تولد دوباره استون مارتین ونکوییش با ظاهری جذاب تر و قدرت ۵۸۰ اسب بخار

  اکنون آینده خودروی جذاب استون مارتین ونکوییش (Vanquish) در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.  

پنج‌‌شنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲:۱۱ |

برند بریتانیایی استون مارتین، در حال برنامه‌ریزی برای احیای این ابرخودرو با یک قلب تپنده ۶ سیلندر در سال ۲۰۲۳ بود که بتواند ۷۰۰ اسب بخار قدرت را به تولید برساند. درواقع این دید میان‌مدت برای تولید ونکوییش تازه‌وارد از طرف استون مارتین، در سال ۲۰۱۹ و در موتورشو ژنو با رونمایی از طرح مفهومی ویژن (Vision) این شرکت، به وجود آمد.

اما باید گفت که موفقیت شاسی‌بلند DBX این شرکت است که می‌تواند تصمیم بگیرد آیا این تازه‌وارد جذاب یا همان ونکوییش جدید، می‌تواند به مرحله نهایی تولید برسد یا خیر؛ اما در حال حاضر، طراح افسانه‌ای خودرو، آقای یان کالوم (Ian Callum) با همکاری آر-ری فورج، مشغول کار بر روی ونکوییش قدیمی است تا بتواند آن را احیا کند.

پس از معرفی این پروژه ۹ ماه پیش، شرکت طراحی کالوم، نسخه نهایی این خودرو را به نمایش گذاشته بود. این خودرو که با عنوان استون مارتین کالوم ونکوییش ۲۵ شناخته می‌شود، با به‌روزرسانی‌هایی در داخل کابین، تریم های جذاب تر و بیشتر و تغییراتی در قلب تپنده و شاسی ها، درواقع نسخه به‌روزرسانی شده‌ای از همان طرح مفهومی است که در سال ۲۰۱۹، به نمایش درآمد.

البته باید گفت که نسخه اورجینال استون مارتین ونکوییش هم به طرز خارق‌العاده‌ای زیبا و چشم‌نواز بود. حال با تغییراتی هرچند جزئی در نسخه احیاشده این خودروی بریتانیایی، می‌توانیم یک شاهکار به‌مراتب جذاب‌تری را مشاهده نماییم. درواقع با بیش از ۳۵۰ مهندس که بر روی این خودرو کارکرده‌اند، اکنون می‌توانیم استون مارتین ونکوییشی را مشاهده نماییم که هم بهینه‌تر شده و هم به بیشتر به خانواده جی تی، تعلق دارد.

جالب است بدانید که این نسخه احیاشده از ونکوییش، در طول همین مدت‌زمان کمی که از سال ۲۰۱۹ رونمای شده و تغییراتی را به خود دیده است، چیزی بیش از ۲۰,۰۰۰ مایل در شرایط مختلف آب و هوایی و در جاده‌های متفاوت، مورد آزمایش قرارگرفته است.

حال باید منتظر ماند و دید که استون مارتین، دقیقاً چه زمانی قرار است این نسخه احیای شده و تازه متولدشده از ونکوییش خود را به صحنه رقابت با دیگر خودروسازان بفرستد.


تولد دوباره استون مارتین ونکوییش با ظاهری جذاب تر و قدرت ۵۸۰ اسب بخار
گزارش

کد محتوا: ۲۱۰۴۹

ارسال: پنج‌‌شنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲:۱۱

به روز شده: پنج‌‌شنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰:۰۷

کلید واژه‌‌ها: استون مارتین

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۶۳۵

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.