تویوتا فورچونر ۲۰۲۱ رسما معرفی شد

  تویوتا به تازگی مدل ۲۰۲۱ شاسی بلند سایز متوسط فورچونر را معرفی کرده است.  

سه‌‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰:۵۲ |

تویوتا فورچونر که از سال ۲۰۰۴ به بازار آمده و در برخی از بازارهای جهانی به فروش می‌رسد، در سال ۲۰۱۵ با نسل دوم خود پا به عرصه رقابت گذاشته است.

نسل دوم تویوتا فورچونر که بر روی پلتفرم مشترک با تویوتا هایلوکس ساخته شده و بازار هدف آن نیز در درجه اول کشورهای استرالیا و تایلند است. کمپانی ژاپنی هم‌زمان با معرفی نسخه فیس‌لیفت برادر پیکاپ فورچونر، تصمیم به معرفی مدل ۲۰۲۱ شاسی بلند خود گرفت.

درست مانند بردار پیکاپ خود، تویوتا فورچونر ۲۰۲۱ نیز با پیشرانه قدرتمندتر ۲.۸ لیتری توربودیزل ارائه می‌شود‌. این پیشرانه توانایی تولید ۲۰۱ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتون‌متر گشتاور را دارد. به کمک یک مقایسه ساده با نسخه قبلی، در می‌یابید که پیشرانه جدید ۲۷ واحد قدرت بیش‌تر و ۵۰ واحد گشتاور بیش‌تر تولید می‌کند.

به علاوه مصرف سوخت شهری پیشرانه جدید نیز به کمک بهبود سیستم خنک‌کاری، ۱۷ درصد کم‌تر است. توانایی کشندگی تویوتا فورچونر ۲۰۲۱ نیز نسبت به قبل ۳۰۰ کیلوگرم افزایش داشته و به ۳۱۰۰ کیلوگرم رسیده است. بسته به بازار، تویوتا شاسی بلند سایز متوسط خود را با یک پیشرانه ۲.۴ لیتری دیزلی نیز ارائه می‌دهد. این پیشرانه کوچک‌تر، قادر است تا ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتون‌متر گشتاور را در اختیار راننده بگذارد.

دو پیشرانه ۴ سیلندر دیزلی نسخه‌های بازار تایلند تویوتا فورچونر ۲۰۲۱، با یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک کوپل شده و از طریق سیستم اتتقال قدرت دیقرلنسیل عقب یا چهار چرخ متحرک، توان خروجی خود را به چرخ‌ها می‌رسانند. چراغ‌های LED جلو و عقب، سپرهای جلو و عقب اصلاح شده از جمله تغییرات ظاهری تویوتا فورچونر ۲۰۲۱ هستند.

نسخه‌های بازار تایلند تویوتا فورچونر ۲۰۲۱ با تریم Legender که ویژگی‌های استاندارد بیش‌تری نظیر بدنه دو رنگ و رینگ‌های ۲۰ اینچی آلمینیومی دارد، قابل خرید است. همچنین گفتنی است که تویوتا انداره نمایشگر سیستم اطلاعات‌سرگرمی را به میزان ۱ اینچ افزایش داده و آن را به ۸ اینچ رسانده است.

نسخه جدید این سیستم اطلاعات‌سرگرمی از اپل کارپلی و اندروید اتو نیز پشتیبانی می‌کند. تویوتا هم اکنون سفارشات مربوط به فورچونر ۲۰۲۱ را قبول کرده و از اواخر ماه جاری میلادی نیط تحویل این خودرو به مشتریان را آغاز می‌کند. مشتریان تریم نهایی Legender نیز یاید برای تحویل گرفتن خودروی خود تا آگوست پیش رو صبر کنند.


تويوتا فورچونر ۲۰۲۱ رسما معرفي شد
تويوتا فورچونر ۲۰۲۱ رسما معرفي شد
تويوتا فورچونر ۲۰۲۱ رسما معرفي شد


تویوتا فورچونر ۲۰۲۱ رسما معرفی شد
گزارش

کد محتوا: ۲۱۰۰۴

ارسال: سه‌‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰:۵۲

به روز شده: سه‌‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸:۵۵

کلید واژه‌‌ها: تویوتا، تویوتا فورچونر، تویوتا فورچونر ۲۰۲۱، شاسی بلند

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: ماشین ۳

بازدید: ۱۰۶۴

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.