پورشه ۷۱۸ مدل ۲۰۲۱ با گیربکس ۷ سرعته PDK معرفی شد

  خودروهای سری پورشه ۷۱۸ وارد مدل ۲۰۲۱ شدند. این خودروها با به‌روزرسانی‌های زیادی وارد خاک ایالات متحده آمریکا می‌شود و پس از مدت‌ها انتظار، مدل‌های مجهز به موتور ۶ سیلندر با گیربکس PDK همراه می‌شوند. پورشه کیمن GT۴، ۷۱۸ اسپایدر و GTS ۴.۰ را می‌توان با گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه سفارش داد.  

جمعه، ۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷:۲۰ |

مشخصات فنی و قیمت پورشه ۷۱۸ مدل ۲۰۲۱
فرقی نمی‌کند راننده خوب یا بدی باشید، گیربکس PDK باعث تغییر سریع‌تر دنده‌ها می‌شود. اولین خودروهای سری ۷۱۸ پورشه با این گیربکس و موتور تنفس طبیعی ۶ سیلندر تخت تا اوایل سال آینده وارد بازار ایالات متحده آمریکا نخواهند شد.

پورشه ۷۱۸ کیمن و ۷۱۸ باکستر در مدل GTS ۴.۰ برای مدل‌های کوپه و کانورتیبل با جعبه دنده ۶ سرعته دستی به ترتیب با قیمت پایه ۸۶,۸۰۰ و ۸۸,۹۰۰ دلار به فروش می‌رسند. اگر می‌خواهید آن‌ها را گیربکس PDK تصاحب کنید، قیمت آن‌ها به ترتیب حداقل به ۹۰,۵۳۰ و ۹۲,۶۳۰ دلار می‌رسد.

بالاترین مدل‌های این خودروها، GT۴ و اسپایدر به ترتیب قیمت پایه ۱۰۰,۲۰۰ و ۹۷,۳۰۰ دلاری دارند که البته این قیمت‌ها مربوط به نسخه مجهز به جعبه دنده دستی می‌شود.

قیمت آن‌ها با گیربکس PDK به ترتیب به ۱۰۳,۴۱۰ و ۱۰۰,۵۱۰ دلار افزایش پیدا می‌کند. در تمام مدل‌ها باید مبلغ ۱۳۵۰ دلار برای هزینه حمل به مقصد پرداخت کنید.

اگر خودروهای بالا برای شما گران هستند، می‌توانید مدل‌های پایه را بخرید. مدل‌های T، S و GTS ۴.۰ به سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، گرمکن صندلی‌های جلو و برف پاک‌کن خودکار مجهز می‌شوند. این خودروها از اپل کارپلی پشتیبانی می‌کنند و چراغ جلوی زنون تطبیقی دارند که در مل GTS ۴.۰، مشکی رنگ است.

مقرون به صرفه‌ترین کیمن با قیمت ۵۹,۹۰۰ دلار و باکستر با قیمت ۶۲,۰۰۰ دلار فروخته خواهد شد. این خودروها به صورت استاندارد جعبه دنده دستی دارند، اما می‌توان آن‌ها را با گیربکس PDK نیز سفارش داد.

پورشه می‌خواهد حداقل یک به‌روزرسانی قبل از عرضه نسل جدید برای خودروهای مدل ۷۱۸ ارائه کند. علاوه بر این، بالاترین مدل این سری یعنی ۷۱۸ کیمن GT۴ RS نیز در حال توسعه است. این مدل به موتوری با قدرت نزدیک به ۵۰۰ اسب بخار مجهز می‌شود البته قیمت بسیار بالایی خواهد داشت. شایعات به معرفی آن در سال ۲۰۲۱ و با قیمتی نزدیک به ۱۳۰ هزار دلار اشاره دارند.


پورشه ۷۱۸ مدل ۲۰۲۱ با گیربکس ۷ سرعته PDK معرفی شد
گزارش

کد محتوا: ۲۱۰۱۷

ارسال: جمعه، ۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷:۲۰

به روز شده: جمعه، ۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵:۴۱

کلید واژه‌‌ها: پورشه، پورشه ۷۱۸

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: فارنت

بازدید: ۶۸۵

زبان: پارسی

(۴ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.