر برساعت از رکورد کونیگزگ نیز بالاتر است.

بوگاتی دیوو ۲۰۲۱
علت حضور: گرانترین خودروی (دارای فاز تولید) جهان (فقط ۴۰ دستگاه)
قیمت پایه: ۵.۴ میلیون دلار


این محصول بر پایه شیرون توسعه یافته و از همان موتور ۱۶ سیلندر کواد توربو با ۱۴۷۹ اسب بخار خروجی و گشتاور ۱۱۸۰ پوندفوت استفاده می کند. دیوو طی ۲.۴ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می رسد. بیشینه سرعت نیز برابر با ۳۷۹ کیلومتر برساعت است.

شورولت کوروت C۸ مدل ۲۰۲۰
علت حضور: طراحی ماندگار در صنعت خودرو
قیمت پایه:۵۸۹۰۰ دلار


نام کوروت با اعضا خانواده C و برند استینگری در صنعت خودرو جاودانه شده است. برای کوپه ای پر آوازه و قدرتمند که قیمت پایه آن کمتر از ۶۰ هزار دلار باشد، قطعا C۸ جدید بهترین گزینه خواهد بود.

این محصول از موتور ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری با ۴۹۵ اسب بخار خروجی و گشتاور ۴۶۵ پوندفوت استفاده می کند. کوروت طی ۳ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می رسد. بیشینه سرعت نیز برابر با ۳۱۲ کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

داج چارجر اس آر تی هلکت واید بادی ۲۰۲۰
علت حضور: عضلانی تمام نشدنی
قیمت پایه: ۷۱۱۴۰  دلار


حتما با نام خودروهای عضلانی آشنا هستید زیرا این ها بخشی جذاب و دوست داشتنی از تاریخ صنعت خودرو هستند. اگر در سال ۲۰۲۰ بدنبال یک عضلانی پرقدرت با طراحی وینتیج باشید قطعا گربه جهنمی گزینه اصلی خواهد بود.

این خودرو از موتور سوپرشارژ ۶.۲ لیتری ۸ سیلندر با ۷۰۷ اسب بخار خروجی و گشتاور ۶۵۰ پوندفوت استفاده می کند. هلکت طی ۳.۶ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می رسد و بیشینه سرعت نیز برابر با ۳۱۵ کیلومتر برساعت است.

هوندا سیویک تایپ آر ۲۰۲۱
علت حضور: همیشه باید یک نینجای سریع در لیست باشد!
قیمت پایه: ۳۷۴۹۵ دلار


با یکی از خوش قیمت ترین مبارزان خیابانی سر و کار داریم. خودرویی که از موتور ۴ سیلندر توربوی ۲ لیتری با ۳۰۶ اسب بخار خروجی و گشتاور ۲۹۵ پوندفوت استفاده می کند. این محصول طی ۵ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می رسد.
 
هیوندای ولوستر ۲۰۲۱
علت حضور: ارزان و زیبا؛ انتخابی مناسب جوانان!
قیمت پایه: ۱۸۸۰۰ دلار


این محصول خوش ساخت کره ای از موتور ۲۰۱ اسب بخاری توربو استفاده می کند و با توجه به گروه قیمتی می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای شروع باشد!

جنسیس جی۸۰ مدل ۲۰۲۱
علت حضور: سدان لوکس خانوادگی با قیمت کاملا رقابتی!
قیمت پایه: ۴۷۷۰۰ دلار


یکی از متفاوت ترین و زیباترین سدان های سال پیش روی شما قرار دارد. این محصول کره ای از منظر طراحی در رده ای بسیار بالاتر از برچسب قیمت خود قرار دارد. اینجا همه چیز عالی است؛ نه تنها در نمای ظاهری بلکه در فضای داخلی کابین نیز یک اتاق لوکس برایتان رزرو شده است!

نمایشگر اصلی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی ۱۴.۵ اینچی و نمایشگر دیجیتال جایگزین نشانگر سنتی آمپر ۱۲.۳ اینچی تنها بخشی از فناورانه های آن است.

در قسمت پیشرانه نیز از موتور ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر با ۳۰۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۳۱۱ پوندفوت استفاده شده است. اگر بیشتر هزینه کنید موتور ۶ سیلندر توربو با ۳۷۵ اسب بخار خروجی و گشتاور ۳۹۱ پوندفوت نیز قابل سفارش است.
 
مازراتی ام سی۲۰ مدل ۲۰۲۱
علت حضور: پاسخ به سال ها انتظار!
قیمت پایه: ۲۱۰ هزار دلار


مازراتی هیچگاه تا زمان ارائه MC۱۲ در اواسط سال ۲۰۰۰ هیچگاه یک ابرخودروی واقعی را در محصولات خود نداشت اما با معرفی ام سی۲۰ باردیگر و البته پیش از زمانی طولانی به انتظارات پاسخ داد تا یکی از مهمترین رویدادهای خودرویی سال باشد.

قبلا این خودرو را در عصر ایران معرفی کرده ایم که اینجا جزئیات بیشتر در دسترس قرار دارد.

مزدا میاتا ۲۰۲۰
علت حضور: اسپرت، بی دردسر و خوش قیمت
قیمت پایه: ۲۶۵۸۰ دلار


میاتا نامی است که از ۱۹۸۹ تا کنون سبک کمپانی مزدا در ارائه یک اسپرت جمع و جور خوش قیمت را معرفی می کند. میاتای جدید از موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر با ۱۸۱ اسب بخار خروجی و گشتاور ۱۵۱ پوندفوت استفاده می کند.

مرسدس بنز اس-کلاس ۲۰۲۱
علت حضور: فناورانه ترین کابین
قیمت پایه: ۹۵ هزار دلار


مرسدس بنز اس-کلاس همواره قوانین خاص خود را داشته است اما مدل جدید این محصول در بخش کابین نیز عنوان فناورانه ترین لیست امروز ما را به خود اختصاص می دهد. نمایشگر اصلی لمسی ۱۲.۸ اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی با وضوح تصویر بینظیر، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی ویژه نشانگر آمپر، بالاترین کیفیت ممکن در انتخاب چرم، دستیار هوشمند اختصاصی MBUX و مجموعه ای کامل از امکانات ایمنی در هماهنگی با هم تجربه ای بی مانند از حضور در کابین این مرسدس را ایجاد خواهد کرد.


جذاب ترین خودروهای ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱؛ از مامور۰۰۷ تا فناورانه ترین اتاق مرسدس بنز (بخش اول)
گزارش

کد محتوا: ۲۱۱۰۵

ارسال: شنبه، ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶:۱۷

به روز شده: شنبه، ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳:۱۰

کلید واژه‌‌ها: مرسدس بنز، بوگاتی، بوگاتی شیرون، شورولت، داج، هوندا، هیوندای، جنسیس، مازراتی، مزدا،

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: عصر ایران

بازدید: ۷۱۵

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.